Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Am6 blokknak a vízhűtője valahol szivárog. Sajnos nem találom a helyét. Erre van valami megoldás, hogy megszűntessem? Gondolok itt olyan dologra, hogy beleöntöm a hűtőbe és eltömíti a repedést. Vagy csak komplett hűtő csere?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
KTMHobby3
tag
válasz BLUE TORNADO #83951 üzenetére
Szia!
Wynn's Hűtőtömítő adalék 325ml. csak egy ezres, próbáld ki. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #83953 üzenetére
Nem vesztesz vele semmit, vagy beválik vagy nem. Ha nem jó, akkor jó eséllyel még mindig lehet javíttatni, de az nem olcsó. Lehet, hogy olcsóbban tudsz venni használtan egy másik jó hűtőt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83950 üzenetére
A Def Leppardos póló mindent visz.
Jól látom, hogy itt is a rendszámos simónak MZ rugó volt hátul? -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83956 üzenetére
Igen, a gyári Simson rugó karcsú volt a két személyhez, ez itt tényleg szükséges módosítás volt.
Ezt a Simsont vettem át később a havertól, 60e. km volt benne. A hengerben nem volt érzékelhető kopás, minden egyben volt. Gyűrűket cseréltem csak, ha már szétszedtem. Aztán eladtam, szerintem most is fut még valahol.
Nem tudom a másik "kötelező" Simson módosítást kiszúrtad-e.
Akkoriban ha lett az embernek egy új "Szimója", a hátsó sárvédő hosszú gumi leffencsét lecserélte sportosra, a hátsó lengéscsillapítót az MZ-jére, és volt egy harmadik gyakori módosítás.
Na, motorosok, kiszúrjátok mi nem gyári a két Simsonon még..? -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83957 üzenetére
Nem szokott ilyen magas lenni a kormány.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #83958 üzenetére
Igen, a kormány. Én nem szerettem ezt a fajtát. Nálunk sráckorunkban ami még kötelező volt, hogy egyből enduró könyököt szereltünk rá, hogy felfelé álljon a cső mint a gyári simson endurónál.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #83959 üzenetére
Nekem ilyen volt a legelső szimóm,nem volt vele bajom,de a kis kormány szerintem is vagányabb.
Bizony az endurósított kipufogó is kötelező volt nálam is.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #83958 üzenetére
Tényleg, ez nem valami babetta kormány?
Anno én is simsonnal kezdtem. Az unokatesóm ingyen odaadta a teljesen lelakott sajátját, amit véres verítékkel össze tudtam rakni, de annyira vacakok voltak az utángyártott alkatrészek, hogy 1x tutira meg kellett állni valamiért szerelni / út. Általában, a karburátornál voltak mindig gondok.
Az utángyártott ebay-es karbin betekertem a keverékállító csavart, és a spiáterház a kezemben szétmállott. -
Zoli bácsi
őstag
Igen, a kormány nem gyári. Kövezzetek meg ha 30-35 év után nem emlékezem pontosan, de Romet kormány dereng. Az tuti hogy a bovdeneket hosszabbra kellett cserélni, a gyáriak rövidek lettek. Viszont kényelmesebb lett vezetni a magasabb kormánnyal.
Ami még látszik a képeken, az első teleszkóp porvédő harmonikagumi, ezeket is utólag tettük rá, az S51B sorozaton nem volt alapfelszerelés. (Endurokon gyárilag volt)
Kipufogót is alakítottunk, enyémre is került enduro könyök. Cserébe 5km/h-val csökkent a végsebesség.
Mire amúgy jöttek az Endurok, és az utólsó generációs 12V-os Simsonok, abból nekem már nem volt, arra már kinőttem a Simsonos korszakot.
Kemény akartam lenni (250-es ETZ) de anyukám nem engedte.
Bár javába kerestem, saját keresetből vettem nagymotort, erősen ellenezték a szülők a nagy ETZ-t, 125-ösbe beletörődtek. Úgyhogy lett 150-es ETZ újan vásárolva.
Első szériás elektronikus gyújtásos ETZ-m lett, akkor volt nagy újítás. 1 éven belül a gyújtás rész tönkrement, garanciába cserélték volna, de visszakértem az árát. Váltó sem volt jó, meg iszonyatosan sokat evett, elment a kedvem. Régebbi szériás TS MZ-k lettek, 125-ös, 250-es, volt pár darabom.
A TS MZ-k sokkal többet kibírtak mint az ETZ-k. A kritikus pont az elektromos rendszer volt, kevés volt a dinamó, miután bevezették a kötelező nappali világítást.
Az ismeretségi körben meg nekem is rengeteg motor volt, ismerte az ember a típusokat. A Simsonnál valamit nagyon eltaláltak, az igazi előnye a strapabíróság, na meg valamiért nem romlott a gyártási minőség az évek múlásával.
Egy 250-es ETZ 20e. km után csörgött, nem igazán ment 115-120 fölött, furatni kellett. Mielőtt valaki megkérdőjelezné, mondom hogy ez az akkori ásványi 2T olajokkal, csonttá forgatva üzemeltetve történt. Ahogy ma hajtanám, többet elmenne.
A régebbi TS Mz-k jóval magasabb futásteljesítményt elértek, ismerősöm garázsában áll egy TS250, még négysebességes, Európát bejárták vele, bontatlan motorral, állítólag 200e. km van benne. Igazolni nem tudom, de elhiszem a gazdájának, de tudok pár 125-ös TS-ről is, amik elérték a 80-100e. km-es futást eredeti motorral.
Ami felmerült itt a fórumon, a Babetta. Na, rengeteg volt, a sárga, meg piros Babetták.
Később az újabb generációsak amikből sok zöld futott.
Idősebb generáció, meg a nők használták inkább, kamaszként eléggé égő volt Babettán feszíteni. Simson volt a kamaszok vágya, nagyobb kamaszoké meg a "peregyes". Sokan tudjátok miről beszélek, aki nem, ez az MZ TS 250/1-est jelentette. Ötsebességes váltóval, az ETZ-ket megelőző utólsó MZ széria.
Szóval szerencsésebb kiskamaszok a korszak kismotor sztárjával, a Simsonnal feszítettek, kevésbé szerencsések meg Verhovinán, Rigán, Komáron, Rometen...esetleg (Jawa) Mustangon. Később sokan nem váltottak nagymotorra, Simson után autóba ültek. A puhányok.
Nekem szerencsém volt anyám boltos volt, kapcsolatokkal, mivel hiánygazdaság volt, a Simsonokat 1-2 évesen új áron el lehetett adni, aztán tudtam tényleg újat venni.
Régi idők..Bocs kicsit nosztalgiáztam...... -
NYPD
aktív tag
Jóestét! Visszapillantó tükör gömbcsuklóját (műanyag) mivel lehetne bezsírozni, hogy ne álljon be mint a beton? Jobb híján szilikon spray volt a megoldás eddig, de azzal is gyorsan kellett utána állítgatni, mert perceken belül elmúlt a hatása. Nem lenne rossz, ha pl útközben ha megállok is lehetne korrigálni, meg úgy általánosságban is könnyen mozgatni egy kézzel.
Még egy kérdés: indítás után egy ideje mikor a szívató nyitva van, jobban rezonál a motor, mint eddig, kb masszázsfotel szint. Ez minek a jele? Dugó kopna, vagy gyűrű esetleg, rosszabb esetben henger? Szíj esetleg? Amint visszább esik a fordulat elmúlik, illetve menet közben nem érzek hasonlót nyélen sem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
NYPD
aktív tag
válasz sityupityu #83964 üzenetére
Arra nem is gondoltam. Ha húzok egy hátsó féket, néha enyhül a remegése. Mennyi ezeknek a rugóknak az élettartama? Szerintem még lehet, hogy ebben gyári van. 2005-ös agility.
-
-
nyogo83
Topikgazda
Teflonos szilikonzsirt szoktam muanyag kenesre hasznalni(Szilikon-PTFE, van sprayben is).
De igazabol barmilyen normalisabb minosegu zsir jo lehet.Menetrogzitobol Loctite 243-at szoktam venni("kek" loctite), mindegyik oldhato ha esszel van eppenhogy csak megkenve.
Van a piros flakonon egy szines csik, abbol a legkonnyebb az erosseget ranezesre megmondani.
Lila- leggyengebb
Kek- kozepesen eros, kezi szerszammal meg oldhato (243-as)
Piros - 270-277, ezt mar geppel lehet legtobszor csak oldani, illetve alu menetben kart is tud tenni ha esz nelkul van megkenve vele. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83962 üzenetére
Szerintem sokunk szívesen olvasgatja ezeket a nosztalgikus bejegyzéseket! Én biztosan!
-
Topikgazda
Mint írtam egyáltalán nem biztos, hogy az a ludas, de benne van a pakliban. Igen, el tud öregedni, de ez nem a rezonanciában mutatkozik meg, hanem csökken a nyomóereje és ez kihatással van az egész egység működésére. Egy 2005-ös robogóban egyébként már szinte biztos, hogy nem úgy teljesít mint ahogy papíron kéne. De lehet, hogy olyan kis mértékű még az eltérés, hogy nem veszed észre.
A kontrasztrugó rezonancia nem is a gyengébb gyári, hanem inkább az utólagosan berakott, kicsit erősebb rugókra jellemző. Ugye összerakva valamilyen szinten mindig összenyomva van a rugó, még alapállásban is amikor összezár a két hátsó tárcsa. Ettől függetlenül hangyányit tud változni valamilyen szinten a helyzete a saját tengelye körül is (mm), és használat közben benne van, hogy picit elakad valahol stb, és valamelyik vége nem teljesen fekszik fel. Na, pl az ilyesmi tud előidézni rezonanciát ha a kontrasztrugóról van szó. És ez bármikor változhat, lehet hogy mész egy kört jól meghajtod, és utána meg megszűnik a jelenség. Ennek a kiküszöbölésére szoktak a gyártók a rugókhoz különféle műanyag rezgéselnyelő betéteket adni, amiket a két végére rakva sok esetben ha nem is szüntetik meg teljesen, de mérséklik ezt a dolgot.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
NYPD
aktív tag
válasz sityupityu #83973 üzenetére
Köszi egyelőre nem zavaró, bemelegesés után igazából elmúlik, használatban nem akadályoz. Majd ha nagyon kell akkor megnézetem, olajat viszont már nagyon minimálisan csipegeti, kb 1000 km-enként egy három centes rövidet bever😁, de azt ellenőrzöm rendszeresen, és ha kell lögybölök bele kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Minarelli AM6 blokk váltótengelyén elfordul a váltókar. Szétszedni egyenlőre nincs lehetőség. Valami ideiglenes megoldást tudna valaki javasolni? Sajna a váltótengelyen a ricnik le vannak nyalva (így került hozzám a komplett motor).
Legkésőbb tavasszal úgy is csinálva lesz. Addig is hátha tudna valaki valami értelmeset mondaniAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #83976 üzenetére
Hát ha sufnituningról van szó, akkor oda szoktak rakni egy pöttyöt hegesztővel, de ezt nem én írtam. Én még nem vetemedtem ilyesmire.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz sityupityu #83977 üzenetére
Csak sajna ezzel annyi a bibi, hogy a váltókar alumínium
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #83979 üzenetére
Na, akkor még ez sem működik. Én sem gondoltam komolyan.
Lehetne itt mókolni jobbra-balra is a tengellyel és a karral (biztos, hogy meg lehetne valahogy hekkel ideiglenesen, hogy működjön, ez tuti), de a normális és biztonságos megoltás csak az lesz, hogy szétszedni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz sityupityu #83980 üzenetére
a váltó karnál, ahol a csavar van, lehet, tenni kéne bele valamit a bevágásba...
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #83981 üzenetére
Igen, ilyesmi megoldásokra gondoltam én is. De szerintem kerüld az ilyeneket, mert nem üzembiztos, és még baj is lehet belőle.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz sityupityu #83982 üzenetére
Max kajtatok egy vas váltókart és hozzá csípem
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv ismét. Múltkori posztomban írtam, hogy szivárog a vízhűtőm. Vettem is hozzá egy Mannol 9966 325 ml-es tömítő folyadékot. Tudja valaki, hogy hogyan kell ezt alkalmazni? Illetve mennyi kell a hűtőbe?
Rieju MRX 50 ccm 2008 AM6 blokkAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Rivaul
addikt
válasz BLUE TORNADO #83984 üzenetére
Én még nem használtam ilyet. Egy viszont biztos. Ezek autóhoz vannak méretezve. A leírás szerint cca 12l-hez. Neked kb 1-1,5l a hűtő rendszer térfogata. Ehhez mérten próbálnám adagolni. Fel kell melegíteni a motort, beönteni és hagyni járni amíg megtalálja a "helyét" kb 10 percig.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
válasz BLUE TORNADO #83984 üzenetére
Én nagy ívben elkerülném motorhoz és autóhoz is.
Autónál főként azért, mert az autóban manapság már olyan picik a fűtés radiátor járatai, hogy faszán el is tömíti és szerencsés esetben csak romlik a fűtés hatékonysága, vagy teljesen el is megy a fűtés és lehet radiátort cserélni.
Motornál ugyanez igaz a hűtő radiátorra. Autónál a hűtő radiátorban nagyobb keresztmetszetű járatok vannak, motornál kisebbek. Eltömítheti és lőttek a hűtésnek.Ami meg mindkettőnél fennáll (autónál és motornál is), hogy ezeknek az anyagoknak szinte egyáltalán nincs hővezető képessége. És ugye az anyag nem okos. Nem csak ott rakódik le, ahol rés van, hanem a teljes belső felületre. Bár ott csak vékonyan és szerencsés esetben később le is válik róla. De akkor sem jó, ha mondjuk az egész hengerfejben, meg egyéb fémfelületeken lerakódik. Hengerben/hengerfejben a hűtőfolyadék nehezebben veszi át a hőt, a radiátorban meg nehezebben adja le. Tehát a szivárgást nagy valószínűséggel megszünteti, de rontja a hűtés/fűtés hatékonyságát és a hűtő/fűtó radiátorokat akár teljesen el is tömítheti.
Szóval, ha lehet, a tömítést egyéb módon kellene inkább orvosolni.
Amúgy a kereskedők jó szokása picit szivárgó hűtőrendszerű autókat telenyomni tömítőanyaggal. A még jó időben vásárolt autónál meg a hideg beálltakor szembesül vele a szerencsétlen, hogy 20 kilométer megtétele után is lefagy a töke.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
KTMHobby3
tag
válasz mumtaz #83986 üzenetére
Remélem ez csak a Te véleményed. Azok a mérnökök, akik kikísérletezték azt a tömítő folyadékot, ami bevált (nálam is). Úgy-e nem gondolod komolyan hogy egy nagyon picike rés tömítésére való folyadék képes eltömíteni ujjnyi vastag lyukat is? Ezt Te csak gondolod, vagy tapasztaltad is?
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #83987 üzenetére
Azt írja, hogy a nagyon vékony járatokra érti, amiben szerintem is van valami. Nem azt mondom hogy nem működik, de ismerjük el, hogy ez valamilyen szinten mégis csak egy "helyettesítő megoldás" a probléma valós javítása/megoldása helyett.
Minden bizonnyal veled együtt sokan vannak úgy, akiknek segített és évek múltán is jól működik ez a dolog, de szerintem még is csak megnyugtatóbb valahol ha utána néz az ember, hogy hol és miért megy el a víz, és közvetlen azon a helyen orvosolja a dolgot.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #83988 üzenetére
Egyet értek Veled, én ugyanígy gondolom. Persze hogy ez egy átmeneti megoldás, de ha évekig beválik?
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #83990 üzenetére
Így igaz! Ha beválik, szerencséd van, ha nem, akkor jöhet a csere. Azért egy próbát megér.
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #83987 üzenetére
25 évvel ezelőtt, amikor még azért kissé más volt a technológia a Toyotámnál jó volt.
Valamikor később 94-es swiftnél, 92-es és 97-es vectráknál és a mostani Zafiránál mindegyiknél szinte megszűnt a fűtés.
Ezekből a Toyotába, Swiftbe és a régebbi Vectrába én öntöttem be, a többinél a kereskedő.Robogóba is kipróbáltam anno én is. Enyhe gyöngyözés volt a hengerfejnél, majd valamivel később megszűnt a hűtés. Szétszedve a hűtőt szinte nem lehetett átfújni és kitakarítani sem. Szétvágtam és igen, beszűkült az összes járat a cucctól.
Volt köztük por és folyadék is.
De ok. Legyen ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Rivaul
addikt
válasz mumtaz #83993 üzenetére
Nem. Ez valós probléma. Autós fórumokban el is mondják mindig hogy ez ilyen "érj haza" megoldás. Emiatt is írtam a visszaszámolását, mert ha beleönti a 3 decit, az többé nem folyik sehol Viszont finoman adagolva most a hidegebb időben, tavaszig kihúzhatja vele a motor.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
válasz Rivaul #83994 üzenetére
Van, aki szerint hoax és ez tényleg csodaszer.
Én is azt mondom, hogy kb. annyira gyorssegély, mint a defektjavító spray. A gumisok sem szerették, ha utána ilyen gumit kellett javítaniuk.
Ilyen ez a hűtőtömítő is. Ha az út szélén becopja az ember, vagy, ha kereskedő, akkor jól jöhet.
Feltalálhatnák már a folyékony motorgenerált is. A Xado nem az. Az nem ara van.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz mumtaz #83995 üzenetére
Bocs, írod a Xado-t, ez a kerámia olajadalék akar lenni, ugye?
Van valakinek vele tapasztalata? Most gondolkodom, autóba tenni.
Kb 10 éve próbáltam, 3 tubust vettem, 200km-enként kellett emlékeim szerint az olajba önteni. Suzuki Ignis, akkor 50e. km volt benne.
Miután belement az adag, a motor érezhetően hangosabb lett, nem sokkal, de érezhetően mélyebb motorhang lett az utastérbe. Kissé tartottam is tőle, hogy baj lesz, kár volt beletenni.
Olajcsere után sem csendesedett vissza, viszont ahogy belement 10-20e. km, elhalkult, eredetinél is csendesebb lett. Olajfogyasztás nincs, jelenleg 130e. lesz benne.
Gondolkodom megint egy kúrán, most lesz olajcsere. Már kopottabb lehet a motor.
Vettem akkoriban ilyen kis motorokhoz való tubusokat is, egy ment egy MTD fűnyíróba, a másik egy kompresszorba.Mindegyik megy azóta is, semmi gond velük.
Xado előtt próbáltam Prolongot is, azt beleöntve az olajba megcsöndesedett a motor kissé, talán pár decivel kevesebb lett a fogyasztás...
Ezeket próbáltam, azóta nem adalékoztam.
Régen a Fimol-t használtam, a zöld kupakost, 2T autókhoz, motorokhoz, benzinhez keverve. Jó tapasztalatom volt, azért is próbálom néha ezeket a "csodaszereket". -
-
Rivaul
addikt
válasz Zoli bácsi #83996 üzenetére
50-nél bár mit is öntögetni? Egy karbantortott Motor 130-nál semmit nem azabad kérjen... Eszembe nem jutna a Volvoba bár mit tölteni 350ekm-nél sem jelenleg. A gyári 0 olajat kapja és köszöni jól van. Az ilyen mézzel kenegetés csak galiba. Ha eszi az olajat akkor meg kell szüntetni az okát. Ha nem, akkor meg időben megadni amit meg kell és használni. Sok autóba raktam sok kilómétert. Időben az olajcsere a megfelelő specifikációval. Semmi másra nincs szükség.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Asztalos klub
- Robotporszívók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest