Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Nikla #32046 üzenetére

    Sport túra...ennyiért már hayabusát is kapsz:) Igaz, az sem éppen a takarékosságról szól, meg túrázni sem valami jó.

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • .mf

    veterán

    válasz Nikla #32046 üzenetére

    Azért előfordulnak 1000 ccm alatt is sporttúra ill. túraendúrók, 600-700 ccm körül vannak az ezresek kisebb testvérei. Ha meg 250-es is van a társaságban, akkor úgyse kell erőgép az együtt haladáshoz.

    Konkrét motor-javaslat előtt előbb azt kérdezném meg, hogy a keret mit fedez?
    Ha még nem tetted volna meg, számolj ~200k-t ruhára, bukóra, csizmára, kesztyűre, gerincprotektorra, alsó hangon (lehet többet is, pl. a hát- és mellvért, amit mindig hordani szoktam, önmagában 100k itthon újan).
    Továbbá egy 40-50k-t még előtte egy vezetés-technikai tréningre sem árt. Sok hasznos dolgot meg lehet tanulni, amit a jogsinál nem tanítottak. Lehet, hogy autóval nem volt baleseted, de ott művészet felborulni, míg itt elég könnyen megy. Jobb, ha már most megbarátkozol a gondolattal, hogy fogsz esni.

    Túrára naked motort nem ajánlanék. De választásod még így is bőven van. Pl. Yamaha Fazer (sor4), Suzuki SV650F, DL650 (V2, utóbbi túraenduró), GSX750 (sor4), Kawa ER6F (párh2), Honda CB600F (sor4), stb stb. Ezekre hátulra doboz-konzol, és kész a túragéped. Munkába járni pedig leszeded a dobozokat, vagy csak az oldalsókat, s ezek még városban is kezelhető méretűek.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák