- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android szakmai topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Pocee #143018 üzenetére
Én is a fokozatosság elvét vallom, sőt, szerintem a minél vacakabb motor a legjobb kezdésnek. A gyenge futómű és fék megtanít egy kis alázatra.
Az én megfigyelésem, hogy akik nagy teljesítményű, prémium járművel kezdenek, azok természetesnek vesznek olyan dolgokat, melyek nem azok. Dolgozik helyettük a technika és elektronika, azt hiszik ők a Senna és Rossi, aztán egyszer majd nem adja ki, mint az Árpád-hídon a Racer-01-nek. (Egyébként ott van egy úthiba, elég régóta, az dobta meg a kocsit, talán bekapcsolt elektronikával lett volna esélye, anélkül Schumaher is lehetett volna).
Elindul a gyorshajtás, a többi közlekedő semmibevétele/meg nem értése, kialakul egy nagyon veszélyes mentalitás.
Persze nem mindenki hal bele, de a statisztika nem hazudik."önmagam hite vagyok magamban"
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pocee #143018 üzenetére
Tehát azért veszélyes naggyal kezdeni, mert sihederként ráültél és elsőre húztad a szarvát, mintha nem lenne holnap?
116 lóerős autóm van, nem padlózom le, mert minek? A 100 lovas motort sem rángattam, mert az meg nem kérdez, megindul nélkülem is. Tudomásul kell venni, hogy nem bicikli, a kormányba nem kapaszkodunk. A robogón pedig megtanultam defenzíven menni, mert előre menekülni kevés, a fék meg főleg. Nem a motorozásért ülök fel, hogy motorozzak, hanem hogy odaérjek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- PlayStation 5
- Gyúrósok ide!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Formula-1
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs