Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt. Persze szokás szerint csak bonyodalmak után győz az igazság és érkezik el a happy end.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PetyaKmet
csendes tag
Üdv!
Szeretnénk a céges email postafiókunkat mobilneten használni. Ez ugye így néz ki:
keresztnév.vezetéknév@cégnév.hu
A probléma mindig a levelezőszoftver (Outlook, Outlook Express, Windows Mail) beállításánál van, mégpedig amikor a kimenő levelek kiszolgálóját állítanám be. A kimenő levelek kiszolgálóját mindig az internetszolgáltató (s nem a domain/tárhelyszolgáltató adja, ugye jól tudom?).
Voltam benn mindhárom szolgáltatónál, de sajnos nem jók a tapasztalatok
Vodafone:
15 perc várakozás. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy ne használjak Outlook-ot mert hogy az szar. Miután megpróbáltam elmondani hogy mi a problémám, elment tanácsot kérni 5 percre.
Visszajött, s próbált rábeszélni, hogy vodefone-os végű legyen az email cím, mert azt tudnak adni havi 200 Ft-ért. Nem akarta megérteni, hogy az nem jó nekünk..
Nagy nehezen kinyögte, hogy alig van rá igény, s a Vodefone nem fejlesztette tovább ezirányú szolgáltatását...Pannon:
2 perc várakozás. A pult mögött ülő kislány azt sem tudta, hogy miről beszélek. Elment, s rövid tanácskozás után közölte, hogy ezt nem lehet megoldani náluk, de hívjam fel a 06-20/2000000 -os számot, saját költségen, s ott majd további infóval szolgálnak. Én fel is hívtam, s ott meg azt mondták, hogy lehet. A kimenő levelek kiszolálgójához azt kell beírni, hogy mail.pannongsm.hu.
Vissza a lányhoz, aki most már elbizonytalanodott, s mondta, hogy vigyük be a laptopot a szervizbe, s megpróbálják beállítani. Ha sikerül, akkor hurrá, ha nem akkor nem..T-Online/T-com:
1.5(!) órás várakozás. A pult mögött ülő fickó sem értette, hogy mi is akarok. 5 perc után után mondta, hogy szerinte a mail.t-email.hu -t kell oda bepötyögni, de ez nem biztos.
Hívjam fel a 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatukat, ahol majd elmondják a tutit.
Persze csak akkor beszélhetek velük, ha van élő szerződésem, mert kell az ügyfélazonosító a belépéshez.Azt, hogy a kiszolgáló hitelesítést igényel-e azt már meg sem mertem kérdezni tőlük.
Kérdésem: Kinek mi a tapasztalata ez ügyben? Volt már valakinek ilyen problémája? S ki hogy oldotta meg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Wuthering Waves
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Milyen routert?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Alkoholista nevelde
- Óra topik
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen