Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • busman

    addikt

    Minden fórumon mást javasolnak: A megoldás alapja, hogy a DIO egy nyomatékos motor. Egy kicsit rövidebb szíj azt eredményezi, hogy amikor a görgők szétnyomják a variot, akkor a hátsó tárcsán már sokkal kisebb íven forog a szíj (gondoljunk a váltós biciklikre: ha a hátsó keréken kisebb fogaskerékre váltunk akkor nagyobb a sebesség (csak nehezebb tekerni)). A variot persze át kell hangolni ezután, vagyis más súlyú görgőket kell belepakolni.
    Ennyit az elméletről. Íme a gyakorlat: Polini 248.035-as számú kevlár szíj (640x18-as méretű). Fontos, hogy kevlár, de legalábbis jó minőségű szíj legyen, különben hamar szakad. Ehhez nagyjából 6 grammos görgők kellenek, de ez utóbbiak persze minden mocin mások lehetnek, ezért egyedileg kell a súlyt kitalálni. Mivel nem kell jobban pörögnie ehhez a mocinak, ezért nem kell tiltás nélküli elektronika.
    Ezzel a változtatással egy alap DIO, ami 55 körül ment (saját óra szerint), 65-70 km/h-t fog tudni, egy egész kicsit rosszabb gyorsulással.
    A másik pedig elektronika cseréjét javasolja.
    Akkor most mit?

    [ Szerkesztve ]

    I'm not talented, I'm skilled.PS5

Új hozzászólás Aktív témák