Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz szokeherceg #2114 üzenetére

    Semmi értelme és nem csak azért, amit club1 írt.

    Az ügyfélszolgálatosnak nem hiszem, hogy van infója a "változásról". Ezt igazolja mano1000 esete is a telefonos ügyfélszolgálattal #2101.
    Az ügyfélszolgálatos persze betelefonálhat a központba, de onnan szinte biztos, hogy azt a választ kapja, hogy az ügyet a központ kezeli. Tehát ezt a választ fogja továbbadni.
    Ugyanis nem a flotta szűnik meg, hanem tagrevízió történik a jelek szerint. Ezt pedig a T-Mobile kezdeményezte. Az ilyen nagy flottákat a központ időnként "átnézi" és kielemzi az állapotokat. Itt feltűnhetett, hogy a várthoz, előrekalkulálthoz képest nagyon megszaladt az előfizetések száma. A T központjában az is könnyen ellenőrizhető, hogy melyik igazoláskiadókon keresztül ment ki a többiekhez képest aránytalanul sok igazolás.
    Biztos, hogy nemcsak Robi, hanem mások is adtak ki a keretszerződésbe bele nem férő igazolásokat. A 34 ezres flottás szám ezt eléggé egyértelművé teszi.
    A T pedig megkereste a katolikus központ illetékeseit, hogy a kérdést rendezzék - békésen. Nem a keretszerződés felmondásán, hanem egy tagrevízión keresztül.

    Jogilag nem áll meg, hogy valaki szabályos igazolással között szerződést, tehát azt a T nem mondhatja fel, nem teheti át a tarifáját egy publikusba. Ugyanis az igazolásnak nemcsak formailag, hanem tartalmilag is szabályosnak kell lennie. Tehát egy jogvita esetében az igazolást kiállítójának és felhasználójának (!) is bizonyítania kell, hogy az igazolást jogosan (keretszerződésnek megfelelően) állította ki illetve használta fel. És nem tévesztette meg a másik felet, jelen esetben a szolgáltatót.

    Már február11-én itt a fórumon volt egy polémia "robi flottájáról". Ott többen, én is leírtam, hogy ez is a szürke zónába tartozik. Tehát. aki használja, az kockázatot is vállal. Sajnos, az ott leírtak bekövetkeztek. Aki korán lépett, nyerhetett, aki a végén, annak inkább a macera maradt.
    Azokat különösen sajnálom, akik több előfizetéssel, ráadásul 2 év rabsággal léptek be. Ők nagyon rosszul jártak.
    Az ő esetüknek egy tanulsága van. Ha nem 100 %, hogy egy flottába igazi jogosultként lép be az ember, akkor sose vegyen a belépéskor telefont rabsággal.

Új hozzászólás Aktív témák