- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Első autónak néznék valamit, olyan 400k-ig, amiben gondolkoztam:
- Swift
- Corsa B/Astra F
- Twingo/Clio
- Punto
Van valami a listáról ami nagyon nem ajánlott?Viszont szembe jött egy nagyon szép állapotú Felicia, ezzel érdemes még foglalkozni?
Valamint nem tudom, eléggé ódzkodok a dízeltől, de a 4 literes fogyasztás miatt eléggé csábít a Saxo<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz Johnny_vT #163928 üzenetére
Kiló van itthon is, azért szimpi az. Mondjuk ebben az árban inkább nagyon 2. gen elejiek vannak csak, ilyen '99esek. Meg inkább benzinesek vannak itt a (vad)nyugaton
(#163933) proof88 köszi. klímáról már lemondtam. ennyiért felejtős. majd a következő autónál
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
A családi Renault Clio-nk (2004, 1.2 8v, mk2) betegeskedik, picit meguntam, meg lesz javíttatva aztán megy a háztól szerintem. Amúgy is szerettem volna egy klímás vasat.
Keret: 1-1.5M
Amire kellene: vidék, ~20km munkába járás.
Amire én eddig szűrtem: fiatalabb legyen a Clionál (2004-), klímás, illetve dízel legyen.Amiket néztem:
- Renault Modus 1.5 dci (maradjunk a márkánál, dicsérik a szerelhetőségét illetve egyik kolléga mesélte hogy az azonos motoros Thaliájukban tört már a hajtókar. Viccen kívül: nekem tetszik a formája)
- Mercedes A osztály 160/180 CDI (apósjelölt ebben gondolkodik maguknak futkozós autónak, nekem azért vannak kétségeim az alkatrészárakról, megbízhatósága mondjuk úgy olvasom ennek tényleg elég jó)
- Suzuki Ignis 1.3 DDIS (van a családban, nem tudom dízel-e, de futóműre panaszkodak, nekem tetszik de azért nem egy modern autó, úgy látom normális Swiftek nem nagyon vannak ennyiért még)
- Opel Corsa D 1.3 CDTI (majdnem pici, egyelőre ketten vagyunk + bevásárlás, igazából a Clio méret bőven elég, akkor ez is?)
- Ford Fusion 1.4 TDCI (egy másik munkatárs mondjuk pont szidta, 150 ezer kilométernél rá kellet költeni 300 ezret)
- VW Polo (szerintem a legracionálisabb választás, de vagy nem fiatalabb, vagy a világ összes kilométere benne van)
- Skoda Fabia (főleg kombikat dob ki, parkolás miatt annyira nem szeretném, de fogyasztásban úgy látom még a puttonnyal is 5L alatti átlagokat hoz)
Utóbbiakból az 1.4 illetve 1.9 PD TDI.De aztán elbizonytalanodtam, kb mindenhol azt látom hogy amennyit behoz a dízel az üzemanyag árán annyi elmegy a szervizre. Ez mennyire igaz? Rákerestem, a Skodába pl 120k körül van a kettős tömegű alkatrészára. Máshol meg azt olvasom hogy ezekkel a régebbi PDTDI-kel ki lehet menni a világból.
Most szembejött benzines oldalról a Smart Forfour (Mitsubishi Colt) mint tuti tipp, előbbi perverz módon még tetszik is, az 1.3-as motorral Spritmonitor szerint kb annyit eszik mint a Clio. Ez főleg zavarta a csőrömet, hogy a 60LE-vel oké hogy nem ment, de a 6L benyát azért benyelte.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz sagesz93 #207705 üzenetére
Köszi, hát nem tudom, általánosítás meg minden, de tényleg olaszt? Ez a francia is olyan hülyeségeket tud csinálni elektronika téren néha, meg diagnosztika se ette a Renaultot.
Oké Totalcar-on meg Vezesshu-n néztem teszteket, az újabb Fiatok alvázvédelmét meg a motorokat valóban dicsérik, de közben meg ott van hogy a belseje szétesik?
Maga a fogyasztás tetszik, meg kinézetre nyilván kívánatos gépek.
Apósjelölt egy Puntot támaszt fel épp, 2nd gen, de azt mondja nem nagyon van alja már.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz dong86 #207716 üzenetére
"valami komolyabban focus/Astra/golf méretű kocsit nézz"
Na ez az hogy ennyiért ilyenek nincsenek, Focus jött csak szembe. Fusion is tetszik, asszonypajtás olyanon tanult vezetni. Amúgy szerintem bőven elég lenne valami kisautó is. Pont ezt mondtam asszonynak is, hát nem tudom... Munkába járni most valami relatív újabb autót venni... Tök felesleges, régi dízel Saxo/Arosa lett volna a legjobb vétel, ha nem porladtak volna el.Fiat Linea esetleg? Bravora épül, ha jól olvastam. Bár 1.3-as multijeteket látok, az kevés lehet ekkora kasztnihoz. Bravo tetszik amúgy, de nem vagyok továbbra sem meggyőzve, tegnap direkt figyeltem, baromi keveset látni az utakon...
D Corsa 1.3-asa Fiat motor ugye?
Peugeot 207/307 vállalható? Utcánkban van egy 307, nem tűnt volna fel hogy sokat állna, másik autójuk Xsara Picasso.
Pont évi 10-15 ezer km szokott menni a Clioba. 20-100km max, meg városban futkozás (bár utóbbira most van egy Twingo). Kell egyáltalán a dízel? Kis fogyasztású benzines létezik? Bár az meg gondolom kis köbcentis lesz turbóval, ami megint betegágy...
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz HUTCHDB #207848 üzenetére
Nem írtam meg a hszt, pár kommentel fentebbire akartam választ írni: hétvégén voltunk kereskedésben 1-1.5Mig nézelődtem, kereskedő azt mondta sok sikert hozzá, most ez a kategória pörög a legjobban, nála nem is volt ilyen autó, azt mondta előző nap adta el az utolsót. Amiket találtunk ebben a kategóriában kereskedésben kb mind hulladék volt.
Én is ezen gondolkozok, érdemes-e várni. Apósjelölt azt mondja a rezsistop meg a benzinárstop miatt sokan le fogják tenni a kocsit, olcsóbbak lesznek. Én inkább azt látom hogy minden csak drágul. A nepperek euróban veszik a gépeket az pedig csak romlott, én a drágulásra szavazok: frissen meghirdetett 14 éves Yaris, átlag km futással 1.8M, bőven a többi felett rakták fel. 2 Coltot mentem el megnézni, nepper azt mondta több hónap hirdetgetés után a héten csaptak le rájuk.
De ja ez is h Covid miatt csúsznak az új autók aztán az meg felhúzta a használtak árát... VGA-knál már normalizálódik a helyzet, itt is vissza állhatnának az árak
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Szerintetek mi a fittyfene lesz most a dízeles kocsikkal? Tavaly nyár végén végülis egy 2008-as Pug 308 1.6 HDI-re esett a választás, amúgy tök meg vagyok vele elégedve. Elvileg embargó lesz, [link] hova megy még a dízel ára? Most is a 95-ös benya 620, a dízel 690. Oké nyilván jobban megy a Pözsó meg több bent a hely, mint anno a benzines egykettes Clioban, de fogyasztásban hiába kevesebb, lassan egálban van így is Ft/km-re vetítve. Eddig ingáztam, jövő hónaptól le lesz téve az autó, érdemes lenne meghirdetnem még most, február 5 előtt? Van második kocsi is, meg lassan jön a bábó, de a 308-as valószínűleg csak hosszabb távú utazásokra lenne használva.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mercedes topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen