- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok.
Vanucci jó márkanak számít? (Csizma)"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz zsolti_20 #110288 üzenetére
Szia. Én szétszedném a mostanit és csinálnék rá egy új számlapot, amit ráragasztanék. Rajta lehet mindkettő is, vannak gyárilag olyanok. Annak a skálazását vissza tudod számolgatni.
Bár kérdés, hogy az össz km számlálót elfogadják e km-ben (nekem ez logikus lenne mert bármikor átváltható).[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Kb. 1 éve nézegetem a használt motor hírdetéseket. Nekem az az érzésem, hogy ez alatt 10%-ot simán drágultak a motorok.
Ez szerintetek tényleg így van, vagy csal a megérzésem?"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz CyberPunk666 #113137 üzenetére
Pont téma volt pár napja, hogy sokat drágultak a használt motorok. Amiket én tendszeresen nézegetek, azokat hírdezik ősz eleje óta, az árat nem csökkentették.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Most láttam a netes nyílvántartásban, hogy a legutóbbi forgalmi vizsgán elírták a motorom km óra állását. 43000 helyett 48000 lett beírva. A fényképeken is látszik, hogy az 3-as.
Ilyenkor a vizsgaállomásnak írjak, hogy javítsák?
Igazából leszarnám, de valószínűleg mire legközelebb viszem se lesz benne annyi km, aztán félek, hogy a bürokrácia fejreáll majd tőle."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Olyan motoros dzsekit szeretnék venni, aminek a hát részébe be lehet tenni hátprotektort. Van itt valami amire külön figyelni kell? Level2-es protektort vennék bele. Azt láttam, hogy az Alpinestars-nak pl. van saját rendszere erre, nem tudom a többinél, hogy működik. Külön felvehető gerincprotektort nem szeretnék venni, mert lehet nem venném fel ilyen "elugrok a boltba" karikákhoz, akkor meg nem véd."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #114992 üzenetére
Kurva jót röhögtem a végén
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #115311 üzenetére
Azt esetleg lehet tudni, hogy melyik odalon szoktad nézni a hírdetéseket?
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz zgospel #115361 üzenetére
Sajnos akinek egy széttákolt, kókány darab jutott, az így fog vélekedni róla világ életében. Én egy közel gyári állapotú S51-N-et kaptam 13 évesen, ami előtte vagy 15 évig állt egy garázsban letéve. Apukám szerencsére ért az ilyesmihez, úgyhogy szépen rendbe tettük, a fojtást is eltávolítottuk belőle (szakszerűen). A blokkot nem kellett széthúzni. Az A1 jogsi megszerzéséig a fél országot bejártam vele, több mint 10 000 km-t mentem és SOHA nem hagyott ott sehol, mindig hazavitt! Szerelni sem kellett sokat.
Csak azért írtam le, mert szerintem igenis egy jó motor, csak a többségnek (a motorok kora miatt) egy már sok kézen átfutott, széttákolt, szétkókányolt darab jut, amivel tényleg csak szívni lehet, ezért szidják sokan."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
-
lumpy92
aktív tag
válasz Somatom #121999 üzenetére
Értem a mondanivalódat, de ez már csak a szarság megmagyarázása. Szerintem egy oktatáson résztvevő tanulóvezetőnek a jármű állapota szempontjából is példát kéne mutatni, nem pedig elfogadtatni vele, hogy "jóvanazúgy" és majd a saját motorodat is nyugodtan használd ilyen lepukkant, veszélyes műszaki állapotában, hiszen úgyis tudod kontrollálni a dolgokat.
Az elméleti oktatáson megtanulja és visszaadja, hogy mikek kell megfelelnie a motornak, mielőtt közúti közlekedésben részt vesz vele. Aztán levizsgázik kreszből és rá egy hétre már szembeköpjük azt, amit eddig számonkértünk rajta.
És igen, jó motorral könnyű motorozni (egy kezdőnek nem), rosszal pedig nem szabad (csak kényszerhelyzetben max. hazáig).
Persze ez csak az én véleményen."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Engem ETZ 250-el azert küldtek haza műszaki vizsgáról, mert a hátsó sarvédőn nem volt gumilap... Pedig a sárvedő nem volt visszavágva. Mondás az volt, hogy így felveri a kavicsot a mögöttem jövő autóra. Ott volt édesapám egy 125ös enduroval, aminek gyarilag vagy 60 cm magasan van a sárvédő vége, de hiába hivatkoztam rá, az jó volt úgy, az más tészta.
Haza szaladtunk, régi autó gumilábtörlőből kanyarítottunk rá gumilapot, popszegeccsel rögzítettük a gyári lukaknál. Visszamentem fél óra múlva, átment a motor, mert igy már rendben van...
Vicc az egész, csak én nem tartozom azok közé akik tudják értékelni."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz csongi #123491 üzenetére
Édesapámnak az olajcseréig visszalévő km-t írták be egyszer, neki is érdekes a grafikonja. Nekem simán elírták az ezer km-t mutató számot, utólag e-maileztem velük, mert a fényképeken látszott, hogy elbaszták. Javították.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Nekem Marushin van jelenleg, durván amortizalódott a kevés használat ellenére. Én ezt a márkát nem ajánlanám senkinek.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #129620 üzenetére
+1
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Ha elmegyek megnézni egy 1,5 milliós hasznalt motort, akkor ennyi kp-t kéne magammal vigyek?
Az nem megy, hogy csak fél milliót viszek magammal? Úgyis ott hagyom nála valami okmányomat amíg elmegyek próbakörre. Ha meg megveszem, elutalom telefonról a különbözetet ott helyben.
Mi a bevett szokás?"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!
Felhívom majd úgyis, aztán elmondja mit szeretne. Csak kényelmetlen lenne nekem ennyi pénzt, nagy költségért felvenni meg magamnál tartani."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Geresics #136124 üzenetére
Egy ingyenes szegedi tréningen volt ilyen gyakorlat, hogy vészfékezés ( reflexből befékezel a valóságban is,.mert észleled, hogy akadály került eléd) majd utána fék felenged és a kormány egyik végét meg kellett hirtelen, erősen lökni előre felé. A motor a lökött oldal irányába kibicsaklott, kitért és így kerültük ki a bóját.
Számomra érdekes volt nagyon, sajnos azóta sem gyakoroltam ezt, éles helyzetben nem így reagáltam. De már annak örülök, hogy nem az akadályt néztem mikor helyzet volt, hanem a menekülőutat, és arra is tértem ki."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Dißnäëß #136176 üzenetére
Olvass ennek utána, mert én NC750X után olvasgatva futottam bele, hogy 2016-tól (?) ledes az első fényszóró (és vagányabb a megjelenése), viszont a tulajok meg írták, hogy a lámpa fényszórása sokkal gyengébb es rosszabbul látsz vele esti közlekedésnél mint a régebbi, izzós típusnál.
Mondjuk én amúgy is nagyon hárklis vagyok erre, hogy csomó motort kiadnak úgy piacra, hogy esti közlekedésre kvázi alkalmatlan az első fényszórója...
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Harcipocok84 #136647 üzenetére
Én azt tervezem, hogy a meglevőt idén eladom, de újat csak jövőre veszek. Amúgy is elég gyenge most a kínálat, nem sok motort hírdetnek.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Általában csak olvasva követem a topikot, de most mégis megírom a gondolataimat, mert sok építő jellegű hsz szokott itt érkezni.
Régóta gondolkodok az első "igazi nagymotorom" megvételén, ami ősszel vagy jövő tavasszal lenne esedékes. Az alábbi típusokra szűkítettem le korábban a nézelődést és érdekelnének vélemények/tapasztalatok a modellekről:1. Yamaha TDM 900
Ez igazi szerelem volt, sokáig csak ezt a típust néztem. Igazán fehérben vágom magam hanyatt tőle, de az csak a 2007-es évjáratnál fordul elő, kb. lehetetlen pont ilyet venni. 2002-2009 évjáratúak vannak hírdetve, 50-60-70 ezer km-el (amit el is hiszek). Mellette szól, hogy erős és megbízható. Ellenben a fenntartása drágább, fogyasztása több és alul állítólag szeret rángatni.
Ára: ~1,3 - 1,4 millió2. Suzuki DL 650 (V-Strom)
Ebből még az eredeti verzókat nézegetem. Tetszik a V2-es hang, meg az is, hogy sokaknak van ilyen, emiatt van jó közösség és alkatrész ellátottság. Fenntartása talán emiatt egy picit olcsóbb.
Ára: ~1,4 - 1,5 millió3. Honda NC 700 X/ NC 750 X
Teljesen véletlenül akadtam rá, de nagyon megtetszett, főleg fehérben. Sajnos nem igazán van kínálati oldalon választék belőle. A tank helyén lévő tároló nekem nagyon bejön, illetve nem gondolom, hogy nekem hiányozna a felső fordulatszám tartomány használata (2 évig használtam egy Yamaha Xt 125-öt, az se volt forgatva 6000 fölé). Ami ellene szól, hogy sokan lehurrogják, hogy milyen baromi unalmas egy motor, meg gyenge. Viszont a fogyasztása meg tök kedvező! Ami miatt bizonytalan vagyok vele kapcsolatban, hogy főleg 2 személlyel használom a motort és lehet arra nem a legjobb.
Ára: 1,5 - 1,8 millióEgy 250-es motorról váltanék, 16 éve motorozok, A korlátlan jogsim van 12 éve. A motort amolyan mindenesnek használnám, de tervbe van, hogy kisebb nagyobb túrákat tegyünk 2 személlyel.Fontos lenne a megbízhatóság, mert kevés szabadidőm van és olyankor motorozni szeretnék, nem motort szerelni. Csak aszfalton haszálnám a motort, száguldozni nem szoktam (bár ezzel óvatosan, eddig nem is nagyon volt rá lehetőségem )
Sajnos még egyik típussal sem mentem és így baromi nehéz megmondani, hogy mondjuk üléspozícióra, irányíthatóságra vagy motor karakterisztikára melyik jönne be leginkább. Akik motort vesznek abból a 3 kilométeres vásárlás közbeni próbakörből mennyit tudnak leszűrni? Vagy el kéne mennem eladó motorokat próbálgatni koca módon?
Elgondolkodtam azon, hogy kibérelem az adott típusokat 1-1 napra és elmegyek velük motorozni egy nagyot, csak sóher vagyok 3x20 ezer forintot kiadni erre, miközben van saját motorom.
Hát így állok
Megköszönöm, ha írtok tapasztalatokat a fenti modellek kapcsán!"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz csongi #136733 üzenetére
+norbert +mentolka
Köszi a válaszokat, van benne hasznos info!
178 cm vagyok, barátnőmmel ketten nyomunk ~135 kilót, tehát semmi extra.
Karbantartással nem lenne gond, vigyázok a cuccaimra.
Az üléspozíciót/kormánymagasságot biztosan jól be kell lőjjem, mert sajnos derékfájós vagyok."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Burt1793 #136743 üzenetére
+vlevi + persuader
Köszönöm a kommenteket, tök jó volt olvasni őket!
A TDM 900 updatelt motorvezérlés a 2008-as évjárattal jött? (ezt nem találtam meg neten)
Az ABS javításának várható költségéről lehet már tudni előzetesen valamit?"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Az is közre jatszik, hogy nagy léptékben nézve a Duna-völgyben felfelé megy az ember abba az irányba. Tehát kifele a magyar benyával "felfele" mész, még akkor is, mikor nem tűnik fel, hogy Te most hegyet másznál. Hazafele az osztrák benyával meg "lefele" jössz. Csak kisebb eséssel, de van magasságkülönbség.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Polemius #136929 üzenetére
Életem talán legjobb halaszléjét Ásványrárón ettem, a Titán halászcsárdában (Győr felett picivel).
Ajánlom még Békéscsabán a Szamos vendéglőt (csak, hogy az ország másik sarka is meglegyen).[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137343 üzenetére
Most egy etézé is szinte ennyibe kerül
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz vihartigris #138491 üzenetére
A Luther utcán van Shox, a Becsey Oszkar utca-Degré sarkán is van egy motoros bolt (Lazer, Scorpion sisakok).
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest