- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Lassan 35 ezer km, nem semmi, persze a sérülései szépen ki vannak maszkolva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
Lehet hétvégén ránézek a szíjjra....mintha csúszna kicsit...
Milyet kellene beszereznem hozzá? Illetve minhta a dekli alatt lenne egy tömítés...azt is cserélnem kell?I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Ma nem csak elmentem hanem el is vittem pár körre a kiszemelt aeroxot. A tulaj üzeni, hogy ha nem hiszitek a futott kb 8k km-t akkor gyertek le és nézzetek bele. A lényeg, hogy az 1. HSZ alapján amennyire én tudtam ránéztem, 1 órát matattam és mentem vele. Befeküdtem alá, nyomtam döntöttem hallgattam bla bla bla. Ami baja van és tudja is az a görgök. Kb 30-ig nehezen húz majd megindul egyenletesen 80-ig. Említettem neki, hogy ha kopott a görgő akkor az nem ennyit futott, azt mondta, igaz, csak ő azért, hogy kicsit pörgősebbre vehesse az indulásokat rakatott bele vásárláskor jónak hitt görgőket amik hamar elkoptak amit szóvá is tett az itteni szerelőnek. Azt mondta nekem ennyi elég volt ebből a tagból többet nem megy hozzá. Most vett rendeseket azokat beleteszi és megnézhetem olyankor milyen. Eléggé elfoglalt tag. Olyan motorokat mutatott nekem, hogy csak lestem. A simsonok sorozatát és a többi, mindezek fehér lepel alatt kulcsrakészen felújítva. Ez a tag gyerekek szilikonnal ápolja minden járművét, tisztogatja esőtől védi. A műhelyben (ahol terepjárókat javítanak) tipp topp rend van. Egy kulcs nem lóg ki a sorból, katonás rend! Ami kerék ott van legyen az bármin mintha új lenne, porszem nincs még a terpjárón sem.
Egyenletesen húz a gép, és ha már túl van a 30-on akkor tud harapni is egészen 80-ig. A fékek pöpecek, meghúzom és majd elszállok. A fékbetétek gyáriak álítólag, nincs peremük, a kipufogót mondtam neki, hogy az sem gyári, azt mondta, de az csak rövid ideig lehetett hozzá ezt rendelni, amúgy valóban a gyári bent van, nem tudom mi igaz. A telók nem köpnek semmit, fémtiszták. A motor pöccre indul hidegen, DE még kicsit nem melegszik be (kb 1-2 perc) addig az izzókon érződik, hogy gyenguska a dolog. Jár jár, de nincs benne az a bika. Kompresszió van, egyértelműen nagy, jó rá kell lépni és lábbal is pöcre indul, kb hozzáérek a pedálhoz picit rálépek. Döntögettem jobbra balra hallgattam a motort pár kör után, alapon sincs semmi csörgés. Leállítottam, kitámasztottam és kicsit dumáltunk, semmi csöpögés semmi nyoma olajnak. Minden ami műanyag vagy gumi az ápolt rajta, a festés meg mintha minden hónapban kapna egy ápolást. A csavarok magán a gépen érintetlenek, egyedül a műszerfal két csavarján látni némi korróziót. A gumik gyári michelin, de öregek és repedezettek plusz hátul kicsit kopottak, jelezte, hogy az hamar cserés lesz. Olajból állítólag minőségit kap, valóban új akkuja van, tele van tankolva. A kormány simán megy, benéztem minden takart részbe ahova tudtam, rozsda vagy beavatkozás nyom nincs, a hűtő lamellák hibátlanok mint egy új csak némi porral meghintve. Rozsda kb a gép 1%-án van alul ahol közel van az úthoz.
Azt mondta rámszól ha kész a görgő mert melója van (amit láttam is) kipróbálom és ha akkor is tetszik viszem. Van rá biztosítás jelenleg is. Kb ennyi. Csináltam én mindent vele, mondom csak az elindulás nyűgös pl hegyre mert kb 30-ig nehezen megy majd hirtelen megindul. Remélem valóban csak görgős.[ Szerkesztve ]
-
GrandeP
őstag
Hülye kérdés kapaszkodjatok...
Unatkoztam ma, így szétnéztem a mocim lelkében... gázkar, alapjárat, porlasztó környéke..
Itt-ott csavargattam... most kezdtem el kapisgálni a dolgokat..
Amivel én megvettem az olyan beállítás volt h már félig elhúztam a kart, akkor indult meg, majd "ment" is a végsebességig...
Most én tök jól beállítottam a gázkart, aztán vettemészre, h alapjárat az fullra van csavarva (óramutatóval megegyező irányba, majdnem ki is esik), a porlasztó meg teljesen be volt csavarva..
Érthető eddig? Nem tudom szakszavakkal...
Na most kitekertem, pörgött mi a nyű, kapott ugye zoxigént, most nagy nehezen újra behangoltam, sztem most egész jó....
Kérdésem az lenne, h van ezeknek valami alapbeállításuk vagy igazából, fül és a többi érzékszervek együttes beállítása az emberre?!
Tehát minden egyedi és más ki ki ahogy szereti, vagy valamiféle beállítási arányok vagy valami?
Nyilván teljesen hülye kérdés... de kb soha nem szerelgettem robogót, mindig rábíztam hozzáértőre, de most anyagi és érdeklődési okokból magamnak csináltam ....Köszi a választ előre is...
NEMMEGY! Értem, de mi nem megy? EZ! De mi? EZ NEMMEGY?!
-
félisten
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #21403 üzenetére
Az enyémben lassan 16 ezer km csörgedezik, és csak most jutottunk el odáig hogy a gyári szíjat és görgőket kelljen kicserélni! Ha az eladó ennyire megbontotta akkor 20 ezer km simán feltételezhető. Csak ugye a vevő szemének jobban tetszik a 8 ezer km az órában, de mindenki tudja hogy a valóság egészen más.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #21408 üzenetére
Én a 20k-nak is örülnék mert az a valós. Inkább legyen valós mint visszacsavart. Na mindegy, még van egy próba.
-
Jóóóvanna a fejem a giotinba tettem, sújtsatok le .
-
őstag
Igen, ez így van, de kép alapján azért ez a példány nem csúnya. A km tuti kamu, mint ahogy azt már 2000 ember megírta, de tényleg egybe van képek alapján. (Egyébként a km óra körüli imbuszok kopottságára, mi a dumája a "tagnak"?)
Általánosítani meg nem lehet.
A Leonardo-k, Runnerek többsége is konténeres ótvarék import roncs, mégis van gyönyörű példány is, persze nem 150k-ért... -
Tothgera30
Ármester
-
vaksi8
senior tag
-
vaksi8
senior tag
Találtam egy ilyet!
[link]
Ez év februárjában!
Itt ha jól értelmezem azt írja nem kell![ Szerkesztve ]
-
róland
veterán
Hali!
Kicsi, könnyű - igazi női - robogó érdekelne. Használt, jó állapotú, olcsó.
Létezik ilyen?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #21423 üzenetére
Suzuki Choi Noir, Suzuki Let's, Honda Dio, Yamaha Jog, Honda Today, Yamaha Vino, stb.
#21425 róland: Az első gép olyan 60-80 ezer forint körül megkapható, viszont nem is megy olyan jól mint a többi és nem is olyan jóaz anyagminősége. A soron következők közül már 100k körül és picivel fölötte nagyon szépeket lehet venni, azok végsebességre mind mennek 60km/h körül.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #21424 üzenetére
Milyen árban vannak ezek mostanában?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
SzlobiG
félisten
válasz vaksi8 #21422 üzenetére
"külföldről belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű forgalomba helyezésének kezdeményezése előtt"
Az a baj, hogy értelmezési problémám van, nem tudom eldönteni, hogy kell-e vagy nem, megfelel-e a forgalmija vagy nem. Jó lenne ha kilehetne hagyni mer maximum 30nap az ügyintézési idő ami elég sok.
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21426 üzenetére
" Nem kell származásellenőrzést végezni:
a négykerekű segédmotoros kerékpárok esetén
más EGT-államból belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű belföldi forgalomba helyezését megelőzően, ha az ügyfél a kérelméhez csatolta a származási tagállam hatósága által kiadott
nem harmonizált adattartalmú forgalmi engedélyt, vagy annak a kiállító hatóság által hitelesített másolatát, vagy
harmonizált adattartalmú forgalmi engedély I. részét, valamint a II. részét feltéve, hogy a jármű származási tagállamában ez utóbbi kiállításra került. "
EGT állam az unió országai márpedig az olasz is benne van!
Nekem nem kellett!Az okmány irodán 18000 Ft fizettem 6000-forgalmi,6000-tőrzskönyv,5000-1 db rendszám,580 Ft műszaki érvényesítő matrica[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz vaksi8 #21427 üzenetére
Most megnézettem hivatali személlyel és ott van: "a négykerekű segédmotoros kerékpárok esetén" ezzel már el is dőlt, hogy kell mivel ez ugye két kerekű és nem segédmotor azt mondta ez érthetően oda van írva tehát meg kell csinálnom nem véletlen mondták.
Nálad valami még megvolt ami miatt nem kellett ezt megcsinálni volt már forgalomba helyezve itthon, vagy te voltál az első?
Mindenesetre mákod volt.
Meg most nézem regadót se fizettél?
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21428 üzenetére
Én voltam az első.
Na de várjál!Az csak egy felsorolás,gondolom.
Hogy nem kell arra,meg " EGT-államból belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű "-re,tehát nem csak a négykerekü segédmotorra vonatkozik a felsorolás.
Azt se tudom milyen a 4 kerekű segédmotor...[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na vegeztem a szijcserevel. Keszitettem egy olyan megakaszto kezi keszuleket, amit runner 125 ajanlott a multkor, koszonom az otletet megegszer!
Malossi variator van rajt, 8 grammos gorogokkel:
Ezert megy ilyen mocskosul. Viszont azt nem figyeltem melyik gorgo hol volt, annak van valami jelentosege? Amugy igen popec lett a gep, sokkal kisebb fordulatrol mar nyit a kuplung es lehet vele finoman is menni 15-20-al mondjuk es kisebb fordulaton is porog a motor utazotempoban, 50-60-nal alig hallani. Szoval rengeteget dobott rajt az uj szij, a regi mar nagyon el volt kopva. Meg azt vettem eszre, hogy mikor nyit a kuplung, akkor kicsit ugralva hajt, tehat nem folyamatosan fogja a motort, hanem fordulatszam fuggvenyeben picit ugy kapkodva. Biztos nem a vegattetel, mert allo helyben is csinalja, ha megfekezem. Remelem erthetoen irtam le. En arra gondolok, hogy meg vannak kopva a gorgok, de nem egyforman es emiatt van. Amit vittem a boltosnak mintat, arra azt mondta nem kopott, de nem egyforman kopottak ugy lattam. Mit gondoltok, kicsereljem azokat is?
-
Telda
addikt
Hali!
Yamaha Neosból készült vizes?
-
Telda
addikt
válasz Tothgera30 #21432 üzenetére
Hát nagy kár, szép elegáns kis gépek.
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21433 üzenetére
Ha meg van minden szükséges irat,akkor nem szabad,hogy máshogy menjen a folyamat!
Nem hiszem hogy egy okmány irodában le merne valaki direkt húzni,de olyannal már találkoztam aki nem ismeri pl a vonatkozó szabályokat,vagy eljárást.Ilyenkor célszerű hogy meg kérd küldje oda pl az iroda vezetőt! -
SzlobiG
félisten
válasz vaksi8 #21435 üzenetére
Két helyen kérdeztem meg az itteni kirendeltségnél meg az üzletbe is ahonnét a motor van. Mind2-en azt mondták hogy kell. Meg a neten is leírásokba írják hogy ez kell, na de itt van rá egyből a példa hogy mégse.
Mind1 most már megcsinálom az a biztos ne az legyen hogy ez miatt ne tudjam műszakira vinni.
(#21437) vaksi8 Itt van a menete ha megnézed ezzel kell kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
-
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21436 üzenetére
Kicsit vissza térve és utána olvasgatva nálad valami nagyon nem stimmelhet papír ügyileg,de mintha ezt már írtad is volna pár héttel ezelőtt!
Úgy már érthető ha kérik tőled.Ez szerintem felesleges plussz pénz kiadás.
Olvasd csak! [link]Ez meg más beszámolója: " Jöhet az okmányiroda. Itt mégegyszer megjegyzem, ha közvetlen adásvételid van a külföldi eladóval, illetve tényleg elöször helyezik forgalomba a motort,(és unión belüli és benne van a rendszerben) akkor NEM KELL eredetiségvizsgálat és a VAGYONSZERZÉSI illetéket SEM kell megfizetned. (Esetemben 15500 Ft-os eredetvizsgát és 4400 Ft vagyonszerzési illetéket nem kellett befizetni) Én az újpesti okmányirodába mentem, előre foglaltam időpontot a neten, úgyhogy nem kellett várnom. Először az információs pulthoz kell menni, aki engedélyezi, hogy kapjál sorszámot és azzal mehetsz az ügyintézőhöz. Röhej... Az ügyintéző elkéri a papírokat, leellenőrzi őket stb. Én itt 18085 Ft-ot fizettem a törzskönyvért, a forgalmiért, a rendszámért és a vizsgás matricáért. Lehetett kártyával is fizetni. Azonnal megkaptam a rendszámot matricával együtt, illetve az új forgalmit. A törzskönyvet 30 napon belül postázzák a lakcímre.
"[ Szerkesztve ]
-
Lehet kapni megbízható pici robogót használtan? Ilyen 100 alatt. Nem kell h 200-at menjen, elég az 50.
-
horvathkrisz
addikt
Tenyleg, hany grammos görgök vannak gyarilag a purejetben?
-
Nem, a sajátomra pályáznak úgy h meg sem vettem....
Smani! Mindegy, csak annyi, hogy ha valamit kipécézek akkor ahhoz más nem nyúlhat.
#21443) Smani: Ilyen van melóba valakinek, mentem vele. Mennyibe fáj egy rendes? Tehát ennek hol van az az ár ahol indulnak a használhatóak?
[ Szerkesztve ]
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #21440 üzenetére
Igen, pár hsz.-el feljebb írtam. Bár ahogy nézem (sokan) össze-vissza keresgettek motorokat, nincs terv, csak vegyünkvalamilyetmertezmostnagyontetszikdemárholnapababakékfognekemtetszeni. Azért nem ártana összeállítani egy listát hogy hány km-t kellene megtennie-e naponta, milyen magas a pilóta, mennyi a rááldozható összeg és milyen fogyasztással szeretne számolni, továbbá milyen utazósebességet céloz meg magának, és a többi, etc-etc-etc...
Amúgy meg: Jog, szintén, Dio AF-34, ZX Af 35, szintén Dio, Vino, mind-mind ajánlott gépecske. Viszont a hirdetési km-eket nem szabad komolyan venni, mivel csekély a karakterszám, ezért a hirdetett km-ek elé gyakran egy 1-est vagy 2-est, esetleg 3-ast kell odagondolni. Ugye ezeknek a motoroknak a nagy részét (öregebbeket) főleg a konténeres időszakban hozták, tehát mostani tulaj sem tudhatja hogy kint mennyit mehettek.
#21441 horvathkrisz: Gyári görgő 6 gramm, de néhány helyen 5,5g szerepel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
'estét!
Aminek örülök: megvettem a sisakot. Szerencsém is volt, mert közel 40% kedvezménnyel tudtam megvenni.
Aminek nem: holnap le kell szednem a motor oldalát mert az indexrelém megadta magát (vettem új kapcsolót, azzal sem lett jó, ebből gondolom, hogy relé)
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #21448 üzenetére
Én Kedvesemnek nézek robogót. (A saját Kymco-m nekem megfelel, viszont üresen 95,5 kg, tehát nem egy kis női motor.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs