- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CL Smooth
tag
válasz CL Smooth #4524 üzenetére
Ja és a szervíz kérdés. A 4 ütemű hátránya ,hogy sokkal bonyolultabb mint egy kétütemű, ebből adódóan költségesebb lehet egy javítás ha a motorjához kell nyúlni. sokszor duplája is lehet. De ha ha értessz a motorokhoz akkor nem hinném hgy át tudnak verni, és észreveszed amikor egy széthajtott motort akarnak rádsózni, azért elég egyértelmű jelek vannak, füstöl mint a gyárkémény (megjegyzem a 2 ütemű az füstölhet elég rendesen ha hideg, ez nem feltétlenül hiba, de amint bemelegszik ennek drasztikusan csökkenie kell az a normális.)
alapjáraton zörög csattog és természetesen erőtlen a gép! Illetve pár perc alapjáraton ketyegés után lefullad. A lefulladás nem egyértelműen szar motor miatt van persze, lehet egy szarul beállított karburátor vagy nem rávaló kipuffogó miatt is. De kopott hengernél is álltalában elmegy az alapjárat.
Ja és még annyit a kínai gépekről, hogy sok embert azért dönt melettük mert ugye jön a kérdés. Újat vagy használtat? Nos igen a kínai robogó álltalában annyiba kerül újonnan mint egy 5-6 éves olasz vagy japán. De ennek ellenére én azt mondom nem szabad engedni a csábításnak mert százszor inkább az 5-6 éves olasz vagy japán mint egy vadzsi új kinai szemét![ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CL Smooth #4524 üzenetére
Mivel a kisköbcentiseknél ugyanolyan blokkokat raknak japánba meg olaszba azaz Minarellit szerintem semmi különbség nincs köztük. Az olaszoknak szerintem nem az elektromossággal van bajuk, hanem a vákuumcsöveikkel, meg a benzincsöveikkel. A japánban kibír 15-20évet egy vákuumcső, egy olaszban 6-8 évet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs