- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz RA541 #125048 üzenetére
Ez csavarja meg a dolgot.
Utas kényelemet társítani a sportúrához, és ezt használni túrázáshoz.
Bátran próbáljatok ki túramotort is. Erre a célra csinálták ezt az irányt.
Egy kicsit lehet vele játszani. -
Topiccsendőr
addikt
válasz RA541 #125048 üzenetére
Nem igazan beszeltuk tul, sok szempontot egyaltalan nem emlitettunk.
Azt kell atlatnod, hogy a kevesebb hengeres motoroknak ugyanakkora kobcenti eseten kevesebb loereje lesz, mint a tobbhengereseknek, megsincs akkora kulonbseg koztuk, hogy ne lehessen kozlekedni barmelyikkel.
A tobbhengeres motorok tobbet tudnak forogni, ezert joval nagyobb fordulatszamon kell elvaltanod a nyomatekot az erre a celra elnevezett nyomatekvaltoval. Minden valtas eseten egyre kisebb ero jut a hatso kerekedre, minel tovabb tudsz egy fokozatot kiforgatni, annal tovabb lesz nagy ero a hatso kereken, nagyon egyszeruen, szakszerutlenul megfogalmazva.Egy keveshengeresnek altalaban nagyobb a nyomateka also fordulatszamon, de nem tud annyit porogni, a nagyobb alternalo tomegek miatt.
Igy lesz az, hogy egy 65 Nm nyomateku sornegy 600 as ugyanugy 120 loeros lesz, mint egy 100 Nm nyomateku 1000-es V2-es. Miert? Mert a sornegynel hiaba kisebb a nyomatek a fotengelyen, ha elforog 13 000 ig, a vegsebesseguk ugyanakkora lesz, kulonbozo nyomatek karakterisztikaval, mas valtoval. Azaz a sor4 alul a v2 hoz kepest gyengebb lesz, de azt a joval nagyobb nyomatekot a keveshengeressel hamarabb kell elvaltanod, mert nem tud annyit porogni. Ha ugyanolyan valtoja lenne a keveshengeresnek, mint a sornegynek, akkor termeszetesen hanyattbszna, es nem lenne vegsebessege. Gyakorlatilag azt a joval nagyobb nyomatekot olyan atetellel kell parositani, ami nagyon leredukalja a hatso kerekre juto erot, hiaba majdnem duplaakkora a nyomatek.
igy lesznek ugyanakkora loerosek, hiaba gyengebb az egyik. Szoval 70 loerovel is vigan elvagy, de velemenyem szerint meg kevesebbel is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pakfong
tag
válasz RA541 #125048 üzenetére
Kicsit viszaolvasgattam, hogy miről megy a diskurzus.
Én csak azt nem értem, hogy kezdőként miért akarsz egyből utassal túrázni? Vagy átsiklottam vmin, és van már motoros tapasztalatod, csak eddig "nagymotorod" nem volt?A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen