- Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2166 üzenetére
Én is megerősíteném, hogy 4T és 2T között tényleg hatalmas különbség van! Én egy Daelim 125-ös robogón mentem, és meglepődve tapasztaltam, hogy nem igen akar menni.. illetve akart az, csak nem tudtam mért csak ennyire. Mire felvilágosítottak, hogy 4T-s. Mert ugye egy 50-es robogó után, az ember mégis többet vár egy 125östől. Most a 70-es mocim sztem a maga 10körüli lóerejével jobban megy, mint az a 125-ös Daelim.
Egyébként meg el nem bírom képzleni, hogy lehet úgy robogózni, hogy az ember 600km-en keresztül egyszer sem húzza tövig a gázt. Sztem ilyen ember nincs.. jó 1000-es motornál megértem de nem egy 50-esnél.. Főleg nem egy alap 50esnél ami még töviggázon is épp hogy csak odébbvánszorog. Mellesleg én olyan 40-60 között járattam be a hengerem. Igazából sok különbséget nem tapasztalok most és az eleje között, de mivel akkor tényleg nem húztam neki, most nincs is viszonyítási alapom. Elvileg 300km-t ír a szervízkönyve vagy milye a bejáratásra. Ezt úgyérzem sikerült kibírnom. Most új főtengely is meglett.. hát azt is kímélni kéne.. szóval csak finoman. Végre egész jó.. 105-öt gyenge hátszélben kivitte.. De 90 felett nem igen megyek vele, mert azt még úgy egészségesnek találom. 100-re bármikor felgyorsul, de nem akarom szétszadulni, szóval maxon nem járatom. Jobb a békesség. Egyenlőre teljesen meg vagyok vele elégedve és remélem nem is lesz baja.
olvasgatva nem értem, hogy ha tuning légszűrő van a motoron az eladásnál mér késztet téged óvatosságra!? Jó én még nem tettem rá, mert elvileg nagyon hangos.. én meg nem akarok egy üvöltő mocit csak érdekel..
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Philips LCD és LED TV-k
- EA Sports WRC '23
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen autót vegyek?
- BestBuy topik
- Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen