- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
-
Xaels
félisten
válasz ludsimon #52078 üzenetére
Ha egy autós nem akar elengedni akkor nem is fog. Felhúzott ablakoknál dörömbölő Hifi-vel meg le fogja sz@rni akármilyen hangos a kipufogód. Aki el akar engedni az el is fog, felesleges ilyennel hergelni az embereket szerintem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #52078 üzenetére
650-es nem jó? Suzuki Savage LS 650 brutális tud lenni nyitott csővel (nincs benne semmi), gázelvételkor még 30 centis lángnyelvet is tud köpni, a stílusban hozzá passzoló dörrenéssel együtt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz ludsimon #52082 üzenetére
Ilyen kérdésekre nem lehet válaszolni. Van aki a sor 2-t is szépnek tartja (én nem), van aki az 1 hengertől van ki (nekem bejön). Egyébként meg először nőj fel.
Gondolkozz és ne tiltásig forgatott motorral jelezd a haladási szándékod, mint egy tapló paraszt, mert azt én sem szoktam elengedni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz ludsimon #52091 üzenetére
Figy, itt az utcánkban el szokott járni egy repedt fazék hangú robogó. Ezt úgy értsd, hogy kurva hangos és még a hangja is szar. Pedig nem vmi gagyi fos amúgy. Szétverném a hülye fejét, annyira idegesítő. Felejtsd el ezt a baromságot...lehet, hogy neked vicces, mást meg rohadtul zavar.
Xaels: Látjátok, én hangtalanul is tudom mindezt. Felrakjuk a futóra a pályagépeket, oszt csak lesnek a városban Viccet félretéve, nem értem minek nektek ilyen péniszhosszabbító...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz ludsimon #53845 üzenetére
sok a fasz. van sakk matt szitu. pl a mai az volt.. nekem az összes problémám lassú tempónál volt.
Voltam már farok egyedül amikor elkottázott kanyar volt.
de ahol volt másik résztvevő az mind szabályos városi tempónál volt. ( pedig olyat én nem sokat csinálok. )
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #53865 üzenetére
Kalocsa, Búzapiac tér 8. Egy nagyon lepukkant hely, nagyon ócska áruval (vegyes használtcikk, ruha kevés, nem is értenek hozzá), de néha mindenben (műszaki, bútor, ruházat) is felbukkannak nála igazi gyöngyszemek, fillérekért. Ezért járunk oda (is).
szerk: ja, és ha "nem jó rám", ma este 5-ig, zárásig visszaviheti!
Egyébként pontosan ilyen, csak új, még a gyári nájlonjában volt: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz ludsimon #54043 üzenetére
A fémkerámia dolog létezik, de nem ilyen egyszerű azért. Nem érdemes belemenni a témába.
Nekem van ismerősöm (autószerelő, saját műhely stb) aki esküszik rá és használja. Negatív tapasztalat nincs vele eddig. Max nem használ. Kocsimban most xado olaj van (abban is van ilyen csodaszer állítólag), de csak mert SL besorolású full szint 5w40 és nem hamisítják, plusz elviselhető áron volt. Semmi extrát nem tapasztaltam eddig...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz ludsimon #54057 üzenetére
Engem ez a Kínai doksi nem győzött meg lefizetett reklám szagú kb...
Minden oldalon nagybetűvel, hogy XADO. Komoly tanulmányoknak az elején ott van, hogy miről is van szó utána már nem emlegetik...Amúgy meg ha működik és felépíti a saját kis rétegét a hengerfalra, mi lesz a gyári honolással?
Mert akkor az is szépen eltűnik kisimul és akkor mi foglya fent tartani az olajfilmet a hengerfalon?Lehet hinni a csodákban, de ha ez működne akkor már réges-régen használnák a nagy olajcégek.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Pocee
senior tag
válasz ludsimon #54057 üzenetére
amikor a rokonaim mondták,hogy lépjek az ökonetbe mert milliomos leszek,mondtam,hogy a termék ára nem bír el annyi visszaosztást amennyiről beszélnek,és én voltam a hülye! mert nem hiszek benne,pedig a felettesük azt mondta,hogy abban a hónapban 3 milliót keresett,mondtam,hogy nem baj...
fél évre rá mindenki kilépett csendben,bukóval...
pedig az év üzletének tünt...
Ha a xado annyira jó lenne,akkor elit versenyzők használnák,ill biztos van már csapat akit megvettek reklám gyanánt,de ha mérhető csodák vannak akkor gondolom többen használnák...
De szétnézek ilyen AMA Supercross,Superbike,Moto GP-ben kik használják.Mr.Brightside
-
Czimby
addikt
válasz ludsimon #54065 üzenetére
Kinek a pap kinek a paplan
Én egyébként most vagy a Castrol Power 1 10w-50 vagy a Shell Advance Ultra 10w-40-en gondolkodok.
Esetleg a Mobil 1 Racing 4T 15W-50, bár ez csak MA1-es olaj.A 300V 10w-40 nagyon elvékonyodik ha 30+ fok van odakint és városban botorkálok a motorral...
Bár így jobban meggondolva lehet maradok a 300V-nél csak 15w-50Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ludsimon #54057 üzenetére
nézd. lefotózott hengerfallal semmit nem érünk. egyébként ha rakódik ez a valami a hengerfalra, akkor extrém esetben kárt is csinálhat. vannak olyan motorok, ahol 1-2 századra illesztik a dugattyút, ha ezt eléri a bevonat vastagsága, akkor meg fog szorulni a dugattyú. aztán a nikaszilos hengereken (meg a vashengerben is) a hónolásban kéne megülni az olajnak. ha ezt betemeted, akkor rosszabb kenése lesz a hengerfalnak. ha működik a réteg, akkor azzal elmegy addig, amig le nem kopik. miután lekopott hatványozva fog kopni, mert nem lesz hónolás.
elolvastam a "puszta tényeket".
hát azért fújodik a fejem már az első oldalakon, amikor átváltja a súrlódást GDP be.hengerfalak fényképezve rossz minőségben, egy egyetemi tanulmányban...
egy mozdony vízpumpakereke még 400 000 km el többet ment. ki a tököm szedett már szét mozdonyt?aztán átmegyünk tribológiába.
úgynevezett wear protection amit a tanulmány Laboratory test-nek nevez.
ezt a wear protection testet egy 4 görgős teszttel kellene végezni, de ők kitaláltak egy másfajta egygörgős "laboratory frction machine" tesztet, így nem lehet összehasonlítani már az olajtesztekkel.hadd mondjam el a 4 görgős teszt lefolyását:
3 kisebb acélgolyóra egy nagy acélgolyót préselnek, 150 C fokon, 40 kg al, 1800 as fordulattal forgatva. olajban fürdetve. 1 óra után lemérik a kopást.a kínai hengergörgőt szobahőmérsékleten (?) mert erről adat sincs, 800 fordulattal max 25 kg terheléssel feszítik neki egy lemeznek. teljesen más terhelés, nyírás itt alig van. Épp ezért a hatalmas óraszám.
oké, kijött, hogy keményebb lett a felület.
táblázat tiszta homály.
egyik tengelyén Vickers keménység mértékegység, másik oldalán G erő.
mindezt úgy, hogy a Vickers tesztet el sem végezték a felületen, mert bele kellett volna nyomni egy gyémántdarabot a fémbe, de mindenről van minden táblázat, fénykép, de erről nincs.további táblázatok mértékegysége valahogy nem akar megjelenni, ezeket meg se nézem.
innentől csak a vastagságát nézzük ennek a felületnek, meg hogy milyen anyagokból áll.
"friction coefficient measurements"
két táblázat számokkal mértékegység nélkül.
Itt valamiféle súrlódási tényezőt állapítanak meg valahogy. teljes homály.további példák hogy diesel mozdonyokat javítanak meg.
mértékegység nélküli számok. főtengelycsapágy és hajtórúdcsapágy. nem tudok velük mit kezdeni.
aztán azok a gyönyörű ábrák az adalékokról meg egy kis hanzival.
meg legendák, hogy olaj nélkül mindenféle károsodás nélkül 350 km eket megy egy audi a6 stb.a szomorú az, hogy ha van api besorolása a xado olajoknak, akkor vannak normális tesztjei is, nem ilyenek, ami itt van ebben a homálykodásban.
miért nem azt tették közzé? abban van a 4 görgős teszt is többek között.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ludsimon #54085 üzenetére
Te téríted a népet, nem Den jött ide, szóval szerintem neked kéne tisztába rakni a dolgot, de neked sincs egy hangyányi rálátásod az egészre, és ami a rosszabb, hogy Dennel ellentétben te egyáltalán nem értesz hozzá.
A hónolásra ő is csak egy elméletet ír le, fogalmunk sincs erről az egész hatásmechanizmusról.
Mérni sajnos ő sem mérte a kopott hengert a xado előtt és után. (max után, ahogy olvastam, de nem írt henger-dugó illesztésre számokat) Tehát nem tudhatjuk az előtte utána geometriát. Lehet hogy csinál valamit, valameddig, lehet hogy nem. Mi a fszból élnek az autószerelők, ha van ez a cucc azt nem tudom.
Zárd le kérlek a témát, és menj át a vallás topicba, ott lehet valós adatok nélkül téríteni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz ludsimon #54102 üzenetére
Dehogy. Hideg aszfalt (sacc 10-12 fok volt, nap nem sütött), túl lágy rugó hátul és medium keverék. Kemény keverék talán bírta volna.
Conti race attack volt ez, akkor jelent meg és kipróbáltam. Nem volt rossz de utána dunlopot próbáltam, aztán maradtam annál.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #54105 üzenetére
Jo lesz az 45k-nak is, az elso szokott 30 lenni :-)
Yoda: hat jah, meg kezdo vagyok :-) majd lesz jobban is tepve.
Feree: en azt vettem eszre, hogy akkor tudok jobban kanyarodni, hogyha fejjel erinteni akarom a foldet es kicsit huzom le a kormanyt amerre dolok. Csak nehogy egyszer tul jol sikeruljon
nekem a kiulessel van meg bajom. Nem merek jobban kiulni, mert azt hiszem, hogy ennel jobban mar nem lehet, pedig kozom nincs hozza :-)Par kakucsi kep, egyelore ennyi megy nekem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #54157 üzenetére
Nem jelent semmit az sem, hogyha van tehetos a csaladban, max ha orokolsz, csak ahhoz meg ugye halalozas kell, ami reg rossz.
Nagymutterek tehetosek, vegyunk mondjuk 100 millat. Kb 10 ev mulva fog orokolni apam mondjuk 50 millat. Ekkor o lesz mondjuk 60 eves.
Ahhoz, hogy en orokoljek majd fatertol, akkor meg en leszek kb 55 eves.Szoval az oroklesre varni nem megoldas.
Szuleim nem tehetosek, nagymutterek igen, de karacsonyi 20.000esen kivul nem kapunk semmit :-) Nagy szerencse kell az elethez, nem panaszkodom, nem fuggok senkitol, de en sem tudom, hogy mit hoz a jovoev.
Tavaly 2x-3x ennyit kerestem, mint most, lehet kov evben meg megint megfelezodik. (Jah es iden tobbet dolgozok, mint tavaly, egy cegen belul 2 allasom van, 2 munkakor. Tavaly 1 volt..)
Harc az elet, tul kell elni. De eddig senkinek nem sikerultMost, hogy jon majd a gyerek, venni akarok csaladi autot a bmw helyett, ehhez szerintem hitelt veszek fel, eletemben eloszor. Meg tudnam venni kp-ba, de akkor szinte az osszes felretett penzem elmenne.
1 millat akarok felvenni 4-5 evre, de 1.4-nel tobbet nem akarok visszafizetni. Remelem van valami jo konstrukcio[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz ludsimon #54190 üzenetére
Elektromos autó... Ja csak ha 300km-nél többet akarsz vele menni akkor falhoz vagy csapva. Ha meg olyat akarsz ami használható akkor bőven 10M felettit kell keresni. Ha az akkuk lehalnak benne akkor egy új autó árába kerül a cseréje és elhiheted nem fognak elmenni 10-15évet azok az akkuk... Ez nagyon gyerekcipőben van még és ahhoz, hogy számba lehessen venni előbb megfelelő infrastruktúra kellene ami még jópár év...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz ludsimon #54197 üzenetére
A Prius Hybrid, nem full elektromos... Azzal nincs is szerintem gond. A Nissan Leaf meg full elektromos.
Na de, hogy kicsit végre motorozás is téma legyen. Holnap szeretnék egy kisebb karikát menni ha nem esik az eső. Valakit esetleg érdekel?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz ludsimon #54043 üzenetére
Szia! Enyimé is kapott . Picivel kevésbé ette az olajat egy ideg, de már olyan mértékű, hogy sztem harckocsi olaj is lehetne benne. Egyedül a spuri az mint adalék ami bevált.
bogyo112! Grat hozzá, fú de nem azt gondolom mint 2 éve. Mennyit kajol a te csuklóddal? Azért néha belenyalsz a 120 fölötti számokba?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen