Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #141036 üzenetére

    A fejlesztes a draga, nem a tipusvizsga. nagyon szerencsetlen az euro normat vamkent nezni.
    A kymco tajvani.
    Kina lassan nem lesz annyira olcso, a gazdasagi vetesforgo ilyen. Foleg, ha nyersanyag banyaszati korlatozasra hivatkozva europa nem kap annyi nyersanyagot, es a nyersanyagarak is emiatt felmennek. Ezek a hatasok a globalizacio ellen dolgoznak. Plusz ott is kiharcoljak a fejlodessel a magasabb fizetest az emberek.

    Nekem az olasz design nem epp a kulalakot jelenti, hanem inkabb, hogy egy 97-es motorban befecskendezes van, ami 30 evet is kibir, 320 as tarcsaval, bremboval, felforditott villaval. Mindenfele allithato rugostaggal. Es- kapaszkodj- olyan kozepsztenderrel, ami nem er le, ha lent van a terdem kanyarban! Ilyet hogy lehet? Hogy sikerult ilyet csinalni? Azt hittem ezt nem lehet megcsinalni, mert az osszes japannal felakadtam.
    A tobbi dolog mind hanyaveti, de ha hegyeset akarsz menni...

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • norbert1998

    veterán

    válasz csongi #141036 üzenetére

    Amiket mondasz, hogy az olcsóbb kategóriában jelen vannak és jók, oké, de ez elhangzott korábban is, hogy olyan anyós kergető kecskékkel, mint amikkel indiában a motoros üldözéseken menekülgetnek, ilyen élménymentes apró gyöszökkel, ybr125, cbf125, stb. 7-10 lóerővel. Ugyan már :D Oké, van a Keeway-nek 15 lóerős 125-öse, mentem is vele, nekem tetszett a menése a Varadero-hoz képest, de nem votl ergonomikus a motor, nem volt átgondolt.

    Melyik japán gyártó kasztnitartósságáról beszélsz? :) Remélem itt a Mazda elfeledésre került, mikor átlag véleményt fogalmaztál meg :D De jó eséllyel a Mitshubishi is oda sorolható. Akkor maradt a Nissan meg a Toyota? Hát ezek sem híresek a tartós kasztniról, bár egy erős középmezőnyt tudnak hozni. A Honda meg megint inkább Mazda szint, mint Toyota, az én tapasztalataim szerint.

    Mondj egy olyan kínai motort, ami vetélytársa lehet mondjuk egy DL650-nek, egy Monster 900-nak vagy Tuareg 660, R1250GS, Tiger 660 Sport, R1, CBR1000RR R, stb. Nem fogsz tudni. A kínai vackok max a CB500F-ig jutnak el élményben, de megkockáztatom, addig sem. És akkor ide még jöhet a GS310, DL250, KLE500 és egyéb biciklik.

Új hozzászólás Aktív témák