Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Tikakukac #165371 üzenetére

    Á, ne kezdd már megint ezt a stílust, fogadd el, hogy másnak más a véleménye. Tudod, topicgazda vagy, mutass jó példát.

    Egyébként nem a gép hibája miatt írtam a külső billentyűt, hanem tanácsként, alternatív megoldásként a következő gépéhez, tapasztalatként.

    Én ebben az ügyben nem védem a HP-t, látom hogy van aki így járt vele, AW-vel is, stb. Ezek a gépek nem raklap szarok, de van közöttük meghibásodott darab, van olyan felhasználás, amit nem bírnak (pedig kellene, de ez van ezek szerint). De itt nem ez a gond, hanem az, hogy a szerviz így áll hozzá. Ez a fő kérdés, nem a külső vagy a belső billentyűzet. Ha elromlik, tessék megjavítani vagy cserélni és kész, nem mentegetőzni, hogy beragadt a pöcök, meg ilyen hülyeségek.

    Most volt egy HP 250-es, ami nem töltötte az akksit. Vissza a szervizbe, 1 hét múlva adták a jóváírást, mert nem tudták javítani, ügyfél kapott ugyanannyiért egy jobb gépet. Ilyen is van. És ehhez nem kellet jogi fórumra menni, simán a HP magától megoldotta, hozzáteszem: egy belépő szintű modellnél. Ez a másik oldal. Én nem szervizes vagyok, hanem kereskedő, a szervizesek sokkal több hibás gépet látnak, hozzám akkor fordul az ügyfél, ha pl. a szerviz nem oldja meg a gondját. Más-más halmazból vannak tapasztalataink.

    Egyébként a külföldi megoldás tényleg jó ötlet.

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák