- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
Reggeli ébresztőnek szép hang:
Ducati Monster 796: [link]Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Szép dübörgős hangja van az újabb R1-eknek is, az aszimmetrikus gyújtás miatt.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
-
zoltanz
nagyúr
válasz Kolondrum #45362 üzenetére
Én 750-es túra motorral tanultam, kicsit az nekem már nehéz (80 kg vagyok). Pl volt olyan, hogy kátyús földúton álltam meg, leraktam a lábam, de megcsúszott és már dőlt is a gép. Nem bírtam megfogni, 200 kg, baja nem lett mondjuk). 300-500-as nekem ideálisabb hétköznapi használatra, mo-on. Szupersport nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Nekem is még egy bukósisak kell csak (az utasnak, annyira nem sürgős), a felszerelések közül, egy van. Nézegetem az új árakat, elég az állvédő nélküli, egész arcvédős plexis kivitel. No meg motor, de remélem márciusban az is meglesz.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Vittem már motort műszakira, 5-6 éve, akkor még volt zöldkártya is ugye. Most hogy megy, befizetem a vizsgadíjat aztán kész?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Ha egy szín van a forgalmiban és mondjuk egy idom más színű, az gond? Hasonlóan mint az autóknál a követelmény műszakin stb.? (aszem 80%-ban olyan színűnek kell lennie itt), motoroknál is így van?
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Ezen a Kawa EX250F (2003) hol lehet a biztosíték tábla? Köszi!
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Igen elég egy vizes csatornafedő a kanyarban. De hallottam már olyanról, hogy a nagyon finom por is csúszik az aszfalton (tengerparton).
Én, régebbi motorral jártam úgy, hogy fékeztem (elsőfék), és a hátsókerék kezdett megemelkedni és beugrált a motorféktől.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #48280 üzenetére
Az tény, hogy drága a szervíz a BMW-knél, sok a munkaóra is állítólag ami a szerelésekkor van.
Ahogy írták, te is meg tudsz csinálni dolgokat rajta, valamint az évenkénti szervizeket sem mindenki végezteti el. (kivéve ha eléri a megadott futott km-t).
Nem egy 10 feletti BMW-t láttam, 100 000 km feletti megtett utakkal tipp-top állapotban. Mondjuk én használtban nézegettem, de nem vennék ilyen sok km-es vasakat.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Lemértem 3,6 l, 100-on a fogyasztása a Kawa EX250F Ninja-nak (2003) főleg városon kívül használva.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Nekem a nyakam szokott vacakolni (izomláz) ha idom nélküli motorral megyek. Illetve sokat vezetek városban, akkor elfáradnak az ujjaim a kormány szorítástól.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Elviszem majd a mocit feszítő cserére, ugyanis a vezérműlánc laza, hozzáér a lemezhez. (súrlódás hang, először azthittem a szelepek, de lenről jön.)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
A gumik, súly minimalizálás, rugózatlan tömeg csökkentés után nekem is a hang fontos.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
-
zoltanz
nagyúr
válasz Bogyó bá' #48992 üzenetére
Az enyém igaz, hogy kéthengeres, de ikerhengeres, egyszerre járt a két dugattyú, 360°-os elékelésű, soros motor volt. Egy karbis volt emlékeim szerint, két személlyel 110 km/h viszont tudta.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Ferdzsoo #49112 üzenetére
Értem. Mármint tényleg nem kell utána állítgatni idővel, meg ilyenek? Elvileg üzembiztosabbak, kevesebb karbantartást igényelnek, nem kell olajozgatni stb, annyiszor cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
-
zoltanz
nagyúr
Nekem mindegy csak két kupufugó legyen, az sem baj ha egyesítve vannak elötte a csövek, azért az úgy is adja a megfelelő hangot. Persze a külön kör jobb, plusz ha V motor, vagy L -es Ducati és 2 hengeres.
20 éve nekem is Honda-m volt, ismerőseimnek is, mára beérték őket, a másik manapság pl sok Suzuki alkatrész jó egy Aprilia-hoz stb, nem annyira egyéniek a gyártók.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Vettem egy ilyen gumihálót, műanyag kampós, sisak csomagot fel tudom rögzíteni könnyen a hátsóülésre, 1000 Ft volt.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz StoneBridge #49508 üzenetére
Ezt pl Győrben a Suzuki motornál, de sztem ilyesmi helyeken lehet kapni.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Geri89 #49618 üzenetére
Hasonló árban ~125-ős ajánlottabb, én 12-13 évest választanék, és jól karbantartottat/keveset futottat. (50-60 000 alattit) Ilyen 20 év körüliekhez nehéz alkatrészt találni. Persze nem lehetetlen, bontó stb, vagy veszel egy donor blokkot.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz canniball #49790 üzenetére
Ha van érvényes műbizonylat a kipufogóról, az sem elég?
Amúgy van mikor a rázópadra is rakják, lengéscsillapítók állapotának mérése, (1-2 éves motornál is megcsinálják néha). Hallottam olyat, hogy nem jó a fék, mondják, szakaszosan fog. Erre ismerős az az ABS, ja.
Nekem utoljára mikor voltam 5-6 éve, elindít, ok, vége.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz V.Stryker #49822 üzenetére
GSX750F az inkább túrasport, nehéz, túrasport kormány, (nem annyira fekvős) valamint a sportmotorok a legújabb technikát alkalmazzák. (persze a blokk sport, de már akkoriban is egy réginek számító GSX-R karbis megoldásból való volt)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Rendesek voltak a Kawasaki-nál Fehérváron. Vezérmű láncfeszítő csere, 0,2 órát kellett fizetni, plusz volt egyéb anyag költség 500 Ft, az alkatrész szerkezeten kívül ami 13 500 Ft volt.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #49883 üzenetére
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz baboss #49901 üzenetére
Az még nem gáz ha belpiacos, csak nagy példányszámú, kedvelt típus legyen, amiből az országban is akad. Enyém is USA/Kanadai piacos, igaz 2003-as, de van hozzá új, bontott alkatrész is.
Annyi, hogy az USA-ban meg Japánban is aszem, nem aszimmetrikus első lámpa van, de az itt nem probléma.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Nekem 30 Le, 170 kgos motor elég, 2 személlyel már határeset, jól jönne 10-20% plusz, de ritkábban megyek így.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Én azért a kuplungkart inkább behúznám teljesen, nem véletlenül olyan. Újan is az utolsó negyedben fog amúgy. Valamint várni egy kicsit (ha van idő, még a fordulatszám kicsit esik, nem 10 000 felett) váltás előtt.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Fékfolyadék minőséget tudnak mérni valamelyik kúton? Köszi.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Hegesztés topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Synology NAS
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Mercedes topic
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen