Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atesss

    addikt

    válasz BullZeye #11328 üzenetére

    A probléma valószinűleg abból ered, hogy a Fraps-nak realtime (ráadásul pl. egy játék amúgy sem kis proci-terhelése közben ! ) kellene a felvételt bekódolnia.
    Tehát komolyabb minőséget (főleg nagy felbontásban) szerintem ne nagyon várj el ilyen programoktól alapból, esetleg egy erős négymagos procival (ha a codec és a Fraps egyáltalán kihasználja a négy magot). Amúgy milyen proci van ebben a gépben, amivel próbálta ?

    Az igazi megoldás az lenne (ez ugyan elég körülményes, de biztosan működne), hogy a Fraps-al csak tömörítetlen (vagy nagyon gyengén tömörített) anyagot veszel fel, és ezt majd késöbb bekódolod másik programmal.
    De ehhez ugye elég komoly tárhely kell ideiglenesen, meg kell egy viszonylag gyors HDD is, asztali gépben lévő már jópár éves elég lehet, de notiban valószinűleg csak az újabbak bírják el. Persze ez a felbontástól is függ, és nem számoltam pontosan utána, de elméletben is igaz lehet.
    Meg anno pont a Fraps-ben (talán amikora tömörítetlenbe való felvételt kiválasztod) olvastam is ilyen figyelmeztetést.

    Persze lehethogy létezik a Fraps-nál hatékonyabb program is (illetve szerintem azon nem sokat lehet variálni, inkább a codec lenne a lényeg, abból lehethogy létezik direkt ilyen real-time felvételre optimalizált, de szerintem egy gyenge procival az se nagyon tudna segíteni, főleg ha a játék is csak épphogy fut el).

Új hozzászólás Aktív témák