- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67485 üzenetére
"ha csak a variátorból veszem ki a határolást, az már elegendő, vagy oda már nem elég erős a motor?"
Ha azt kiveszed belőle akkor biztos, hogy nagyobb lesz a végsebesség, nem véletlenül van benne. A vakcsövet érdemes még megnézni, hogy van-e rajta. Ha igen akkor attól is meg kell szabadulni. A CDI nem tudom, hogy milyen van benne, hol ilyennel szerelik, hol meg olyannal. De számítani lehet rá, hogy esetleg korlátozott benne az is.
Egy multivario plusz sportkipufogó kombó sokat tud dobni a szerkezeten ha az rendesen be van hangolva.
Nem kell nagyobb karbi ezek miatt. Egy sportcső ha már rá van hangolva a meghajtás, akkor általában eggyel nagyobb fúvókát szokott igényelni mint ami addig benne volt. Semmi egyebet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67487 üzenetére
Hát ha még eddig nem csináltál ilyet, akkor nem lesz egyszerű. A komplett meghajtást (görgők, szíjhézagolás, kontrasztrugó, kuplungrugók) hozzá kell igazítani a csőhöz.
Itt van egy kis útmutató, de ha nem vagy járatos ebben, akkor jobb lenne olyan segítségét kérni aki már csinált ilyet. Így fórumon keresztül én nem tudom megmondani (nem lehet), hogy miből milyen kell majd.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67489 üzenetére
Persze. Az az utazósebesség amit te akarsz, meglesz a fojtások eltávolításával a meghajtás tuningolása nélkül is. De a CDI-nek azért nézz utána.
szerk: Viszont sportcső használata nélkül, egy multivariátorral önmagában is tudsz dobni a dolgokon. Elég berakni a gyári helyére, és a görgőkhöz sem kell hozzányúlnod, maradhatnak a gyári súlyúak benne. Legalább 5 km/h sebességnövekedést fogsz elérni a gyárihoz képest, és a gyorsulás is jobb lesz a gyáritól eltérő görgőpálya miatt.
(#67491) macilaci78 Neked is ajánlom a vario cserét. Nem kamu, sportcső nélkül is más lesz a motor tőle. Valójában a robogótuningnál nem is a sportcső az első lépcső, hanem a vario.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #67568 üzenetére
Alattam 5,2 literes fogyi jön össze, de én 150 kg vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mumtaz
senior tag
válasz BlackPriest #67601 üzenetére
A Naraku ahhoz képest, hogy kínai/talvani, nekem úgy jött le, hogy odafigyelnek a termékeikre.
Naraku hengerszettet vettem és bevált. Ott volt egy érdekesség, hogy a dugattyúra rá volt festve körben a Naraku embléma, de furcsa volt a festék anyaga. Összeraktam és valamennyi járatás után megszorult a dugó. Szétszedtem és a dugón meg a hengerfalon egy karcolás sem volt, csak az embléma kenődött el a dugó oldalán. Ha jobban belegondolunk, ez így pont jó volt. Elmélkedtem rajta, hogy talán direkt ezért így csinálták.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67601 üzenetére
Ennyiért már egy márkás multivariot lehet venni, amiben tuti, hogy nem fogsz csalódni.
(#67603) mumtaz "Elmélkedtem rajta, hogy talán direkt ezért így csinálták."
Na ne, ezt te sem gondolod komolyan?
yodamastah Nekem egy is gsxr-em van, teljesen felesleges összehasonlítani a kettőt. De akár bármilyen más hagyományos nagymotorral. Eleve már egy nagy önbizalmat ad az embernek egy nagy gép a stabilitásával és az erejével, és hát ugye tudjuk, hogy vannak akiknek még túl sokat is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67606 üzenetére
Mi ez, focus? Tessék. De máshol is lehet nézelődni, mert itt pl stage6 vario nincs is a kínálatban.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67608 üzenetére
Én multivariátort ajánlottam neked a gyári helyet.
Hol nézted meg? Amit én linkeltem ott biztos nincs 100 forintért variátor a motorodhoz. Ezek közül is ezt a hármat ajánlom leginkább a linkelt oldalról: Doppler S2BR, Malossi Multivar, Polini High Speed, és egy másik oldalról még Stage6 Sport Pro-t."az általam linkelt pont olyan jónak tűnik, mint a tun'r"
Én Tun"r-t nem ajánlottam. Az pedig, hogy valami ránézésre olyannak tűnik mint egy másik, az egyáltalán nem azt jelenti, hogy úgy is fog viselkedni. Képek alapján nem fogod látni a különbséget, hogy melyik milyen görgőpályával rendelkezik. De még kézben tartva sem fogod megmondani, hogy hogyan fog viselkedni az adott variátor ha nem ismered. Én sem tudom megmondani egy olyanról amit sosem használtam még, hogy milyen teljesítmény görbével rendelkezik.
Ezt a négy típust azért ajánlom, mert mindegyikkel van tapasztalatom. Kb ugyanannyiba kerülnek, és egy szintet is képviselnek. Egy széria motorba éppúgy megállják a helyüket, mint egy alap-közép tuningal rendelkezőben.A karburátornak semmi köze sincs a variátorhoz. Bármilyen variátort használhatsz bármilyen karburátorral. Ha már összefüggéseket keresel, akkor azokat a henger+ cső között nézegesd, mert azoknak valóban vannak kihatásaik egymásra. De gyári vagy alaptuning szinten ott sem sok, csak ahogy megyünk feljebb a szinteken ott kezd egyre inkább érződni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67610 üzenetére
Egy multivariátornak a hatását elméletileg még egy fojtott szériamotorban is meg lehet érezni. Tágabb tartományokban tud dolgozni a már "módosított hajtás" segítségével a motor mint a gyárival. Természetesen ha eltűntek a fojtások, akkor lesz igazán értelme. Egy másik variátor miatt nem kell átfúvókázni a karbit, az csak akkor szükséges ha egy rezonátor is kerül a gyári cső helyére.
De ha rám hallgatsz, akkor tegyél egy próbát. Mindenek előtt szabadulj meg a fojtásoktól, de hagyd benne a gyári variátort, és próbáld ki fojtások nélkül a motort. Ha ezen a próbán túl vagy, csak utána tedd bele a multivariátort. Érezni fogod a különbséget, és nem kell a motor többi részéhez nyúlnod. A tuningolás legelső része mindig az, hogy a gyári helyére berakunk egy multivariátort. Minden többi más csak utána következik. Mármint ha kis lépésekben haladunk. Persze léphetünk egyszerre nagyobbat is. Csak azért írtam le így, hogy tiszta legyen a kép.szerk: Annyiban javítom amiket leírtam, hogy a fojtások eltávolítása után valóban szükség lehet valamivel nagyobb fúvókára, de ehhez semmi köze sincs a variátornak. Erre a fojtások eltűnése miatt van szükség, ha cserélünk variátort ha nem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67660 üzenetére
Attól függ, hogy a későbbiekben milyen irányba akarsz elmenni, ha egyáltalán el akarsz. A Stage6 a pörgősebb aluhengereknél működik igazán jól. Tehát ha ez a vonal a cél akkor jó választás. De ha maradsz az öntöttvas vonalon, akkor inkább ezt. Ez az egyik legjobb rezonátor 50-70-es vashengerekhez.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67665 üzenetére
De hát a stage6 pro replica amit említettél, az ugyanennyibe kerül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #67667 üzenetére
Ja, azt nem tudtam.
Egyébként ha krómozott kivitelt vennél (bármilyen csőből), az plusz 8-10 ezer még. Ami egyébként teljesen megéri, mert jóval időtállóbbá teszi a csövet. Ami gyárilag csak lakkozva van, az max egy szezon után leég (felhasználásfüggő), és utána lehet lekezelni megint. Ellenkező esetben ha ezt nem tesszük meg, akkor igen hamar el kezd korrodálódni, és rövid életű lesz. Persze valakinek nem jön be a krómozott cucc.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #67568 üzenetére
úgy tűnik megvan miért fogyaszt sokat a gép, ma arra lettem figyelmes, hogy a légszűrőből csöpög valami. hát, az a valami benzin. hogy tud oda jutni benzin? nem zár az úszó és magas a szint? a karbi alján lévő csonknál is benzin van, amitől mintha hiányozna egy cső, vagy ott vakdugónak kéne lenni? ha cső, akkor hova kéne csatlakoznia? alapjáraton is köpköd a légszűrő felé némi benzint...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #67778 üzenetére
A csonk szerepere rajottem, de arra nem, hogy miert ereszt, a hozza tartozo csavar meg van huzva. A torokban rossz iranyba halado benzint nem tudom mire velni.
Nezegettem karbikat, gyarinak megfelelot boltban 5-10 ezer kozt talaltam. Jol gondolom, hogy ez az ipari hulladek kategoria lehet ennyiert?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
mumtaz
senior tag
válasz BlackPriest #67936 üzenetére
Kb semmit nem számít.
Meg ott vannak a fiatal, szétcsippelt dízelek, amik már alapjáraton is okádják a kormot.
Mikor eleve kitalálták ezt a szmogriadós dolgot, akkor volt, hogy páros és páratlan rendszám. Viszont a gázüzeműeket (LPG-st is) beengedték. Aztán az LPG-st sem, csak a CNG-t (akkor még alig volt pár darab).
Hülyék ezek.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #67980 üzenetére
Már egy jó ideje csak ilyeneket használok, eddig minden bevált. kb 10-20 alkalomra elég motortól függően. https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&keres=&cikkkod=896458+*PR
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #68018 üzenetére
én 30e-ből öltöztem fel, bukó, kesztyű, napsütés.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Debilon
addikt
válasz BlackPriest #68034 üzenetére
pont ezt akartam írni a biztosításról
ha nem tud prezentálni bármilyen külföldi okmányt, főleg a kinti forgalmit, a kinti kivonásról és adás-vételit akkor hagynám a fenébe, ezek nélkül szóba sem állnak az emberrel honosításkor
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68034 üzenetére
Persze, tisztában vagyok azzal, hogy ötvenesként használja. Viszont azt tényként odaírta, hogy plusz 15 ezerért műszakival adja át. Szerintem nincs tisztában azzal, hogy ez mivel jár.
(#68037) máyköl Így én azt mondom, hogy szép és jó állapotban van, és azt is tudom, hogy drágán szokott ez a típus elkelni. Azokat a külföldi okmányokat ahogy már előttem is írták nagyon meg kell nézni, hogy rendben vannak-e, különben az életben nem fogod tudni itthon lepapírozni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #68132 üzenetére
Még esőben a villamossínt kanyarodva keresztezni is élmény...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68132 üzenetére
De akkor nem estél el gondolom, csak egy sasszé volt?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz BlackPriest #68132 üzenetére
Ez nekem is megvolt reggel. Szuken vettem az egyik kanyart, es mikor meglattam a jegfoltot a kanyarban, akkor mar keso volt hogy kikeruljem. Hal istennek egy lablerakassal megusztam hogy az eleje kimenjen alolam. Mindenesetre amig meg nagy szamban nem talalkozok ilyesmivel, addig probalkozom Nincs kedvem a BKV-hez.
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #68152 üzenetére
mégis maradt a robogó, remélem az ónos eső is elkerül, nincs kedvem hason csúszni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
takacsbotond
őstag
válasz BlackPriest #68184 üzenetére
Lehet, de a bérlettel ellentétben az jó lesz jövőre is.
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #68196 üzenetére
Ami működik, ne javítsd meg! - avagy ne kelljen szívnod más gányolásával, szakértelmével.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68196 üzenetére
Én nagy "tuning matyi" vagyok, de neki szerintem egy teljesen gyári állapotban lévőre van szüksége. Nem akar semmi plusz, csak hogy megbízhatóan működjön. Egy tuningnál benne van a veszély abban, hogy nem tudni, hogy ki és hogyan rakta össze. Ezért aki nem szeret (vagy nem tud) szerelni, és csak hétköznapi használatra kell egy megbízható robogó, akkor a gyárit javaslom én is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #68198 üzenetére
fordítva, mindenki szűz lányt szeretne, aki majd vele lesz a legnagyobb ribanc. na de más széthajtott ribanca???
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68208 üzenetére
Simán bekajálhat egy 2T 50-es 4 litert. Meg ugye az sem mindegy, hogy milyen 50-es és hogyan közlekedünk vele.
(#68204) KisTé Ez érvényes ide is. El lehet egy 500-as 4Tmotorral mászkálni 4 literrel, de kérdés, hogy milyen 500-as és hogy mész vele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #68208 üzenetére
Egyet se félj, az SR beszívta a 7-t is ... sok függ attól, hogy mennyire téped neki a száját. Főleg ezeknél a tunning robeszoknál.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
forandor
tag
válasz BlackPriest #68223 üzenetére
Az első idomot le kell szedni, ugyanis arra vannak belülről rácsavarozva a lámpatestek.
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #68257 üzenetére
keeway-nek is pont a műanyagos sztori a problémája szerintem
az hogy a motorja meg kínai (gy6), később még jól jön, amikor fillérekért rendelsz hozzá cucokat, akár tuningot is (kínaihoz kínait ) -
forandor
tag
válasz BlackPriest #68269 üzenetére
A középsztender már az előző tulajnál elhagyta magát, de ahogy elnéztem ezeknél a Keeway-eknél ritkaság a középsztender megléte. Az első sárhányó pl. nem szereti a terepet, az sincs meg. De szintén láttam ilyet másnál is.
-
forandor
tag
válasz BlackPriest #68305 üzenetére
Ha AM6-os blokk van benne, akkor vevős cucc.
-
perge666
veterán
válasz BlackPriest #68413 üzenetére
Aha szóval itt van a kutya elásva.
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #68424 üzenetére
ja igen, a henger karbi felöli beömlőjét is szokták szűkíteni....
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #68443 üzenetére
tolni szabad, csak nem mindegy hogy hol.....
jármű/gépjármű/stbja benéztem, te valszeg a részeges tolásra gondoltál...
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #68484 üzenetére
én is cseréltem minden csövet a robogómon, miután megvettem, de amit kapni robogó benzincső alatt, azok vicc kategóriák. kb az akvárium levegőztető cső minőségét ütik meg, (átlátszó, meg kék, a kék az hőre lágyult is, szerencsére csak a vákuumcsapot nyitotta, valamelyik webes robogó shoppból) majd lecseréltem ilyen szövetes csőre. (kép csak tájékoztató)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68569 üzenetére
Nem tudom, hogy igazán mivel magyarázzák ezt. Lehet, hogy írnak valami pimpós dumát, de az engem nem fog meggyőzni. Nézzünk csak két robogót. Legyen az egyik a motovell, a másik meg egy nagyon hasonló hozzá (nem írok konkrét példát, mert egy vagon lenne) amihez viszont a szokásos 80w90-es olajat írnak. Kb ugyanaz a mennyiség kell mind a kettőbe. Ha szét szeded a két robogó végáttételét, akkor a fogszámokat meg pár méretbeli eltérést leszámítva gyakorlatilag ugyanaz belül. Egy gyári robogóban sem lesz pl egyenes fogazás mint egy módosított végáttételben, de még az egyenes fogazás sem indokolja a más olajat. Más anyagból lenne a végáttétel? Ez hülyeség, azon nem segítene a 10w40-es olaj sem. Amúgy is miért lenne másból? Márpedig ennek az olajnak más szerepe nincsen, mint hogy egy egyszerű végáttétel fogaskerekeit kenje.
Majd valaki talán elmagyarázza itt az értelmét. Hallottam már egyébként egy-két magyarázatot rá amiket szándékosan nem írtam most le. Számomra eddig mind nevetséges dolgok voltak, és nem győztek meg.
A motorolajnak én is nagy jelentőséget tulajdonítok (még többet is mint a nagy átlag). De egy ilyen egyszerű dolognál mint egy robogó végáttétel, amiben van kb 4-5 fogaskerék még nem tudtam megérteni, hogy miért írnak az egyikbe ilyen a másikba meg olyan váltóolajat amikor mint fentebb írtam, kb dettó ugyanaz belül. És ugye itt jóval egyszerűbb kenési feladatot kell ellátnia az olajnak pl egy dugó-hengerhez képest. Nem is érdemes összehasonlítani a kettőt.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68572 üzenetére
nem lehet, hogy más a váltó illesztése és emiatt írnak elő mást?
De, elméletileg ez lehet indok. Persze ha tényleg más. Mondjuk olyan túl nagy játék nem lehet itt sem elméletileg. Viszont ilyen-olyan okokból még két telesen egyforma motornál is lehet minimális eltérés.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68585 üzenetére
Ez még nem is drága...
(#68586) perge666 Melyik lukacsos lemezről van szó?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SPeti1984
senior tag
válasz BlackPriest #68593 üzenetére
Most a folytás van kivéve a motorból így megy velem olyan 70 - 75 körül (~110kg). Egyedül 13%-os emelkedőn van gondom vele mert alul fekvőrendőr van szóval eléggé le kell lassítani és onnét dombtetőre max 30-ig ér el. Ezért gondoltam, de majd nyáron meglátom, mert ebben a hidegben nemigen használtam még a motort mivel nemrég vettem.
Én mindenképp újban gondolkodom és amiket írtam azok olyan 20-27 között vannak.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68593 üzenetére
Persze, hogy gyengébb lett, mert a rezonátor miatt fordulaton van csak ereje, viszont ott nagyobb mint korábban.
(#68595) BlackPriest ez pl össze volt hangolva a variátorral (illetve fordítva),
Ez így ebben a formában nem létezik. Hozzáhangolni egy variátort egy kipufogóhoz csak akkor lehet, ha az már rajta van a motoron. Ha a kipufogó-variátor kombót átrakod egy másik motorra , akkor az már tutira nem lesz olyan mint az előző motoron amire be lett hangolva. De még ha ugyanolyan típusú motorra teszed is, akkor is jó eséllyel utána kell hangolni, mert nincs két teljesen egyforma motor.
#68592) SPeti1984 Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy ha kicsit komolyabb figyelmet szentel az ember erre , akkor az sem mindegy, hogy milyen hengerre akarod a rezonátort. Nem mindegy, hogy gyári 50 vagy 70-es vashengerre, vagy pedig aluhengerhez kell-e a kipufogó. Az aluhengerekre optimalizált kipufogók (még az olcsóbbak is) inkább magasabb fordulaton működnek jobban, mivel maga az aluhenger is többet pörög mint egy vas. A vashengerekhez optimalizált kipufogók valamivel nyomatékosabbak és kicsit alacsonyabb fordulaton működnek jobban, idomulva ezzel a kevésbé pörgős és kicsit nyomatékosabb vashengerekhez. Természetesen a gyárihoz képest jóval pörgősebb lesz így is.
Ennek tükrében ha vashengerhez kell akkor a Gianelli Extra V2-t és a Technigas Q-tre-t hagynám, mert azok inkább aluhengerekhez passzolnak jobban, a harmadik, az Arrow Street már inkább való egy vashengerhez. Ha nem akarsz sokat költeni, akkor még ez az ami kimondottan inkább vashengerekhez való (ennél nem néztem a motorod típusát, csak példának hoztam fel, azt külön kell még kiválasztanod).[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68600 üzenetére
Igen, az egü hozzáadott egy viszonylag "sztenderd" súlyú 5 grammos görgőt. Ez egy jó kiindulási alap. Átlag cuccnál a legtöbb esetben kb 4 és 6 gramm a két határ, ami között helyezkedik el valahol az optimális súly. És ezt ha nem is tízedre, de legalább 0,25 gramm pontosságra illik belőni egy rezonátornál a tökéletes eredmény érdekében. Sokan csak fél gramm pontossággal lövik be, pedig számít az a 0,25 gramm is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
klykkly
tag
válasz BlackPriest #68616 üzenetére
Nem veszem annak de nincs igazad. Gondold át kicsit. 4T ről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz BlackPriest #68891 üzenetére
Honolnak, nem fúrnak. Marha kicsit. Ha érzékeltetni akarom, akkor mondjuk, ha egy vashengernek 4 túlmérete van, amire fúrnak, akkor egy nicasil henger három túlmérete ösdzesen kb. annyi, mint a vashenger egyetlen túlmérete.
Vashengernél simán röpködnek a tized milliméterek. Nicasilnál max századok.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz BlackPriest #68896 üzenetére
Na igen. Az semmiképp sem éri meg.
Egyébként megnézettem a hengert. Sajnos kuka. Levélnehezéknek még jó, másra nem
Ha legalább eljutottam volna odáig, hogy kipróbálhattam volna, mennyire megy vele a gép.
Extra idegölő téma a levegőkompresszor támája.
Ugye az az alátét, ami kinyírta a hengert, az valahol megbújt. Csak egy olyan hely van a blokkon belül, ahol ezt megtehette anélkül, hogy bármi kárt okozzon, és ez pont a kompresszor helyén van. Itt tud megbújni a kompresszor mellett.
Az Airsal szettet felraktam, beindult a moci, de furán járt és halk kopogó hang is volt. Akkor néztem préstávot, de az jó volt. Gyanakodtam a kompresszorra, hogy kevés levegőt nyom, meg, hogy esetleg a tengelye kopog. Akkor vettem le a hengert, szívótorkot és a kompresszort is, hogy akkor már egy körben ki is takarítsam őket, meg a forgattyúsházat. A kompresszort meggyűrűztem és a tengelyét is kicseréltem, mert ki volt verődve. Aztán mindent vissza. Beindítottam, de le is állítottam, mert ugyanúgy kopogott. Kiderült, hogy a lendkeréknél a gyújtás jeladó egyik csavarja lazult le és itt kopogott. Ha meg már levettem, akkor már főtengely szimeringet is cseréltem. Ezt megtettem akkor már a varió oldalon is. Onnantól pöccre indult. Aztán jött a járatás, szép halk, semmi kopogás, semmi csattogás. És utána jött a kinyiffanás.
És így utólag belegondolva, hogy kivettem a kompresszort, akkor eshetett be a hézagoló. Biztos beleragadt az olajba én meg féktisztítóval f újtam át a blokkon a kompresszor helyén is és biztosan akkor mosta be az alátétet a forgattyúsházba.
Ha a kopogás már az elején kiderül, hogy a jeladó lazult le és nem a kompresszor kopog, akkor nem vettem volna ki a kompresszort és akkor nem hullott volna be az alátét.Szomorú eset. Sok szerencsétlen dolog láncolata. De most már mindegy.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69010 üzenetére
Nem tisztem, hogy azt állítsam hogy valótlan - hallottam már több ilyenről is - de számomra ez kb a hihetetlen kategória. Tudom én....gyári motor benne gyári alkatrészekkel stb - végigjártam én is ezt a létrát annak idején, volt részem benne. Mondjuk azt valóban meg kell jegyezni, hogy ezek a 2T-k közel sem pörögtek annyit mint a mostaniak, nem is tudtak, hiszen jóval nagyobb volt a lökethosszuk mint egy mai 2T motornak ezáltal bár gyengébbek, de cserébe nyomatékosabbak voltak.
De szerintem akkor sem. Persze ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #69133 üzenetére
Hál isten nekem semmi, annyit tudtam reagálni, hogy felugrottam, rá a motorháztetőre. Azonnal satuzott is szegény. Szerintem jobban megijedt mint én. Kis E Corsának leesett lököse a behorpadt motorházteteje, meg a szélvédőt vagy bukóval vagy a kesztyűvel megrepesztettem egy csíkban. Nagyon nagy szerencsém volt, hogy nem kellet mentőt rendőrt hívni. a lökösét vissza lehetett rakni. Kicsit megsajnáltam, számot cseréltünk aztán majd meglátjuk mi lesz. Neki ott a casco én meg majd kitalálok valami az árra. Lötyög a kipufogó, a hátsókerék kacsázik, a benzin elfolyt (gondolom oda az új benzinpumpa), idomok kukák, visszapillantó tropa stb.
(#69131) Telda
Köszönöm szimpi amit írnak róla.(#69142) sityupityu
Mami (lehetett vagy 65+) Benézte a lámpát, és át jött a piroson. Nekem már rég teli zöldem volt ő meg balról megérkezett, és nagyjából közép sztenderdtől hátra csavart egyet a robeszon. Lehet még 2 km-se volt. Csak ügye jogsi nélkül papírok nélkül ...[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
perge666
veterán
válasz BlackPriest #69313 üzenetére
Nekem nem olyan egyszerű a kipufogó le és fel szerelése,nem hogy évente 2X,de 3 évente se szeretném leszerelni.
Nézegetek akkor,meg lehet megkérdezem a szervízt,de ők biztos jó drágán fogják csinálni.........
-
perge666
veterán
válasz BlackPriest #69497 üzenetére
Akkor ez is matador feeling?
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs