- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141036 üzenetére
A fejlesztes a draga, nem a tipusvizsga. nagyon szerencsetlen az euro normat vamkent nezni.
A kymco tajvani.
Kina lassan nem lesz annyira olcso, a gazdasagi vetesforgo ilyen. Foleg, ha nyersanyag banyaszati korlatozasra hivatkozva europa nem kap annyi nyersanyagot, es a nyersanyagarak is emiatt felmennek. Ezek a hatasok a globalizacio ellen dolgoznak. Plusz ott is kiharcoljak a fejlodessel a magasabb fizetest az emberek.Nekem az olasz design nem epp a kulalakot jelenti, hanem inkabb, hogy egy 97-es motorban befecskendezes van, ami 30 evet is kibir, 320 as tarcsaval, bremboval, felforditott villaval. Mindenfele allithato rugostaggal. Es- kapaszkodj- olyan kozepsztenderrel, ami nem er le, ha lent van a terdem kanyarban! Ilyet hogy lehet? Hogy sikerult ilyet csinalni? Azt hittem ezt nem lehet megcsinalni, mert az osszes japannal felakadtam.
A tobbi dolog mind hanyaveti, de ha hegyeset akarsz menni...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #141036 üzenetére
Amiket mondasz, hogy az olcsóbb kategóriában jelen vannak és jók, oké, de ez elhangzott korábban is, hogy olyan anyós kergető kecskékkel, mint amikkel indiában a motoros üldözéseken menekülgetnek, ilyen élménymentes apró gyöszökkel, ybr125, cbf125, stb. 7-10 lóerővel. Ugyan már Oké, van a Keeway-nek 15 lóerős 125-öse, mentem is vele, nekem tetszett a menése a Varadero-hoz képest, de nem votl ergonomikus a motor, nem volt átgondolt.
Melyik japán gyártó kasztnitartósságáról beszélsz? Remélem itt a Mazda elfeledésre került, mikor átlag véleményt fogalmaztál meg De jó eséllyel a Mitshubishi is oda sorolható. Akkor maradt a Nissan meg a Toyota? Hát ezek sem híresek a tartós kasztniról, bár egy erős középmezőnyt tudnak hozni. A Honda meg megint inkább Mazda szint, mint Toyota, az én tapasztalataim szerint.
Mondj egy olyan kínai motort, ami vetélytársa lehet mondjuk egy DL650-nek, egy Monster 900-nak vagy Tuareg 660, R1250GS, Tiger 660 Sport, R1, CBR1000RR R, stb. Nem fogsz tudni. A kínai vackok max a CB500F-ig jutnak el élményben, de megkockáztatom, addig sem. És akkor ide még jöhet a GS310, DL250, KLE500 és egyéb biciklik.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Dragon Age: Origins
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ismét mozgásban a Kingmakers
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest