Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Daywalker #53045 üzenetére

    Én ezt értem, hogy ez egy jó ürügy, hogy jött az A2. Ugyanakkor nézd egy kicsit más oldaláról a dolgot. Amíg nem volt A2, addig jó volt a GS500 és CB400SF a korlátlan A-hoz, most már nem jó? Évekig jó volt 1000-es sportmotorokhoz passzoló jogsit tenni, most már nem jó? :U Hát persze, hogy most is jó lenne....
    Mellesleg a CB biztosan nem vezethető A2-vel, mivel 39kw-os [link], de a GS500 is 38kw, szóval A kell hozzá. Csak ugye valami nagyokos kitalálta, hogy 600ccm is kell valami érthetetlen okból, szóval mehettek a kukába ezek a remek, olcsó tanulómotorok. Gondolhatod, kik fogják a motorcseréket kifizetni.... Szval megint nem a motorosok jártak jól.
    Az ETZ-vel Te jöttél, az tényleg vicc lenne nagy A-s tanulómotornak, ugyanakkor várom a kifogásaid egy GS500 vagy egy CB400SF ellen.

    Amivel én mentem GS, szerintem hibátlan állapotú volt. Nem is írtam, hogy rángatott. :N Csak kis gázzal indulásnál szeretett sunyin lefulladni, értsd úgy, hogy érzésre már szépen elindult, mondjuk bő 1500rpm körüli fordulat, és hirtelen taccs, minden előjel nélkül lefulladt. Ha már ment, teljesen jó volt. Persze, a sok-sok vibrációjával nem lopta be magát a szívembe, de főleg ez volt a bajom vele, nagyon idegesített. Ehhez képest a CB400-al egyszer egy vészfékezés után lefullasztva még hármasból is sikerült elindulnom. :DDD

    Az ER6-ot nem ismerem, de az alapján, amiket olvastam róla eddig, ugyanaz a kategória, mint a Gladius. Nem erre való. Vagy gyengébb motor kell a bólyázáshoz, vagy valami négyhengeres. Ezek túl "nyersek" a tanpálya nagyon alacsony sebességén, nem valók ilyen körülmények mellett kezdők segge alá. :N
    A méret is marhaság, ugyanakkora a CB400SF, mint egy 600-as Hornet.

    Mindezt amúgy mondom úgy, hogy nem a változásokkal van bajom, hanem az ésszerűtlen, szükségtelen, másokat megszivató változásokkal. Pl. az új, 12m-es féktávot egy remek változtatásnak tartom, végre megtanítják rendesen vészfékezni a kedves motoros-jelölteket, 50-ről megállni 24m-en az nulla tudás, garantált para az első valós vészhelyzetben a városban. 12m-el már van esély elkerülni a bajt.

Új hozzászólás Aktív témák