- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- iPhone topik
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grafiqs
őstag
válasz r-chee #13193 üzenetére
Bpesten tudok egy nagyon szép állapotú 5930 igazolt km-et futott Suzuki San Marinot. Nagy testű, dobozos 70ccm-re szakműhelyben átépítve. 4 ütemű a gép. Ma néztem meg a szerelőmnél. 120e az ára. Talán még a szállításban is tud segíteni.
Ha érdekel szólj!
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13193 üzenetére
ugyanaz a blokk van bennük, mint az aprilia sr-ben tehát nagyon mennek, arra figyelj, hogy a viz nem csöpög-e, esetleges vizpumpa hiba, valamint a vizpumpa javításhoz szét kell húzni blokkot ennél a típusnál.
a másik kategória a minarelli blokkos ott csak 3 imbusz csavar és már szerelheted is akár a vizparton is. -
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13208 üzenetére
te tudod, én vizes mellett maradok, nyáron nem fog fulladni a kis sárkány.
Meg aztán egy vizpumpa javító készlet (csapágy, szimering,lapát+tengely, seeger gyűrű) kb 2500ft.(ez minarelli blokknál ennyi)
Levegősnél nem tudom mennyi a karbantartás.De sok sikert, és jó mocizást ha ő lesz a választás.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13278 üzenetére
Szép motor, nekem nagyon tetszik, főleg hogy nagyon gyári . Gianelli Reverse-t és Leo Vince TT-t, Technigas Next-R-t szeretnek rá szerelni, ezek ajánlhatóak . Közben elárulnád hogy végül "hogyért" sikerült elhoznod, vagyis számszerűsítve azok a piszkos anyagiak ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13280 üzenetére
Az nem olyan sok érte, sőt, korrekt! Nehogy azt hidd hogy a munkatársaid jobban tudják, engem is próbáltak már lebeszélni millió motorról, amikor meg elhoztam, akkor el voltak ájulva hogy milyen szépet vettem, addig meg mondogatták hogy az nem ér annyit. Szerintem ha a tulajdonos elégedett s boldog vele az bármit megér.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #13278 üzenetére
Gratula hozzá, szép darab.
A zsíros villa tényleg egy hulladék, egy tanács csupán; igyekezd tisztán tartani a becsúszó szárat, mivel javarészt rákerült por - kosz miatt adja meg magát a szimering, s ez által kezdi kitolni a zsírt, majd szépen meg fog szűnni a csillapítás.
Az "ezen" linket nem tudom megnyitni, valami nem ok, rakd be újra.
A kipufogó leömlő részénél, minden bizonnyal van egy vakcső (ugyanolyan anyagból, mint a kipufogó, a vége el van lapítva és be van hegesztve). Ezt nyugodtan levághatod, de ne tőben, mert akkor nem tudod a saját anyagával bedolgozni. 15 perces meló, már jó néhányat csináltam.Típusspecifikusan nem fogom tudni, h ezekben hol van, de ahol lehet; variátor és a külső tárcsa között egy sokkal szélesebb (vagy + 1) gyűrű, amitől nem tud teljesen összezárni a két "tárcsa", így értelemszerűen nem tudja elérni a végsebességét.
Illetve, a levegőszűrő elé szoktak egy lyuggatott lemezt berakni, amitől kevesebb levegőt kap. A kivétele után valószínű, kevés lesz a gyári fúvóka. Ha, nem csináltál még ilyet, told egy szakihoz, szerintem pár ezerét belövi.
Leo Vine ZX és a TT kifejezetten 50-es gépekre vannak optimalizálva, gyári hengerhez én nem erőltetnék erősebb csövet.
Hajtóműolajat 10.000-enként bőven elég cserélni.
nLali
Michelin Pilot SC egy frankó gumi. Alapvetően puhább keverék, ez által hamarabb fogy, de nagyon tapad. Részemről ajánlott.
A gyári méret 130x70 / 12, az első meg 120-as.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nLali
senior tag
válasz r-chee #13278 üzenetére
Nagyon szép motor ! Gratulálok ! Ha szépen megkérlek azt a porlasztó takaró sárvédő szerű műanyagot lefényképeznéd több irányból. Csavarok helye is érdekelne. Ha megengeded lemásolnám, mert nagyon tetszik. Meg az ülés alatt lévő kis beömlő is.Runneren nem tetszik a sarkamnál.Asszem moddolni kell
-
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13331 üzenetére
1. 2000-res az alapjárt, ezt lejjebb kéne vinni 1000-1500 közé.
egy kis csavar állításával be tudod lőni, csak csavarni kell(az alapjáratot meleg motornál állítjuk)
2.Hol találok alapjárati és főfúvókákat
pl itt is [link]
3.A fúvókák hol helyezkednek el a karbiban, szal ki kell-e azt szerelni teljesen?
a karbin belül találod őket, tehát ha nem férsz hozzá akkor le kell szerelni.
4. Mennyi lenne az ideális fordulatszám, aminél meg kéne indulnia a motornak, s hogyan, minek a cseréjével, módosításával érhetek el "korábbi megindulást" plusz jobb gyorsulást?
az én malám 3500-4000 körül már kezd gurulni, a variátor görgő súlyának segítségével lehet játszani, alacsonyabb súllyal hamarabb megindul, nehezebb súllyal nehezebben indul de nagyobb lesz a vég sebesség, esetlegesen még a kontrasztrugó erőségével lehet eljátszani.
5. 3. Végsebesség kb. 60km/h sík terepen. Ezt kissé fel kéne tornászni, max. 85km/h-ig.
lásd 4-es ponta kuplung harangot sokféleképpen le lehet venni.
1. pl levegőkulcsal
2. olajszűrőfogó, megfogod vele a harangot, és a másik kézben kulcs, ha jó erőben vagy.
ha leveszed a harangot akkor simán lejön és előtted lesz a kuplung rész, azt ne fogd meg olajos késszel, pofák ne legyenek olajosak. -
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13339 üzenetére
"Izé hosé...az mitől van, hogy kipufogó vége benzines-olajos, folyik le a cső végén. Normális ez?"
láttál trabant kipufogot ? azon is ott van a moncsicsi a végén, illetve azt még megnézhetnéd, hogy megfelelő-e a gyertya ami a mociban van, illetve lehet, hogy az olaj nem ég el teljesen, jó minőségű olajat szerezz be, és megszűnhet a probléma.
egyébként normális ha valamennyi "olajos lé" távozik a kipuból.(kondenz víz+olajos korom keveréke)
régen ez miatt szokták kiégetni a kipufogókat pl. a simsonokon, egyéb müzlidarálókon. -
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13376 üzenetére
Nem tudom, nekem szerelő csinálta: nagyon "pöpecre".
Baromi alacsony az alapjárat, de stabil, és az automata
szívatóval sem akar kimenni alólam a gép - hál'istennek.Egyedüli gondom vele, hogy hidegen reggel (értsd éjjel a
pincében áll a motor, tehát eléggé hideg - olyankor még)
kicsit nehezen indul. De amint elkapta, onnantól nagyon
szép alapjáratot kapok, és rögtön el is lehet indulni, nem
fullad meg a legkisebb gázadásra, mint korábban tette.Végsebességet még nem tudtam nézni, a forgalom, és
az útvonalam jellegéből adódóan, inkább csak az órám
"pontosságát" (szóval a csalását) néztem GPS-szel.
Óra szerint 90-95 környékén mondjuk megvolt valós 80,
tehát annyira nem rossz talán a helyzet. Persze marha
jó, hogy 140-ig van skálázva: szerintem soha nem éri el.
(Úgy emlékszem óra szerint 130 körül volt anno a vége,
de majd csak az autópálya bevezető szakaszán tudom
megnézni, és összevetni az ott lemért GPS-es adattal.)Az alapjárati fúvóka ha jól tudom az alacsony fordulatú
gyorsításoknál is szokott segíteni, tehát lehet, hogy a
helyes beállításokkal (emiatt is) csökken a fogyasztás. -
r-chee
őstag
válasz r-chee #13379 üzenetére
Ma sikeresen megcsináltam első karbitisztításomat . Kikaptam, lemostam kívülről benzinnel (jó dzsuvás volt), szétkaptam (meggyőződtem arról, hogy 53-as főfúvóka van benne), majd belül egy kis benzin, aztán levegő minden kis nyílásba. Visszarakás előtt levegőcsavar tövig be, vissza 1 és 3/4 fordulat, alapjárati csavart a végén lévő kúpozás széléig behajt, karbi vissza, csövek vissza, sűbertű vissza, állítója majdnem teljesen behajt, légszűrő vissza. 4 urgás berugókaron, majd önindítózás pár másodpercig és indult is .
Egy negyed fordulatott kellett csupán állítanom az alapjáraton, beállt 1500-ra, és városban próbakör után is megmaradt ez astabil alapjárat. Remélhetőleg az is marad (kopp-kopp).Tegnap melóba indulás előtt leállt a motor, alig bírtam beindítani, cégig úgy mentem ki, hogy féket húztam kereszteződésekben állva, meg húztam neki gázt, nehogy leálljon, este indítás után pedig 5000 alá nem ment a fordulat, és össze-vissza járta motor .
Olajtartályból meg hogy kiöntsem a benne lévő ismeretlen olajat, le kellett bontanom a motor hátulját körbe, holott úgy álltam neki, ezt innen leveszem, kibillenetem a tartályt, kiöntöm olajat és kész. Csak hát minden műanyag elem fog egy másikat, amit meg egy újabb szorít le .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
cila1
aktív tag
válasz r-chee #13558 üzenetére
Találtam egy videót erről a termékről.Internet Explorer tudja csak megnyitni.Nézzétek meg.Ez nem tekeri hanem megrántja.Azért szivesen ki próbálnám a kocsimon,hogy kinyitja e a kerékanyát.
Hát igen ahogy írtad MAKITA lenne rá írva más lenne a helyzet -
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13649 üzenetére
Kéket ne, az totál szabálytalan, és elég feltűnően gáz: azért tuti
"piszkálódnak" - ha mondjuk épp megállítanak, és olyanjuk van...
Az idomok mögötti ledes megvilágítás alatt nem tudom, pontosan
mit értesz, de ha "diszkóverdát" építenél, arról lebeszélnélek. Még
az autós oktatóm is megmondta anno: az autó nem karácsonyfa.A szívató nekem is rendben van: amint elkapja a fordulatot a gép,
már lehet is indulni, stabil, és szép az alapjárat, csak akkor tűnik
fel, hogy rajta volt a szívató, amikor mondjuk egy perc múlva egy
lámpánál szép lassan megy vissza a fordulat még alacsonyabbra.Nekem most menet közben "hörög le" néha, de nem teljesen.* Az
az egészben a fura, hogy olyan, mint amikor meleg motornál rajta
marad a szívató, de az nem lehet, hiszen az most teljesen jó...*Az imént próbáltam ki, pont olyan érzés, csak nem egyfolytában.
(Ez gondolom lehetne éppenséggel rossz benzin miatt is: furcsa.)
Gondolom majd felhívom a szerelőt. Visszaraktam a hangtompítót,
hogy legalább ne legyen olyan feltűnő, hogy akadozik a gépem.
Marhajó amúgy a csöndes kipu is, csodálkozik az ember, hogy a
szélzaj már kis sebességnél is mekkora, amit hangos kipufogóval
nem is vesz észre, csak mondjuk 70-80-as tempó környékén. -
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13746 üzenetére
általában szokott lenni valamilyen szövet is a dobokba, ha azt nem szeded ki, akkor elméletileg nem lesz "olyan" fazék hangja.
De én semmiféleképpen nem cserélném a malámon a gyári dobot, nekem nagyon tetszik a gyári dob hangja, ha gondolod felveszem a hangját, és megosztom itt.
Mennyit megy, hogy esetlegesen többet szeretnél tőle tuning nélkül ? (a malám kb 75-80 a vége teljesen tuning mentes állapotban), szerintem egy 50-es tuning néküli robogónál bőven elég, a tartós 60-65km/h, de lehet, hogy csak én vagyok így vele.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13746 üzenetére
Egy Leo Vince TT-t, ZX-et, Gianelli Extra-t vagy Reverse-t szerezz rá és Polini Speed Control-t, vagy Malossi Multivar 2000-et és meg fog indlni a gép. A gyári kipufogót felesleges barkácsolni, csak romlani fog a teljesítménye, a hangja lehet megnő, de visszafogja majd a gépet, így egy nyitott sportpufót ajánlok, azt ki lehet égetni ha gondolod, de akkor veszett hangos lesz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #13746 üzenetére
lehet hogy gagyi a hangja, de egy adott fordulaton jóval többet tud, mint a gyári,
A hozzáállásnál érzek egy kis hanyagságot.
Én speciel imádom a 2 ütemű hangot., ez legyen az én bajom, de egy kipuff cserével hogy akarsz nagyobb erőt+nagyobb végsebességet?
A gyári kipuffod megfelel egy sor előírásnak, környezeti, zaj szennyezési előírások. Ezért "gyenge" a motor. Ezeket ki kell iktatnod, hogy előcsalhasd az emiatt elhagyott főtengelyen jelentkező nyomatékot.
Ez a sportkipufogó kiváló ehhez, de megbolygatja a blokkot. egy adott fordulaton nagyon jó lesz a hengertöltöttséged, de ezen kívűl rosszabb. Ehhez a fordulathoz kellene belőni mind a kuplungod nyitását, és a variótárcsádat is, hogy mindig ennek közelébe legyél + a karbit is át kell fúvókázni, hogy ne ragadjon meg a dugattyú ugye. Nagyobb fogyasztással is fog járni ez az egész, mert egy magasabb fordulaton fog üzemelni a motorod. Az alkatrészek is jobban kopnak. Ékszíj stb.
így lesz végsebesség és "erő" növekedésed.
Egy szimpla cserével, vagy belezéssel úgy, hogy semmihez nem nyúlsz, csak egy dugattyúcseréd lesz, amit útközben veszel majd észre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13938 üzenetére
Úgy tudom, hogy ez a tuning téma eléggé összetett, és
sok kísérletezést, valamint szakértelmet kíván, valamint
egy fordulatszámmérő sem árt, ha van a gépen, hogy az
adott fordulathoz lehessen beállítani a paramétereket.
De ha te egy némi leírásból belövőd majd, akkor jó vagy. -
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #13940 üzenetére
Lehet persze, csak az új szíj felhelyezésénél jól össze kell nyomni a hátsó szíjtárcsát - ami nem egyszerű, mivel a kontrasztrugó tolja erősen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #13938 üzenetére
Jópárszor le lett írva, de ez nem olyan dolog, hogy bemész a boltba, és veszel egy ékszíjat és jobban fog menni. Először is megnézed, hogy hol a legerősebb a motor. Ehhez igazítod a hátsó kuplungharangnál a pofák nyitását, hogy mindig a maxi nyomatéknál jöjjön létre a hajtás. Utána kell kísérletezni a görgőkkel meg a kontrasztrugóval. Nincs recept, mert minden típusnál más. Tapasztalati úton tudod csak meghatározni ezeket. Berakod, mész, jobb lett, vagy rosszabb. Utána meg agyalni, hogy melyik komponens milyen jellemzője miatt lett ilyen, és mitől lehetne jobb. Máshogy nem megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz r-chee #13950 üzenetére
videó_1 azért hülyeség, mert ilyen eset nem fordul elő egy lezárt lakanál, ami rajta lóg a biciklin. Vagy nagyon hülye volt, aki zárta és mégis csak le lehet támasztani az erővágót vhogy. De két kézi erővel senki nem fogja elvágni még a tescos lakatot sem nagyon. Szerk: helyesbítek, Fekete Lacin kívül senki.
Videó_2 a gerinclakatról írtam feljebb, h semmivel sem ér többet, mint a sodrony, sőt. Vannak olyan barmok, akik ilyen méteres sodronyokat használnak, mert milyen könnyű vele zárni. Aha... Hogyne. Még könnyebb kinyitni.
Videó_3, ezt is láttuk már párszor, ez sajnos igaz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13961 üzenetére
Én most néztem, hogy elég stabilan beálltam 3,8L/100-ra.
(Szigorúan városi használat, és már sokadik tankolás átlaga:
mondjuk nem nagyon kímélem a gépet, ha kell, húzom neki.)elektromos kábellel felvértezett bigyula, az micsoda?
Az az automata szívató. Amúgy nem hiszem, hogy folyton
nyitva maradna, mert akkor fulladna a géped melegen (gázra).
Szerk: meg mondjuk elég magas lenne az alapjáratod elvileg.
Amúgy tavaly nekem is több volt (kicsivel), a fogyi, amíg nem
volt rendben teljesen a gép. (Magas volt az alapjárat/minden.)
Szerk: visszatekintve nem is értem, hogy tudtam ellenni vele
a mostani állapotához képest, mivel most annyival jobb.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #13970 üzenetére
Az egy PTK ellenállás, ami azt jelenti, hogy a hőmérséklet növekedésével nő az ellenállása. Amolyan külső hőmérséklet jeladó. Csakhogy mi a fenét állít ez alapján a termisztor alapján azt nem tudom. Gyújtáson kívül mást nem igen tud. Nem hinném, hogy a szivatót ennyire intelligensen kezelné, aztán a fene tudja. Nagy buli lesz ezt a motort reszelni, annyi elektronika van benne, hogy csak elkúrni lehet.
a karbit beállítani nem árt mondjuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13993 üzenetére
azt mondta, 55-tel mentem. Órám is azt mutatta
És ő mivel mérte? Másik motor/autó beépített sebességmérőjével?Ha 50-nel megyek, tartom a forgalom ritmusát városon belül, tehát
az 50 is biztosan valós 50.
Abszolút téves következtetés. Ebből a tapasztalatból ugyanis csak
arra lehet következtetni, hogy az órád ugyanannyit csal, mint az "átlag
autósnak", akinek pöcök 50-nél van kb. valós 45 km/h-ás sebessége.
(Feltéve, hogy mindenki szépen be is tartja a sebességhatárt, s "pöcök
50-nel" közlekedik, ha azt a forgalmi-/útviszonyok épp lehetővé teszik.)akos3: de hagyjuk kezd túl bonyolúlt lenni
Vettem észre... De nem gond -> annyit nem ér az egész, mint amit
itt már az ezen való elmélkedéssel eltöltöttünk. Azért is teszem offba.[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz r-chee #14063 üzenetére
Ezzel egy a gond, amin nagyot nevettem, hogy ennek a rendszernek semmi köze a motor hőmérsékletéhez. A külső hőmérséklethez annál inkább.
Jön a nyár a meleg és kezdődnek az indítási gondok
Igaz, hogy télen nemigen jár robival az ember.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #14069 üzenetére
Benne van még a fojtás? A DT-nek elvileg 3500-ról indulnia kellene, szóval az 5000 neked nem magas egy picit? Jövőhéten hozom haza a motort, akkor lehet rakatok bele más kuplungrugókat, hogy alacsonyabbról fogjon, mert én a 4000-et magasnak érzem, és ha poros/kavicsos úton indulok le, lazán elkapar és ez így nem kóser.
#14070 runner 125: Egész rendesen mehet, ezért is gondolom hogy egy kb. 100kg-os gépet elég rendesen mozgat, szóval tényleg csak pályára alkalmas. Ekkora teljesítményt pedig csak nitro-s robogókkal érnek el.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
őstag
válasz r-chee #14082 üzenetére
Köszi.
Valaki hozzáértő esetleg?
Tudod akkumulátor üzembehelyezésénél meg kell mérni a feszültséget:
világítás nélkül, alapjáraton és magasabb fordulaton
világítással szintén és nem árt az indító áramot se megmérni.
Ezzel egyrészt az új akksiról kapsz adatokat, másrészt a feszültségszabályozóról, generátorról.
Az akkumulátoron nem ugrálhat a feszültség, azért akkumulátor. A 12 V nem ráz! Legfeljebb a nyelveddel érezheted.
Ennél a motornál az akksiról csak az önindító, irányjelző és féklámpa megy."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen