Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • premete

    veterán

    válasz AxBattler #22208 üzenetére

    Így van, CHS-sel kapcsolatban volt több reklamáció más eszközökkel kapcsolatban is, de vannak másik szervizek, míg samsungnál nincs, és megbízható fórumtársat idézve úgymond érdekes a samsung hozzáállás:

    A Samsung Magyarország is megéri a kalap....
    A VRG teljesen monopol helyzetben van; még a Samsung disztributor-ok szervizeit (pl. CHS) sem szolgálják ki.
    Konkrétan: az egyik ügyfelünk "megteáztatta" az N210-es notebookját, nagy baj nem történt, csak a billentyűzet fóliája ment tönkre. Mivel vidéki a történet ezért helyben szerette volna megjavíttatni a gépét, természetesen a garanciáról lemondva, saját költségére. És ekkor derült ki, a Samsung notebook-okhoz semmilyen alkatrész nem rendelhető utólag, csak ha a VGR építi be. Ez jelen esetben azért volt gáz, mert a 10.800,- Ft-os billentyűzetet 16.700,- Ft-os munkadíjon akarták beszerelni. Így aztán rendeltünk az eBay-ről.

    Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

Új hozzászólás Aktív témák