- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz FeniX- #86054 üzenetére
Fentebb írttad, h a hátsó kerék blokkolásával.. ezt ne erőltesd, ugyanis a kuplung mögött van az áttételház, tele kisebb fogaskerekekkel, rossz mozdulattól lazán el tudsz benne törni valamit.
Nincs előttem az SH dekli alatti része, de jellemzően a kuplungharangot egy nagy központi anya szoktak ráfogni a tengelyre. Ennek a kilazításához szoktak levegős kulcsot használni, ha ninincs harangmegfogó szerszám.
Esetleg ha van kéznél régi, szíj alapú olajszűrőleszedő, akkor ezzel lehet próbálkozni fixálni a harangot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FeniX- #99410 üzenetére
400 köbci - 4 henger?! Ugye, nem!
(#99412) Pocee: azért úgy a 15-20 éves példányokkal legendásan nagyokat lehet szívni: volt a topikban is ilyen, például Mocsanisi, a 400-as Banditjával. Ficcennek bele a százezrek, és az egész mégsem ér guriga taknyot se (mert a szerelőnél áll, várja kintről az alkatrészt....)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mm89
őstag
válasz FeniX- #100080 üzenetére
Így nézem ezt a motort, csak csutka kormánnyal létezik, tehát itt valami egyedi megoldás kell ha hagyományos kormánybefogókat akarsz rá. Esetleg ha elég erős a villahíd akkor át lehet fúrni.
(#100177) zgospel
Ez beteg..ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
válasz FeniX- #119566 üzenetére
Ha bedöntöd valamennyire (pl. 50-nél) a motorod, akkor az egy adott sugarú ívben fog kanyarodni. Ha a Te a testsúlyod beljebb helyezed, megváltozik a tömegközéppontotok, és szűkül az ív.
Máhogy: ha bedöntöd a motorod, és Te is be vagy dőlve vele, de hirtelen van egy olaj/kavicsos/stb folt, és Te döntve maradsz, de a motort feljebb állítod, amíg átmész a folton, akkor az íved tágabb lesz, de kisebb az esély az elcsúszásra.Remélem jól foglamaztam meg, de a nálamnál jártasabbak majd úgyis kijavítanak!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz FeniX- #119566 üzenetére
Ha súlyt raksz kanyar íven belülre (kiülsz a motor mellé, vagy akár csak a segged, vagy a vállad rakod be) akkor ugyanahhoz a kanyarsebességhez kisebb döntési szög kell.
Másik ha súlyt raksz be még a bekormányzás előtt, akkor könnyebb ledönteni a motort abba az irányba. Nagyobb tempónál nem olyan könnyű ide oda döntögetni a motort, ezzel is lehet segíteni a bekormányzást.
Ezek a technikák közúton nem fontosak, mivel elvileg nincs olyan kanyartempó hogy ez kelljen, de valóban így lehet "spórolni" a döntési szöggel, ami pl csúszós úton jól jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #119976 üzenetére
Valszeg egy tulfolyo cso, egy levegozteto cso, ez a ketto drotbilincses, egy csatlakozo a benzinszint jeladonak, egy gyorscsatlakozo az uzemanyagpumpanak, ezt valszeg nehez lesz osszenyomni, de kb ennyi. Lehetoleg ne teletankkal kezdd el :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz FeniX- #120026 üzenetére
Én sem állítottam le soha gázfröccsel a 125-ösömet anno, mégis mindig beindult, ha nem volt éppen trafógondja.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #120335 üzenetére
Az a probléma, hogy a normális közlekedésre - pl. városban - tényleg nincs jobb alternatíva, mint a motor / robogó. (feltéve, ha nem 2 km-t kell megtenni)
Az ember elhatározza, hogy 'oké, akkor átülök bringára, és majd úgy..' aztán az ismerősei elkezdik mondogatni, hogy "de nem hallottad azt a múltkori XY-t, akit az üllőin vertek telibe a bringasávon?" ..stb. Végül meg ott lennél, hogy marad a jóöreg (fos, undorító) BKV.
Nekem pl. napi 2x 1,5 órát kéne zötykölődni.. köszönöm, nem.[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
válasz FeniX- #120339 üzenetére
Én 4 év kihagyás után most készülök visszaülni motorra. 10 éve bringázom Budapesten tavasztól őszig (ami ugye statisztikailag veszélyesebb a motorozásnál), csak télen BKV-zom, gyűlölöm. A kocsi hétközben a garázsban pihen, csak hétvégén veszem elő, ha nagyon szükséges.
-
Somatom
veterán
válasz FeniX- #120337 üzenetére
Eleinte mindenhova a HD -val jártam. Aztán kiderült, hogy az nem éppen erre lett kitalálva. 20 rugóval volt drágább a Simson, mint a HD önindítójának a szabadonfutója. De, a Simsontól mindíg koszos lettem (kipuffogó, keverékgyártás, stb.), meg rosszalkodni sem lehet vele. Tavaly megvettem a bringát. Az rosszalkodásra született. Napi 20-50Km -t megyek vele és biztonság szempontjából egyáltalán nincsenek rossz tapasztalataim a budapesti bringázással. Igaz, nekem a motoros futárkodás sem okozott problémát. Naponta keveredek szitukba, de ezt én természetesnek tartom városi közlekedésben. Egyáltalán nem érzem úgy, hogy minden pillanatban az életemre akarnának törni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz FeniX- #120349 üzenetére
Nagyjából így van. Városban a trekking lenne az ideális, de azzal nem lehet rosszalkodni. A fully mtb viszont nehéz és nem pakolható. A nehézséget megszünteti a villanymotor, a pakolhatósággal viszont kompromisszumot kellett kötnöm, vettem egy "ipari" hátizsákot. Viszont a fék, a futómű és a menés minden kompromisszumot feledtet. Egy ilyen tankot vettem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vendingo
veterán
válasz FeniX- #120354 üzenetére
Mtb 8-13 kg között szokot lenni, elektromosok 18-25kg között. Sima bringák, mehet tetőcsomagtartóra is. Az elektromos hajtást leszámítva nem különböznek egy simától.
Pl kínából lehet rendelni 700-800$-ért átalakító szetteket, amivel 75km/h-val hasít bármilyen bringa. Nem lesz esztétikus, de ebikeosítható akármi. Kanizsán egy srác valami kemping bringát alakított így át dupla akkuval. 75 a vége és 150km fölött a hatótáv.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #120353 üzenetére
Igen, jol tudod, egy beleposzintu montifeleseg 15 kilo kornyeke, de a vazon kivul minden olcso, es bena, es nem birja a mindennapos hasznalatot, csak kb egy evig, utana telo kuka pl. 12 kilos az mar eleg jo, egy beleposzintu aranak duplaja, triplaja. Egy fully montit nem mondanek neheznek, bar ehhez ara is van. Egy akkuval megspekelve barmi nehezebb annal. Varosban sztm elengedhetetlen a normalis alu felni es elso telo.
En roscoe 7 el kozlekedek varosban, ami elegge tajidegen de 2500km-t toltam le masfel ev alatt. Mondjuk en is emiatt nezegetek vmi trekkinget de nem visz ra a lelek hogy olyan papabiciklin tekerjek. Inkabb epitenek valamit. Akarcsak motornal, jol mondod. :D
Sztm motornal 5 darab az idealis biciklibol 3 :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz FeniX- #120403 üzenetére
Ma de őszintén ültél te már ignisben utána meg egy ufo civicben?
Az Ignistől még egy Ford Fusion is zűrtechnológiának tűnik.
Dodor az dodor az ő bölcsességeit még mindig egy jól behatárolható csoport issza mint a mannát, élükön a 2000-es évek eleji hazai 30-as kategóriával akiknek éppen csak volt már pénzük
hitelbőlsport motort venni majd kockásra M7-ezni a gumit.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz FeniX- #120399 üzenetére
Igen, néztem. Ha rám szokás mondani, hogy kettős mérce, akkor ez mi? 20-as mérce?
Abban egyébként tök igaza van, hogy benézték, és nem értelmezték a táblát az onroadosok. Én rögtön kiadtam volna egy vicces videót, hogy "hoppá, ezt benéztük" a helyükben. Azzal lehetett volna szépíteni.
De amit Dodor a videóban művel, azon felb@sztam magam. Én nem az onroad vérszívására gondolok, az legyen az ő bajuk. De maga amit mond megint... Pl. a videóban ekézi őket, hogy hülyének nézik a nézőiket ezzel a zárt pályás dologgal, de előtte meg ő magyaráz (pont ő!), hogy van sebességkorlátozó tábla a kanyar előtt, és azt tessék betartani! WTF?
Aztán meg hogy ő, mint egyszerű prosztó motoros kérdezett csak kommentben. Később(i videóban) meg már ő, mint szakmabéli kérdez, amire várt volna szakmai véleménycserét.
Ha meg már komment, meg miért nézik hülyének a nézőket, akkor én is kérdeztem tőle anno, hogy miért kell azt mondani a Yamaha Tenere700-ra, hogy olyan terepen, mint egy EXC450, utána meg elkezdett nekem hisztizni, hogy ha ő "ha 500 évet kihagy, akkor becsukott szemmel, egyik ujját a seggébe dugva, háttal ülve, egy Harley-n is jobbat nyom" nálam, és ezennel kihív, amit meg miután elfogadtam nyilván nem volt jó neki...
Ráadásul pont a velem folytatott komment-acsarkodásban írta, hogy "ha már egy irányban mozgunk a neten, akkor nem etikus rombolni a másik munkáját." Hogy is van ez?
Aztán meg megy a szöveg, hogy a rendőrség nézi a kommenteket, ezért oda írjanak, ne privátba. Látom is magam előtt, ahogy Kováts2 főtörzs napi feladata, hogy trafizás közben beszámolót írjon a kommentekről... Biztos nem is az a cél, hogy felpörgesse a youtube csatornáját, miután letiltották facebookról, mi? Akkor ki néz kit hülyének?
Na jó, annyit mondja, hogy a rendőrség olvassa a videó alatti kommenteket, hogy még a végén kiderül (nem fog), hogy igaz.(#120403) FeniX-
Igen, ez olyan, mikor én azt mondtam, hogy a KTM-et kipróbáltam a német autópályán. Mindenki tudja, hogy ez mit jelent, ebbe belekapaszkodni nettó f@szság(#120404) Micsurin
Ez evolúciós eredmény: az emberek hozzádörgölőznek a nagyf@szú emberhez, mert akkor azt hiszik (róluk?), hogy az övék is nagy...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz FeniX- #120696 üzenetére
Én őszintén megmondtam, hogy “most vagyok túl egy súlyos baleseten, nemrég dobtam el a mankót, és még nem kaptam meg a kártérítésemet sem, de gondolkodom az újrakezdésen, ezért megcsináltam az A2->A upgrade-et, és keresem a Honda CB500X-em utódját”.
Ez volt 4 éve, azóta sem vettem motort.
-
tboldi
nagyúr
válasz FeniX- #120699 üzenetére
Jelenleg nincs igazi, csak 6 makett.
Nem, sosem jártam még ott. Volt egy Puch Maxi S-em, de akkor még nem PH-ztam.
Röviden: a szembejövő autós kiegyenesítette a kanyart, én meg rosszkor voltam rossz helyen. Az eredmény egy nyílt comcsont- és bokatörés, meg egy gtk-s motor. -
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz FeniX- #121731 üzenetére
CG-n és YBR125-ön már láttam párszor pesten nem tudom kimondottan rávalót vettek vagy valamit rádobtak de tettek már rájuk futárok gondolom másra is ráfaragható vagy gyártanak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BloodyEddie
őstag
válasz FeniX- #121788 üzenetére
Lehet akkor mázlim van a saját példányommal, sosem volt gond vele - de a napi fél óra ingázásnál tovább nem is volt rajtam, az igaz.
Más: ezúton is köszönöm mindenkinek a tippeket a motorválasztásban. Ha bármit veszek, először mindig PH-n nézek utána a témának, de motoros témában eszembe sem jutott mostanáig. De mikor azt hittem, már mindenhonnan körbejártam a témát, még akkor is kaptam itt új ötleteket
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen