- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
No para. Én 50-es után egy közel 100LE-s 750-es gépre ültem fel. Menj lassan, ahogy érzed biztonságosnak. Ha fejben rendben vannak a dolgok, akkor nem lesz gond. Aki hülye az 250-es géppel is hülye és meghal.
Amúgy meg grat a motorhoz.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Egy jó tanácsom van csupán: ne menj gyorsabban, mint amit biztonságosnak érzel!
Ha valaki gyorsabb nálad, úgy is megelőz. Ha valaki lassabb, azt biztonságosan kerüld ki. Nem kell azonnal, ráérsz!
Tartsd mindig szem előtt, hogy az aszfalt nagyon hideg, a tapadás a nyárihoz képes nevetséges!Széles utat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
PoLizei
aktív tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Ohh, ez ismerős érzés nekem is. 100km-ről kellett elhoznom az SVt úgy, hogy előtte jó 20 éve nem ültem nagymotoron (akkor is a vizsgán egy 250 ETZ-n). A próbakörön a nepper mutatta meg, hogyan kell kikapcsolni az indexet Aztán simán hazaértem. Persze utána még sokmindent meg kellett tapasztalnom a motorozásról, de normálisan, óvatosan vezetve csak rámragadtak az alapok.
P*L****
-
CyberPunk666
senior tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Nyugi, itt csak akkor kapnál savazást, betartanád a fokozatosságot.
-
Chrys_
addikt
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Én is tavaly vizsgáztam korlátlanra, előtte sosem motoroztam. Az első alkalom az volt, amikor szerviz és TÜV után elhozhattam a motort (Suzuki gsx 650 f) a műhelyből. Szűk, kanyargós udvar a szerviz kijárat. Ne tudd meg, hogy be voltam szarva Amíg áll a motor, addig van para. Amint megindul, minden hirtelen egyszerűvé válik. Csak óvatosan a kuplunggal.
-
AndrewTdi
addikt
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Én is robogó után ültem át a Z1000-re. Tisztelni kell a motort, az erejét, a súlyát, meg szokni. Aztán szép lassan lehet szárnyakat bontogatni. Agyban döl el minden. Légy észnél, és élvezd! A többi magától jön.
-
Polemius
aktív tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Jogsid van, tehát tudnod kell vezetni.
Nézz ki egy közeli, üres placcot, ahol pár 8-ast tehetsz vele, és párat fékezhetsz, hogy ne forgalomban ismerkedj vele. Ne kapkodj, maradj nyugodt,igyál meg egy felest előtte,sz@rd le, ha lassabban haladsz másoknál, és idegesek. Gondolj arra, hogy neked meg van egy motorod, és vigyorogj.
Ha nagyon parázol, szánj rá még kicsit, és beszéld meg a kereskedéssel, biztosan megoldható az is, hogy házhoz vigyék. -
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79324 üzenetére
Ami én javasolni tudok, hogy tarts észben... A kuplung, mint jóbarátod, Véletlen parából gázra tenyerelésnél csodát tesz.
Valamint vizes úton majd menj óvatosan, mert ott az erő tud vicces dolgokat csinálni.
Szerintem amúgy nem lesz gáz, ne parázz, csak légy óvatos, és fejben fokozatos. -
canniball
nagyúr
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Csinos gép, gratula!
Ahogy a többiek is írták: óvatosan és akkor nem lesz gond!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pityaa23
senior tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Én tanfolyam előtt vettem nagymotort, előtte kb 10 vagy több évig nem nagyon motoroztam, akkor is 50-es simson. A tanfolyam egy másik városban volt, ott az oktató garázsában tároltam addig a gépet, oda egy barátom vitte el. Az első alakalommal meglepődtem, hogy bizony ezt nekem kell kivezetnem a tanpályára, de kb a második saroknál már nem volt bennem a kezdeti para. Szerintem rosszabb, hogy így ráfeszülsz, csak lazán, nyugodtan, magabiztosan és nem lesz semmi gond.
-
Geresics
addikt
válasz horvathkrisz #79386 üzenetére
Kövesd azt, ami a gép használati utasításában van. A gyártónál kevesen ismerik jobban a motort!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz horvathkrisz #79386 üzenetére
Ha elolvasod az elsőt, az ottani hozzászólásokat, majd a másodikat és az ottani kommenteket is (ebben a sorrendben), akkor össze fog állni a dolog a fejedben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz horvathkrisz #79413 üzenetére
Eddig nem olvastam, lemaradtam, milyen motor ez?
-
válasz horvathkrisz #79415 üzenetére
LoL, szinte éreztem a köbcenti láttán, hogy ER sorozat blokkját kapta, a kalapálós kis 2 hengerest. Kimondottan tetszik, átmenet a Naked meg a csopi között. Hát te sem azzal fogsz itt kopogtatni, hogy mikor kell szelepeket ellenőrizni, csak menni kell vele. Hát sok baleset mentes Km-t hozzá!
Szerk: Üresen 223 kiló, 200kg alatt sem ugrik nagyot ER sorozatba szerelve a blokk, elég városban?
[ Szerkesztve ]
-
válasz horvathkrisz #79420 üzenetére
Ja értem, 3000-től él az a blokk, ott kezd el csak működni. Még ha bejáratós akkor is. 5000 táján tartva érdekesebbet mutat.
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79423 üzenetére
Nekem pont ilyen érzésem volt az SV650 után a GSXR1000-en.
Jó dolog, amikor van új vasad!
-
KisTé
tag
válasz horvathkrisz #79415 üzenetére
Gratulálok, brutálisan szép motort vettél irigyellek , nagyon vigyázz magatokra !!!!
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #79423 üzenetére
Képet kérünk!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz horvathkrisz #79423 üzenetére
Ne aggódj úgy van a te fejed is programozva, hogy hamar megszokod és többre vágysz. Olyan nagyot nem ugrik max üres tankkal és ha nem vagy nehéz. pattintsd ki a kuplungot hátha elemeli az elejét, Ernő elemelte, de leesett.
-
Khaosz55
addikt
válasz horvathkrisz #79415 üzenetére
Gratulálok, én is a vulcan s-et néztem ki de végül nem az lett. Szép moci.
-
canniball
nagyúr
válasz horvathkrisz #79432 üzenetére
Mert a "cicagatyának" mennyi idő kell az aszfalton hogy átszakadjon...?
Első utadon (vagy inkább előtte) vegyél valami normális felszerelést!
Ott kint ez nem feltétele a vizsgának?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz horvathkrisz #79432 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz horvathkrisz #79432 üzenetére
Ne higgy el minden hülyeséget.
-
válasz horvathkrisz #79439 üzenetére
Miért hány km van benne?
-
-Mosquito-
őstag
válasz horvathkrisz #79443 üzenetére
Legalább be lenne járatva azaz erőmű.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz horvathkrisz #79443 üzenetére
Ezer?
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79432 üzenetére
Én se egyből ültem fel rá, hanem majd 4 év SV650-ezés után.
Egyébként meglepően erőtlen pici fordulatszámokon, ott csak az egyujjas fék jelzi, hogy azért morcos gépen ülsz, mondjuk pörgetve meg elég durván fordul a kocka, ott az a gép már nem gyorsul, hanem dimenziót ugrik....A tisztelet maradjon meg, az a legfontosabb.
Illúzióid ne legyenek, a cicagatya csak a hidegtől fog megvédeni. Mondjuk attótl egész jól.
(#79446) runner 125: Én ezzel az üléspozícióval nem tudnék szerintem megbarátkozni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz horvathkrisz #79443 üzenetére
Hangja milyen? Nem akarsz feltenni egy videót yt-re? Engem érdekelne. Papíron meddig bejáratós?
-
canniball
nagyúr
válasz horvathkrisz #79439 üzenetére
Menj be egy (vagy ha időd engedi akkor több) boltba ahol többféle van és próbálgass, csak úgy derül ki hogy számodra mi kényelmes.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #79470 üzenetére
"...Szerintem tipikus kawa hangja van..." - Úr isten, annyira csörömpöl?!
(Viccet félretéve, a primerláncos ER-5 hangja - egy évtized kopás után - valami rettenetes. Az ember azt várja, mikor könyököl ki valami a blokk oldalán. A tulajok szerint ez tök normális)
De a lényeg: széles utat, balesetmentes kilométereket!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Tarill
őstag
válasz horvathkrisz #79470 üzenetére
Szép ez a szín jobb mint a zöld fekete. Sok sikert hozzá
-
válasz horvathkrisz #79470 üzenetére
Tehát fehér. Aztán mesélj mi a neve?
-
Lomha 8V
addikt
válasz horvathkrisz #79470 üzenetére
Szép motor. Egyedül a láncért kár, valahogy nekem bántja a szemem, ezen a motoron. Kardán vagy szíj jobb lett volna.
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #79470 üzenetére
Állatul nézel majd ki a mocin bőrszerkóban!
K.va szép ez a vas!
Gratulálok!Más: Ráakadtam egy szinte új mivv dobra, összekötő csővel együtt, tök jó áron adják! "E" számos, db killeres! Holnap le is zsírozom, aztán műszaki után felpattintom!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Polemius
aktív tag
válasz horvathkrisz #79423 üzenetére
Azért óvatosan, ha süt is a nap, az aszfalt még hideg, nem fog úgy tapadni. Plusz, ha új motor, gondolom a gumi is az, előbb kopjon le a trutyi róla.
Na meg nem tudom, németeknél mi a szokás, de az osztrákok mindent meghintenek rengeteg sóval, meg zúzott kővel. Előbbi ugye a korrózió miatt nem annyira előnyös, utóbbi meg csúszik és a fényezés sem szereti. -
V.Stryker
nagyúr
válasz horvathkrisz #79502 üzenetére
kurva jó érzés, olyan, mintha összetartoznánk. - Nem olyan. Az!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mike-
addikt
válasz horvathkrisz #79502 üzenetére
100km-t nyílegyenesen? Akkor az oldaláról mikor fog lekopni? Nekünk egy Bükk oda vissza és már be van koptatva.
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #79497 üzenetére
Szövet szellősebb az tény. Bőr viszont biztonságosabb és jobban véd a széltől nagyobb sebességnél. Nyáron ha tempósan mész nem lesz gond. Akkor fogsz leizzadni ha megállsz. Ez sajnos egy ilyen hobby
Egyébként még tavaly láttam shoxnál olyan bőr nacit amin voltak szellőzők. Árban húzósak (nekem), de jól néztek ki és állítólag jók is!
Én ősszel (szezon végén) vettem kétrészes probiker bőr ruhát, nagyon kényelmes, igaz jóval nehezebb mint a cordurám. Sokat nem mentem még benne (talán két kisebb karikát, aztán jött a zord tél) de hűvösebb időben kellemes volt.
Meghagyom a cordurát is egyenlőre, aztán meglátom mit hoz a sors. Lehet, hogy ha váltok mocit beruházok egy protektoros farmerre azok (is) tetszenek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
válasz horvathkrisz #79497 üzenetére
Ez egyrészt megint csak egyén függő (mennyire vagy izzadós stb.), másrészt nyáron ha nincs tempó bármibe bele lehet rohadni. Szerintem ha belefér vegyél most egy bőrt, aztán ha a kánikulában nem bírod akkor (ahogy demars írja engedve a biztonságból) veszel egy motoros farmert. A cordura "kicsit" furán mutatna a bőrdzsekivel, én ezért azt nem vennék.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
PoLizei
aktív tag
válasz horvathkrisz #79497 üzenetére
Ha felülre bevállaltad a bőrt, alulra is simán vehetsz azt. Engem legalábbis a lábamon nem zavar az izzasztóbb ruha, a dzsekit szar inkább fölvenni 30+ fokban.
P*L****
-
V.Stryker
nagyúr
válasz horvathkrisz #79497 üzenetére
Nekem van bőr is és kordura is. A bőr ezerszer jobb nekem pl., még melegem is kevésbé van benne. Mondjuk nekem a kordura vacak lehet, azért. A bőr viszont ad egy tartást, egy kényelmet.
Aláöltöző nélkül egyiket se veszem fel, 40 fokban sem. Valahogy szarabb a komfortérzetem.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz horvathkrisz #79564 üzenetére
Nekem kardános van. Mig a láncos motornál 3-500km után spray-ni kell, a lánc megnyúlik, lánc, fogaskerekek megkopnak, időszakonként cserélni kell ami nem olcsó. Ezzel szemben a kardános gondozás mentes, minden olajcserénél kicserélem a kardánban is azt a 2 dl olajat és ennyi. 100 000km fölött jár a gépem és még semmi baja. Persze ha egyszer tönkremegy az nem olcsó móka, de a gondozásmentes kényelem számomra megér ennyit. Én alapból kardános gépet kerestem mert nem vagyok hajlandó a túrákon sprayozgatni.
A szijhajtásról nem tudok nyilatkozni mert szijas gépem nem volt.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79564 üzenetére
A lánc előnye, hogy hatékony erőátvitel, és cserélni is egyszerű. Hátránya, hogy karbantartás igényes, tisztogatni és fújogatni kell. Jó spray-vel tiszta időben mondjuk egyáltalán nem gáz, akár 700-1000km-t is el lehet menni fújás nélkül, és ugyan nem patyolat lánccal, de én nem szoktam takarítani csak 5-6000km-enként. Szerintem nem olyan vészes fújogatni, középtámaszos motoron 20 másodperc az egész, de oldaltámaszossal is hamar bele lehet jönni, és akkor az sem több 2-3 percnél.
A szíj előnye, hogy tartósabb, és halkabb, mint a lánchajtás, valamint gondozásmentes és hasonlóan hatékony. Hátránya, hogy védeni kell fizikailag (kis kavics is tönkretehetné, ha rossz helyre megy) valamint a cseréje is nehézkesebb, le kell bontani a motor felfüggesztését, mivel a szíjat csak egyben tudod feltenni, nem tudod felrakás után végteleníteni, mint a láncot.
A kardán pedig a leginkább tartós, teljesen gondozásmentes, de nem olyan hatékony erőátvitel, valamint ha mégis elromlik, annak elég kellemetlen költségei lehetnek.
Cipő téren vannak tök jó ajánlatok félig utcaira, én most egy Sidi Blade-et néztem ki kényelmes mindennapi cipőnek a motoros csizmám mellé.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz horvathkrisz #79686 üzenetére
A világpolgár: Magyarországról először eljut Közel-Nyugatra, majd meg sem áll a Távol-Keletig.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pityaa23
senior tag
válasz horvathkrisz #79686 üzenetére
Jól néz ki, de miez? Látok rajta bevásárláshoz zacskó akasztót, tárcsaféket, bekapcsoló gombot.. Elektormos?
-
pityaa23
senior tag
válasz horvathkrisz #79694 üzenetére
Fő a lustaság! Gondolom ahova ezzel eljutsz, oda el is lehetne sétálni. De jópofa, meg jól néz ki.
-
Chrys_
addikt
válasz horvathkrisz #79696 üzenetére
A korábbi hozzászólásokból nekem az jött le, hogy tele tankkal, és konzerváló anyagot érdemes az üzemanyaghoz adni. Én így raktam a motort a garázsba november elején. Így nem fog oxidálódni a tank belső fala.
-
Grillo
senior tag
válasz horvathkrisz #79694 üzenetére
Aztán kvántákosztá?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #79898 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz horvathkrisz #79898 üzenetére
"Nem sokkal került többe mint a Vespa"
Hát.. de másrészt ennek részben az az oka, hogy a Vespa kurvadrága
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen