Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GodHeart

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #2166 üzenetére

    Én is megerősíteném, hogy 4T és 2T között tényleg hatalmas különbség van! Én egy Daelim 125-ös robogón mentem, és meglepődve tapasztaltam, hogy nem igen akar menni.. illetve akart az, csak nem tudtam mért csak ennyire. Mire felvilágosítottak, hogy 4T-s. Mert ugye egy 50-es robogó után, az ember mégis többet vár egy 125östől. Most a 70-es mocim sztem a maga 10körüli lóerejével jobban megy, mint az a 125-ös Daelim.

    Egyébként meg el nem bírom képzleni, hogy lehet úgy robogózni, hogy az ember 600km-en keresztül egyszer sem húzza tövig a gázt. :U Sztem ilyen ember nincs.. jó 1000-es motornál megértem :D de nem egy 50-esnél.. Főleg nem egy alap 50esnél ami még töviggázon is épp hogy csak odébbvánszorog. Mellesleg én olyan 40-60 között járattam be a hengerem. Igazából sok különbséget nem tapasztalok most és az eleje között, de mivel akkor tényleg nem húztam neki, most nincs is viszonyítási alapom. Elvileg 300km-t ír a szervízkönyve vagy milye a bejáratásra. Ezt úgyérzem sikerült kibírnom. Most új főtengely is meglett.. hát azt is kímélni kéne.. szóval csak finoman. Végre egész jó.. 105-öt gyenge hátszélben kivitte.. :) De 90 felett nem igen megyek vele, mert azt még úgy egészségesnek találom. 100-re bármikor felgyorsul, de nem akarom szétszadulni, szóval maxon nem járatom. Jobb a békesség. Egyenlőre teljesen meg vagyok vele elégedve és remélem nem is lesz baja. :)

    olvasgatva nem értem, hogy ha tuning légszűrő van a motoron az eladásnál mér késztet téged óvatosságra!? Jó én még nem tettem rá, mert elvileg nagyon hangos.. én meg nem akarok egy üvöltő mocit :U csak érdekel..

Új hozzászólás Aktív témák