Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz V.Stryker #148022 üzenetére

    Szerintem nagyjabol hitvany fos mindegyik.
    Attol mert a 88 bele van utve a csavarba, attol az meg kozel sem biztos, hogy az.
    Egy motor nem attol lesz motor, mert annak nez ki.
    A Honda sem attol lett Honda, hogy annak kinezo dolgokat gyarott, hanem attol, mert csak az nr750 oval dugattyujanal a dugattyu gyuruknel 200+ szabadalmat okoskodtak ossze.
    A Yamaha sem veletlenul okoskodik a Toyotanak.
    Stb.
    Kurva sok tudas kell elfogadhato minoseget gyartani, kib.szott kurva sok tudas kell jo motort gyartani, es felfoghatatlan tudas kell kivalo motort gyartani.
    Ehhez megfelelo mennyisegu tanulas, kiserletezes, stb kell.
    Ezt a kinai sose fogja vegigjarni.

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz V.Stryker #148022 üzenetére

    Ez durva! Én Benelli Imperiale motort vettem, állítólag Olaszországban szerelik össze kínai alkatrészből. Erre utal az Olasz minőség ellenőrzési papír is, amit találtam a dokumentációk közt.
    Mivel az általam vett motort Ázsiába szánták, ott használják sokan, ottani teszteket, videókat nézegettem, véleményeket kerestem. 60 ezret futott motorokról olvastam, különösebb hiba nélkül.
    Én már nagypapa korban vagyok, mindig is borzadtam a visító sportgépektől, a Yamaha SR 400 tetszett régebben, meg a hasonló, retrós, pöfögő, hosszú löketű motorok.
    Egy éve vettem, bőségesen zsírozva, kenve van mindenhol, már ami látszik. Persze, majd elválik, de így egy év után pozitív a véleményem. Előbb is kerültem vele egyet, nem is vittem 3000-es fordulat fölé, kellemesen tol a nyomaték itt is. (125-ös után!!!)
    Amúgy a Benellibe egy újan vásárolt, 3 éves Piaggio Liberty 125-ös robogót számítattam be. Esőt nem látott soha, betonozott garázsban állt. Egyszer alá néztem, hasonló módon rozsdásodott a váz, mint amit fotóztál. De rosszabb volt. Minden hegesztésnél verte a rozsda, a csupasz fémre mintha ráködöltek (inkább rátököltek talán) volna valami vékony festéket, alapozás, előkészítés nélkül. És egy nagy múltú európai gyártóról beszélünk. :U
    Visszatérve a kínai motorokhoz, szerintem a Keeway/Benelli sokat fejlődött minőség terén az elmúlt években, ezt látom, illetve ezt olvasom másoktól is. Én mertem venni motort tőlük, más kínai gyártótól viszont nem vennék. :)

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz V.Stryker #148022 üzenetére

    Az Sh-ra 65-ért vettem 16" gumit. Új akku kb 15k. Szervizre 50k: összes folyadék, szűrő csere, gumicsere, kaputávirányító bekötése, hajtás átnézése, stb.
    És ez egy 7k km-t futott 2014-es, magyarországi példány 2. tulajdonostól, ismerős szerelő által ismert szerelőhöz hordva.

    600k-s használt motorra 1-2 év alatt könnyen rászalad 200k, az átírás, stb ugyanúgy költség, mint az újnál. Viszont az új esetében a legtöbb üzemeltetési, karbantartási költség tervezhető.

    De persze a nincs-ből nem lehet kifizetni.

    Tüzi: Igazad van, a szamárlétrát végigjárt gyártók termékei általában véve jobb minőségű. A kínai mezőny minőségi skálája szélesebb, de annak is van felső szegmense. Van olyan gyártmány, amivel jópár fokot átugorva megvettek licenszet, vagy fődarabot egy az egyben. Pl a Qi a Dl650-es blokkot.

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák