- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz TommyNagz #72861 üzenetére
Hát a hibát meg kell keresni, az, hogy ő nem tette nem tudom miért van, mivel semmi más nem kell hozzá mint egy manual amiből kiderül mit hol kell nézni, na meg idő. Első körben egy multiméterrel meg kéne nézni mennyit tölt most. A maualban szerepel általában, hogy milyen fordulaton mennyit kell tölteni. Általánosan 4000-en szokták nézni és akkor már illik egy 13.2 - 13.5V-al tolni az akkut. A felső limit 14.4 - 14.6V, de a 15.2V is elfogadott láttam már ilyet. Ki mit gondol jónak. Esetemben pl alapjáraton alig tölt, legalább 2000-et kell forogni hozzá. Ha nem jönnek ki az értékek akkor a generátor és a fesz.szab-ot összekötő csatlakozót kell megbontani, de innnetől már tényleg manual kell, mert a nyers generátor feszültségnek motoronként más-más értékei vannak. Mondjuk a GS500 esetében minimum 75V-ot kell mérni ACV mérésben miközben jár a motor.
Röviden: Azt kell eldönteni, hogy a generátor nem ad ki elég nyerts feszültséget/halott bármi, vagy a fesz.szab halt meg és nem jön ki belőle elég. A fenti leírást kezeld fenntartásokkal, mert motorja válogatja mit hogyan kell, de én töltés hiba esetén biztosan először megmérném mi van most, aztán megnézném a generátort hozza e a nyers maualban leírt tól-ig határokat. Sőt még mielőbb beindítom megmérném a tekercsek ellenállását is, az is le van írva mennyinek kell lenni. Remélem valamit segített.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz TommyNagz #72867 üzenetére
Szerintem elviszed egy olyan motor szervízbe (ha bontani kéne hozzá, sima villamosságis szerintem hozzá se nyúl max ha te lebontod) ahol van villamosságis, meg a service manuált akkor meg kell tudniuk mérni ezt.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
válasz TommyNagz #72867 üzenetére
Van töltésed, de elégtelen, nagyon elégtelen. Az akku ebben fog meghalni, mert nem tartja feltöltve a rendszer. Gyorsabban fog elszulfátosodni. Terhelést nem fogja bírni és végül meghal. Tipikus az eseted, letörik a feszültség ha megforgatod. Én elsőre azt mondom csak fesz.szabos, de azért rá kéne nézni arra a generátorra is.
Még annyit fűznék hozzá, hogy az ellenállásokat ugyan ki tudod mérni és jót is mutathat, de attól még nem derül ki, hogy a mégnesekkel mi van. A GS-ben nem érte el a nyers generátor feszültség az elégséges alsó szintet, a fesz szab ebben halt meg. Ezt később bizonyította is, mert az új szabályzó is lassan egyre kevesebbet töltött. Eleinte 14.6-ot, max max 14.4-et és lassan elérte a kritikus alsó 13.2V-ot.Ne gondold, hogy nagyobb fordulaton jobban tölt, nem törvényszerű.
Az sem árt a témának, ha a csatlakozókat megcsiszolod, csökkentve ezzel az átmenti ellenállást. Értékes tized voltokat lehet nyerni vele, de nem ez fogja megoldani a hibádat. Nem tudom mióta megy így, de az akku ezt megsínyli. Fix, hogy már nem tudja azt amit kellene neki terhelésbe.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyNagz #74694 üzenetére
Szürke ABS-es? Kiemelve láttam pár napja én is egyet hahu mozgó főoldalán. Rá is néztem, tényleg patika volt képek alapján.
Lomha 8V
Jah úgy más. Sportosnak nyilván sportos, bár inkább mozdonyszerű lehet az egész feelingje, de a sport kategória egyik ismérve sok másik mellett a könnyed tömeg.
70kg-s haverom nincs is nagyon, de csávót amúgy sem fuvarozok motoron, a nő meg legyen 65kg alatt azé'.
Polemius
Ennyiért ez is jónak tűnik, lehet el is megyek érte. Mikortól lesz?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyNagz #74856 üzenetére
Kicsit kell csak gondolni, egy középkategóriás okostelefon áráért érdemes-e venni új motornak csúfolt kínai hányadékot.
180k-ért még bringából is csak egy belépő szintről beszélünk, egy jobb XT-s fully 4-500k-tól indul."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz TommyNagz #74862 üzenetére
Persze, patika paripámmal belementem egy kátyúba, kivette a kezemből a kormányt és tk lett a moci. Röviden.
Szerk: Biztosra veszem, hogy ez miatt lett kijavítva! Náluk ennek az egésznek nyoma van már! Most csak egy sima úthiba ami megrázza a kocsikat, de az út szintbeli hibája eltűnt. Épp nekik postáztam levelet.
TommyNagz! Hagyjuk, most íródik a történet. A lényeg, hogy ezek a ptnyk bejavították. Júúj csúnyát írtam.
Casco? Hát minek nézek én ki? Rámenne a motor ára lassan.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz TommyNagz #74948 üzenetére
Semmi különös. Symbi elesett a rossz úton, motor totálkár, roncs eladva, saját kérésére sok ezzel kapcsolatos kommentje törölve, mert
nem akarja, hogy ezen csámcsogjunklezárta ezt a korszakot, és továbblépett, és zavarta a sok privi is. Kár túl ragozni, tiszteletben kell tartani.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
TommyGun
őstag
válasz TommyNagz #75512 üzenetére
Jaja, ezt mondták néhány éve a kínai cuccokra is aztán meg lehet nézni milyen mobil/hálózati eszközöket gyártanak, meg a Koreaiakat is kiröhögték néhány éve amikor gépkocsikat meg robogókat kezdtek gyártani...márpedig ezek is vannak 1 milliárdan előbb utóbb ott is felüti a fejét a minőségre való igény és lesz hajlam is lassacskán...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyNagz #75674 üzenetére
Akkor tessék Garmint vetetni a munkáltatóval....
szerk: motoros naviról volt szó, ott meg a kapacitív kijelzőtől lehet hülyét kapni. Még a "csodakesztyűkkel" is.
A WayteQ xRider előnye, hogy majdnem annyit tud, mint a brutálisan túlárazott egyéb motoros navik, csak töredék áron. Sokaknak lenézett tárgy, más meg örül, ha ezt is meg bírja venni. Na, ez az utóbbiaknak készült.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyNagz #75674 üzenetére
A Wayteq nekem a nettó 20k-s árával a 4x vagy 8x drágább "nagy nevekhez" képest is qrva jó. WinCE alá tökéletes, gyors hardverről beszélünk, nagyon jó fényerőről.
Szerintem egy fokkal nem tud többet a Garmin, sem más "prémium" motoros GPS gyártó, mert mint tudjuk, bármilyen eszköz elé ha odarakják, h "motoros", már 5x-ös árcédulával is eladhatóvá válik.
Normális szoftver kell rá és ennyi, hivatalos úton nincs IGO támogatás, de 2 perc felhúzni rá.
Nyilván, én is szeretem a prémiumot, ha szükséges megfizetem, de van az határ, amikor nem hagyom átmosni az agyam. A 100-150.000ft-os gps-ek ezt a kagóriát jelentik.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
emre
veterán
válasz TommyNagz #75792 üzenetére
(#75792) TommyNagz
Nem, Egy időben engem is érdekelt a videó készítés, szerkesztés, de meguntam.
A helyi tv-nél voltam rövid ideig gyakorlaton, láttam hogy folyik a dolog. Meg mikor a helyi motoros öregúr hozta analóg kamerán a cuccát, hogy egy órás anyagból csináljak egy pár perces videót, erre meg erre a zenére elegem lett. Elfogadom a hobbiját, de nem érdekel. HSM-el meg nem vitázok, felesleges. Mondjuk mással sem szívesen.(#75795) Somatom
Eszemben sincs mert általában fogalmam sincs azokról a dolgokról amikről írni szokott. Meg kellene becsülni, mert az ilyen tapasztalatot jó sok pénzbe és időbe kerül megszerezni, és aki a birtokában van az jobbára nem szívesen osztja meg. Mondjuk az ékezeteket megtanulhatná kezelni.(#75796) Bogyó bá'
egy ilyen K&RJ dobért lehet ölni tudnék. (vagy egy régi Sebring) Volt egy, de Sakálnál maradt, és nem lehetett elérni (hogy a bőr hűljön rá) Brutális mélyről jövő hörgő hang, és amikor odarántottam neki mint egy gyomorszájon vágás. (De leginkább erre hasonlított a hangzásvilága)[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
imibogyo
veterán
válasz TommyNagz #75916 üzenetére
Mondjuk ezeket a dolgokat szerintem "egyszer" (vagy nem ) kell tökéletesen rendbe tenni, ahogy Francia91 írja is és utána "sok-sok" Km-en át (MZ-s viszonylatban ) nincs vele különösebb baj. De ha valami kókányolt motort fogsz ki, akkor abból vagy lesz normális motor, vagy nem, vagy csak egy lényegében teljes motorcsere után... De ez mind-mind az adott példánytól függött. Én a beírások alapján egy nagyon szerencsés ember lehetek (édesapám is, mivel az MZ-t ő vette), mert nekem az itt felsorolt motorok (MZ, Simson, Romet) egyikével sem volt olyan szívás-cunami, hogy egy életre elmenjen a kedvem tőlük. De azt azért látni kell, hogy ezek a gépek mai viszonylatban már csak alapvetően "hobbimotorok" (persze mindig vannak kivételek) én is csak annak venném és alapvetően azoknak valók, akik együtt tudnak élni a hibáikkal, vagy meg van a megfelelő felszerelés és hajlam ahhoz, hogy életben tartsák a motort (vagy van egy nagyon jó és türelmes ilyen ismerősük ), illetve akikben van annyira erős a nosztalgia, hogy emiatt szintén elnézzenek a motornak sok mindent... Én például ilyen vagyok, a napokban én is majdnem rámozdultam egy példányra, de szigorúan csak második / harmadik / többedik motornak és csak azért, mert fiatalkori (és jó) emlékeket hoz vissza...
-
imibogyo
veterán
válasz TommyNagz #75918 üzenetére
Igen. Én is most találtam egy tűrhető példányt bácsikától 100.000 Ft-ért, de 150--250.000 Ft között már egészen szép elektronikus gyújtású példány is akad. Ennyit nekem megér majd egy emlékmotornak. Ha más nem akkor fellógatom majd az épülő új műhelyben dísznek. Kívülről szépen fel lesz újítva, legrosszabb esetben majd nem lesz üzemképes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Horgász topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- BestBuy ruhás topik
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen