- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobilarena
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.05.29.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Viktor0610 #51783 üzenetére
-
C0d3r
addikt
válasz Viktor0610 #51851 üzenetére
Szerintem is teljesen jogos, 1 napos ügyfélnek ki merne adni?
Fél év nem nagy elvárás, azután nem kérnek előleget. Pl. én hiába vagyok 20 éve a Telekomnál, hiába vállaltam újabb 2 év hűséget, a 60 ezres Xiaomi-t nem adták meg előleg nélkül részletre.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #52245 üzenetére
2 db adatkártyával kapcsolatban reklamált.
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #52245 üzenetére
Hangalapút nem reklamáltam, ott a mai napig működik az évekkel ezelőtt beállíttatott mindkét APN.
Adatkártyáimnál vették el az online APN használatát. -
domper2015
senior tag
válasz Viktor0610 #52257 üzenetére
Ott nem, ezért kérdeztem.
-
bzoley
veterán
válasz Viktor0610 #52307 üzenetére
De nincs semmilyen kézzel fogható szerződésem. Csak azt a két papírt kaptam. Így nem is tudom, mi van benne.
-
Lewzke
őstag
válasz Viktor0610 #52320 üzenetére
És az is alap hogy számhordozáskor egy cím adatmezőnek nincs elégséges karakterhossz választva és másfél hetet járom az ügyfélszolgálatot kideríteni, hogy a szerverükön hasal el a számhordozás és nem én írtam el az adatot, mivel információ hiányában csak újraindították a számhordozást hatszor is.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Viktor0610 #52318 üzenetére
Igen a címmel volt a baj, de úgy, hogy elvileg jó cím lett rögzítve, ezt megerősítette nekem az eredeti ügyintéző, vissza is olvasta. Állítása szerint az ajtószámon akadt fenn a rendszer (társasház). Nyilván én nem látom mi került oda be, lehet elírta, csak nekem nem vallotta be.
4Grider: ugyanezen ügyintéző szerint ilyesmiről szó sincs, ezért is lepődött meg, hogy rögtön a visszaélés e-mailre küldtek, mikor érdeklődtem. Mondjuk semmilyen adatot sem kértek el mikor a kézbesítés törlésekor felhívtam őket, hogy megtudjam mi a probléma.
Köszönöm a javaslatokat, következőleg személyesen próbálom meg, ahogy írtatok, de azért a második ügyintéző nemtörődömsége eléggé mellbevágott, hogy rögtön minden információ nélkül, látatlanban egy ilyen bizalomgerjesztő email címre küld (ahonnan egyébként még nem kaptam választ).
-
sicc_innen
tag
válasz Viktor0610 #52340 üzenetére
Köszönöm az infót!
A gyanús az volt, hogy korábban a nano sim-kártyára való cseréhez is kellett volna a kapcsolattartó (számlatulajdonos) hozzájárulása. Én csak a számlafizető vagyok, így aztán körbevágta a pultnál az ügyintéző a kártyát mikro méretről nanora, mivel az még nem volt előre perforálva a kisebb méretre.Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
sicc_innen
tag
válasz Viktor0610 #52343 üzenetére
Köszönöm a választ.
Egy másik flottába szeretnék majd átmenni a régi számommal együtt. A meghatalmazás nem fog összejönni, sajnos. (Ezért gyanítom, hogy a telszámom veszni fog.)Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #52346 üzenetére
A Yettel nem tesz ilyet. Meghatalmazás nélkül nem intézhető semmi.
Ez még rendben is lenne, de akkor mit csináljon kérdező? Ha nem tud meghatalmazást szerezni, akkor mi van? Számlafizetőként beragad örökre egy felmondhatatlan szerződésben?
Azt megteheti a számlafizető, hogy "kilép" a számlafizetői státuszból? Ha ige, hogyan? Mondhatja, hogy x éve vállaltam, hogy y előfizető számláját fizetem, de mostantól már nem vállalom?
A kérdező a számát már hagyná veszni, de más előfizetést akar, mit tegyen? Vagy tényleg egyetlen lehetősége, hogy elkezd nem fizetni, és utána majd jönnek a különböző eljárások?
Az biztos, hogy ha a számlafizető nem fizet, akkor az előfizetőnek kell helyt állnia.
Ez egy nagyon speciális helyzet, ezért speciális megoldást igényelne. -
Jim74
nagyúr
válasz Viktor0610 #52347 üzenetére
"Felhasználó általi szerződéskötés" nem lehetséges ilyen esetben?
-
Jim74
nagyúr
válasz Viktor0610 #52352 üzenetére
Értem, köszi.
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #52353 üzenetére
Én írnék egy levelet a számlán is szereplő névre/címre.
sicc_innen újabb hsz-éből kiderültek a részletek, és hogy ez nem eredményre vezető út.Ezt közösen kell(ene) megoldják.(mármint sicc_innen és az előfizető)
Kiderült, hogy ez nem lehetséges. Tehát - szerinted - marad az, hogy sicc_innen, mint számlafizető ""egyedül" semmilyen módon nem tud kilépni ebből a helyzetből". Ami annyit tesz, hogy élete végéig fizetheti az előfizetés díját még akkor is, ha nem használná az előfizetést, mert egy új számmal másik flottába lépne be előfizetőként.
Kérdés, hogy igazad van-e ebben.
Ne vedd kötekedésnek, amit írok, csak segíteni szeretnék sicc_innen-nek, amikor veled ellentétes véleményet fogalmazok meg.Mivel a Yettel a szám tulajdonosával áll jogviszonyban,
Ez igaz. De ha ezt úgy érted, hogy csak az előfizetővel áll jogviszonyban, akkor nem igaz.
Rákerestem a Yettel lakossági ÁSzF-jében a "számlafizető" szóra, mivel a dolgozói csomagok feltehetőleg odatartoznak. Nem volt találat. Nem olvastam végig az ÁSzF-et, lehet hogy benne van, hogy hogyan lehet valaki számlafizető, mik a jogai és a kötelezettségei. Ha benne van, akkor írd meg, hogy mely pontnál vagy pontoknál.
Ha az ÁSzF ezt a kérdést nem rendezi, akkor rendezheti az a keretszerződés, ami a Tesco-s dolgózói flotta alapja. Bármi van ebben, azt sicc_innen nem ismerheti.Hogyan jött létre a szerződés, amelyben sicc_innen számlafizetőként szerepel?
Egy tescos dolgozó között egy előfizetést, amelyben ő az előfizető és sicc_innen a számlafizető.
Csak úgy bemondásra senki sem válhat számlafizetővé!!
Tehát
a) az előfizetői szerződést sicc_innen is aláírta számlafizetőként. A szerződésben pedig szerepelnek a számlafizető jogai és kötelezettségei, a kilépési lehetőségek is.
b) sicc_innen aláírt egy nyilatkozatot (formanyomtatvány), hogy vállalja a számlafizetést, és a nyilatkozatban szerepelnek a jogai, kötelezettségei, valamint az is, hogy miként léphet ki a számlafizetői státuszból.
Ha nem írt alá semmit, akkor a szolgáltató jogosulatlanul kezelte sicc_innen személyes adatait, valamint a szolgáltató jogosulatlanul küldte neki a számlákat. Ezt kevéssé tartom valószínűnek. Akkor viszont sicc_innen az szerződés aláírásával vagy a nyilatkozattal jogviszonyba került a szolgáltatóval.
Mivel jogviszonyban áll, ezért sicc_innennek jogában áll kikérni a Yetteltől annak az iratnak a másolatát, amit aláírt. Ezt a Yettelnek a szerződés fennállása idején (+elévülés) őriznie kell, azaz neki megvan. Ebben szerepelnie kell, hogy hogyan szüntetheti meg a számlafizetői státuszát.
Olyan nincs, hogy az előfizető engedélye hiányában a számlafizető örökre fizetésre legyen kötelezett. Lehet, hogy az ÁSzF, az egyedi szerződés ezt a kérdést nem rendezi. Ez azonban - ha így van, akkor - a szolgáltató hibája, amit általánosságban és ebben a konkrét esetben is kezelni és rendezni kell.
Az, hogy a Yettel ezt a ritka és nagyon speciális esetet hogyan kezeli, megmutatja, hogy mennyire ügyfélbarát.
Szerintem megkérdezhetnéd a jogi osztályt, hogy ilyen esetekben milyen megoldást lehet találni, ami a Yettelnek is jó és sicc_innennek is. A szám megtartása csak nagyon nagy jóindulattal lenne lehetséges, de a számlafizetésből kilépést könnyen meg lehetne oldani.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Viktor0610 #52357 üzenetére
Én akkor azt csinálnám, hogy szerződnék az új flottába egy új számmal, majd régi számról minden ismerősnek küldenék sms-t, hogy mi az új számom, illetve mindenhol átjelenteném a számomat az újra, majd a régi szám utolsó számláját kifizetném és utána nem foglalkoznék többet a dologgal, használnám az új számot és kész.
-
mexel
veterán
válasz Viktor0610 #54202 üzenetére
Elnézést. Sajna nem vagyok vmi jól és minden mozgás nehezen megy, a kezem is remegett már, folyamatosan mellényomtam mobilon. Gépről jobban megy. Visszaolvasva tényleg nagyon gáz
És köszönöm mindenkinek a segítséget![ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #54273 üzenetére
Mindenesetre jól működik a rendszer, ha engedte neki...
-
tusik
tag
válasz Viktor0610 #54451 üzenetére
Úgy ahogy mondod kezdő volt. De volt neki segitsége, a főnök asszony. Ő mondta neki az instrukciókat, hogy ez egy egyszerű csomag módositás. Én meg gondoltam magamban akkor hajrá.
-
válasz Viktor0610 #54459 üzenetére
Pedig én is olvastam ilyet, hogy a visszahordozás után problémák voltak.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
djfantom
tag
válasz Viktor0610 #54724 üzenetére
Sziasztok. Az iqpro-nál volt vagy van. Internet előfízetésem. Ugye pár honapja fízetős lettek a vipmailosok. Ezért átkóltöztem a gmailra. Megírtam nekik az új email címemet. De oda azóta sem küldtek semmi számlát. Igaz az utobbi időben nagyon ritkán használtam azt a netet. Szerintetek automatikusan megszüntették a szolgáltatást egy idő után vagy folyamatosan megy a számla? Most hirtelen elérhetőséged sem tudok.Hogy lemondjam.
-
ggabor02
aktív tag
válasz Viktor0610 #54724 üzenetére
Kedves vagy
Az utóbbi két hónapban minden nagyobb értékű eszköznél kifogom a hibás darabot
Tegnap délelőtt kijavították a számhordozást, hívható lett a szám, délután már a Yettel fiókban is jól működött minden.
A VPN kapcsolat továbbra is hol megy, hol nem megy. Minden más magyar és az eddig használt összes külföldi hálózaton hibátlanul ment.
A telefon valóban rossz, az ügyfélszolgálatos is a saját szemével tapasztalta. Ő is úgy kezdte, hogy ebből a telefonból nem látott még hibás példányt.
Utoljára valamikor 20 évvel ezelőtt vásároltam szolgáltatótól telefont, egy Motorola V3XX-et a Westeltől. Az is tönkrement pár nap után. Azóta (a harapott almás telefonos korszakot leszámítva) nem volt ilyen problémám. -
cs.zs.
addikt
válasz Viktor0610 #54977 üzenetére
Ez, amit írsz, mind megtörtént.
Minden oké, minden stimmel, dokumentumok sehol....itt kérem mindenki!
-
Akelaus
senior tag
válasz Viktor0610 #54979 üzenetére
Tudom, ezért írtam úgy ahogy "macerás lesz/lenne".
Van is gondom a minőséggel, megy a mismásolás.. a "most dolgoznak arra, hétfőre jobb lesz, hasonló ígérgetések". Meg a nagy tanácsok, hogy indítsa újra a készüléket. -
KurtCobain
őstag
válasz Viktor0610 #54975 üzenetére
Köszi! Akkor egy próbát megér.
(#54974) juve600:
Az oldalukon ez szerepel:
Yettel feltöltőkártyával rendelkezem!
Számhordozás Yettel/Telenor feltöltőkártyáról, amennyiben a kártya legalább fél éve üzemel feltöltőkártyaként a Yettel hálózatán!Ezen kívül én nem találtam sehol más fél évre vonatkozó részt.
Mmm'kay?
-
Akelaus
senior tag
válasz Viktor0610 #54982 üzenetére
Elhiszem, de jelenleg nálam nem változott semmi amiért hívtam az ügyfélszolgálatot 1 hete, sőt a mai nap eddig a legrosszabb. A 3. telefonban van a kártya, hátha a telefon a rossz, de nem.
Hozzáteszem az ügyfélszolgálat más téren tökéletes tájékoztatást adott, csak a műszakis kolléga hitte azt, hogy valami hülyével beszél. -
smombodi
tag
válasz Viktor0610 #55023 üzenetére
Egyik sem volt, csak egy számlát írtam alá amit a futár hozott.
-
qltsar
addikt
válasz Viktor0610 #55022 üzenetére
Ez biztos? Anno a Hello Datánál láttm a fiókomban a szerződést, és volt is papírom róla emlékeim szerint, de azóta már eltelt pár év, lehet, hogy változott ez a Yettelnél, de furcsállnám, meg az egészet is, hogy nem látom digitális formában a szerződést, de mivel papír formában megvan, ezért annyira nekem ez nem probléma, de megértem a többi fórumtárs frusztrációját, akiknek sem elektromos, sem papír alapú nincs.
-
qltsar
addikt
válasz Viktor0610 #55029 üzenetére
Ez valóban lehetséges, bár a miértjét nem értem. Régen volt ez már sajnos. Ettől függetlenül fura az egész szituáció, mintha valami hatalmas hadititok lenne, hogy mi van a szerződésben.
-
#61981184
törölt tag
válasz Viktor0610 #55022 üzenetére
“…szerzi…”
Egyes szám 3. személy, szerez szóból? -
victorhun7
tag
válasz Viktor0610 #55034 üzenetére
Vagy gyöngyi
-
sixtybi
tag
válasz Viktor0610 #55049 üzenetére
Yettel vagy KÜF ügyintézőtől?
Remélem yettel, mert azt talán akkor el tudom intézni.
Köszi. -
vargalex
félisten
válasz Viktor0610 #55062 üzenetére
Adatsim nem használható "online" APN-el? Máshol azt olvastam, hogy a publikus IP miatti folyamatos külső próbálkozás (és annak visszautasítása) meríti a telefont. Tényleg publikus IPv4 címet kap a net APN-el?
Alex
-
vargalex
félisten
válasz Viktor0610 #55062 üzenetére
És ha a másodlagos SIM egy Yettel hang+adat SIM (nyilván eSIM), akkor ez nem tapasztalható?
Alex
-
vargalex
félisten
válasz Viktor0610 #55067 üzenetére
Igen, ezt értem. De ugye az online APN-t csak hang+adat SIM-el használhatod (és elvileg azzal kell használni). Így a kérdésem arra vonatkozott lényegében. Tehát hang+adat SIM + online APN használatával nem tapasztalható olyan mértékű merülés.
Alex
-
vargalex
félisten
válasz Viktor0610 #55077 üzenetére
Pedig a szolgáltatónak nem lehet célja a véges IPv4 tartomány kiosztogatása. A publikus IPv4 cím igazából "drága".
[ Szerkesztve ]
Alex
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #55094 üzenetére
Mondjuk feltöltős előfizetésre a Telekom nem ad eSIM-et.
-
veterán
válasz Viktor0610 #55206 üzenetére
Buum csomagra van? Az appban hol látom, hogy van-e hűségem? Igazából mindegy, csak a kíváncsiság
-
aminat
tag
válasz Viktor0610 #55347 üzenetére
Aktív.
-
mucsgyver70
aktív tag
válasz Viktor0610 #55347 üzenetére
A bumm csomag csak számhordozással elérhető, még új számmal sem igényelhető.
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #55372 üzenetére
Sajnos a vezetékes szolgáltatókkal is. Telekom alatt pl. nem mennek ki egy idő után a hívások, csak csönd van...
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #55378 üzenetére
ha megszünik egy dolgozoi csomag,és a yettel xs+-ba átrakják a régebbi elöfizudat,akkor megmarad az ingyenes beszéd egymás között,ami eddig volt???
GO Gunners!!!
-
DRPCDoki
tag
válasz Viktor0610 #55382 üzenetére
Web chat-en épp most beszéltem a Yettel ügyintézővel. Megmaradnak a hívócsoportok, így megmarad az egymás közti ingyen beszéd az 5 telefonszámunk között.
-
dethroner
veterán
válasz Viktor0610 #55412 üzenetére
Szóval fél évet le kell húzni valahol, értem. De miért fontos hogy látszanak az előzmények? Ez mit jelent? Milyen számokat hívtam és engem kik hívtak?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Viktor0610 #55414 üzenetére
És csak a KÜF ilyen érzékeny erre? Vagy minden más szolgáltatónál várni kell fél évet, hogy egy tőle elhordozott számot visszahordozhassak?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Viktor0610 #55416 üzenetére
A bumm csomagnál írják hogy kizárólag számhordozással és csak úgy, ha jelenlegi szolgáltató nem a yettel. Én viszont nem erre, hanem az aktív csomagra pályáznék.
A weboldalon a cseten ezt írja a gép:
Számhordozás abban az esetben lehetséges, amennyiben a jelenlegi szolgáltatója nem a Yettel/Telenor (feltöltőkártya is hordozható)[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Viktor0610 #55476 üzenetére
Igen, a KÜF-t tudom. De oda most nem tud menni az egyik telefonszám, ezért más megoldást keresek. Felmerült a Bestfleet, de oda a KÜF-t ellehetetlenítő körülmény miatt csak a végtelen és a takarékos csomagba mehetne, így meg csak:
A szolgáltatóval kötött ATR szerződésünk lehetőséget biztosít, hogy a megkapott számlákat az adatvédelmi irányelveket betartva tovább számlázhassuk
3. félnek. Ez abban az esetben lehetséges, amennyiben csatlakozáskor kitöltésre kerül a megállapodás átruházásról dokumentum a társaságunk részére.
A hívószám csak addig lehet társaságunk nevén / ügyfélszámán, amíg az felmondásra nem kerül, és a felmondási időt követően nem kerül vissza
a használójának birtokába. FONTOS: A kilépést csak és kizárólag kifizetett / rendezett számlák esetében tudjuk biztosítani.Na ez mit jelent magyarra fordítva?
És szintén előkerült a református flotta is, de ha jól értettem a telefonban, akkor ők küldök a számlát, kvázi nem a telekommal vagyok viszonyban, ki tudja a telefonszámot is benyelik-e?
Amúgy miért veszélyes, miért rossz az, ha nem marad az előfizető nevén a szám?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #55478 üzenetére
hmm..és ha otthagyod öket,akkor miért nem adják vissza a számod a nevedre?
GO Gunners!!!
-
snooze
veterán
-
dethroner
veterán
válasz Viktor0610 #55478 üzenetére
Párom bevitte a számát egy vállalkozói flottába, számlát a flotta állította ki, soha nem volt kapcsolatban a telenorral/yettellel, ami a hálózatot biztosította alájuk. Amikor kilépett a flottából, egy yettel boltban kapott egy feltöltős sim kártyát a saját számával. Tehát történhet ez jól is?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen