Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • onetwo

    tag

    válasz 4Grider #35469 üzenetére

    Uhh..
    Akkor leírom jobban: 10 ember ment be külön-külön a telenorhoz a lemondónyilatkozattal, amin szerepelt XY Kft. pecsétje, a telefonszám (jobb felső sarokban) a nevet (és címet) te írtad be nyilván a saját telefonszámod lapjára amit természetesen ellenőriztek az üzletben a személyiddel és lakcímkártyáddal. (Megválaszolok másokat is) Mivel saját névre került, abból kifolyólag is, hogy a számlán a te neved szerepelt, online a Te neved szerepelt illetve az IT Service (szintén saját tulajdonban használod) flottába került, így kizárt dolog hogy 10 ember ugyanazt a hibát kövesse el.Nem is lehetett ebben hibázni, mivel ismétlem, saját tulajdonba kerültek a kártyák 3 hónapig. Mindent intéztél, ügyfélbiztonsági kódód volt külön-külön (ami az egy szerződésszámú üzleti flottánál nem volt lehetséges).
    Minek hivogatok bárkit is? Talán mert az összes kártya visszakerült az Ők tulajdonukba, azért.
    Hiába borítom az asztal bárhol is, mind másfele mutogat hogy a másik csinálta. A Kft. a Telenort hibáztatja (amit erősen kétlek), a Telenornál (a westendbe) pedig a cég felé mutogatnak, hogy Ők írták át. Valami miatt náluk megmaradtunk a rendszerükbe mint ügyfelek, bár számlát nem kapunk tőlük hónapok óta. Ami fasza amúgy, holott már másodjára nyomatékosabban mondtam nekik, hogy nem tartozunk hozzájuk amikor egy új csomaggal piszkáltak.

    <-ajánlom magamat->

Új hozzászólás Aktív témák