Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CL Smooth

    tag

    válasz CL Smooth #4524 üzenetére

    Ja és a szervíz kérdés. A 4 ütemű hátránya ,hogy sokkal bonyolultabb mint egy kétütemű, ebből adódóan költségesebb lehet egy javítás ha a motorjához kell nyúlni. sokszor duplája is lehet. De ha ha értessz a motorokhoz akkor nem hinném hgy át tudnak verni, és észreveszed amikor egy széthajtott motort akarnak rádsózni, azért elég egyértelmű jelek vannak, füstöl mint a gyárkémény (megjegyzem a 2 ütemű az füstölhet elég rendesen ha hideg, ez nem feltétlenül hiba, de amint bemelegszik ennek drasztikusan csökkenie kell az a normális.)
    alapjáraton zörög csattog és természetesen erőtlen a gép! Illetve pár perc alapjáraton ketyegés után lefullad. A lefulladás nem egyértelműen szar motor miatt van persze, lehet egy szarul beállított karburátor vagy nem rávaló kipuffogó miatt is. De kopott hengernél is álltalában elmegy az alapjárat.
    Ja és még annyit a kínai gépekről, hogy sok embert azért dönt melettük mert ugye jön a kérdés. Újat vagy használtat? Nos igen a kínai robogó álltalában annyiba kerül újonnan mint egy 5-6 éves olasz vagy japán. De ennek ellenére én azt mondom nem szabad engedni a csábításnak mert százszor inkább az 5-6 éves olasz vagy japán mint egy vadzsi új kinai szemét!

    [ Szerkesztve ]

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz CL Smooth #4524 üzenetére

    Mivel a kisköbcentiseknél ugyanolyan blokkokat raknak japánba meg olaszba azaz Minarellit szerintem semmi különbség nincs köztük. Az olaszoknak szerintem nem az elektromossággal van bajuk, hanem a vákuumcsöveikkel, meg a benzincsöveikkel. A japánban kibír 15-20évet egy vákuumcső, egy olaszban 6-8 évet.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák