- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Konzolokra is megjelent a System Shock Remake
gp A premier alkalmából egy launch trailert is kaptunk a készítőktől.
-
Egy termékcsaládra korlátozza az Auto SR-t a Microsoft
ph Az automatic super resolution még a Qualcomm megoldásain belül is csak egy sorozathoz lesz kötve.
-
Mobilarena
Fontos: aki OKOSTELEFONT szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
válasz Mosanke #46006 üzenetére
De ez durva. Én is ugyanezt tapasztaltam a Nokia szervizzel. Nyilvánvaló, hogy bizonyos felár elfogadható a márkaszervizektől, mert megbízhatóbb forrásból származnak az alkatrészek, meg a szervizesek tapasztaltabbak az adott márkával kapcsolatban, de ekkora többlet megengedhetetlen szerintem. Mondjuk 10-15% még beleférne, de 800 Ft vs. 9500 az elfogadhatatlan. Lehet ezzel akarnak bevételt generálni, meg kisöpörni a raktárból a régi alkatrészeket.
Én azt mondom, hogy garanciális ügyintézésre jó a márkaszerviz, de garancia lejárta után vagy nem garanciális javításra inkább máshova kell vinni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki OKOSTELEFONT szeretne, kérem, fáradjon át ide!
-------------------------
Előzmények I.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen