Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Criton #5544 üzenetére

    A Synology tényleg lehet ilyen cég csak sajnos te nem velük állsz kapcsolatban hanem egy magyar kiskerrel... A gondok itt kezdődnek. A fogyasztóvédelem le fog pattintani ezt most mondom (elküldenek hogy keresd fel valamelyik helyi békéltető testületet) ettől még persze egy próbát megér.
    Lehet többre mennél ha felhívnád a Synology magyarországot (ha van ilyen) hogy ez a helyzet és nem akarnak foglalkozni a gondoddal, lehet kicsit rápirítanának az üzletre. Vagy még egy próbát tennél az üzlettel de közölnéd velük hogy neked ez így nem jó, cseréljék ki vagy tovább fogod vinni az ügyet a fogyasztóvédelem felé. Sok kisker csak addig akar lepattintani amíg látszik, hogy hagyod magad.

    Egy billentyűzettel volt ilyen problémám, világítós USB bill. volt de nem kapcsolt ki sosem, mivel az alaplapomról kapta a tápot készenléti állapotban is. Volt rajt egy potméter azt így mindig tekergetnem kellett napi 2x legalább. Nem telt bele 3 hónap, letört a potméter. Visszaküldtem a webshopnak hogy cseréljék, visszaírták hogy nem rendeltetésszerű használat miatt tört le. Kiakadtam kicsit, utánanéztem, írtam nekik hogy mivel első 6 hónapban vagyunk bizonyítsák be. Alig pár napra rá jött a válasz, hogy beszéltek a forgalmazóval visszaküldték nekik a billentyűzetet, nekem küldtek egy újat, elnézést kértek és levették azt a billentyűzetet a palettájukról, nem forgalmazták tovább. Én meg bontatlanul eladtam itt hardverapron az újat.

Új hozzászólás Aktív témák