- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
WZP
aktív tag
Sziasztok!
Első motor vásárlása előtt állok frissen lerakott korlátlan A-s jogsival. A tanácsotokat szeretném kérni az alábbi motorral kapcsolatban.
A kötelező köröket ha kérhetném ugorjuk át, gondolok itt a "túl pucsítós" "megölöd magad egy ilyen kezdőmotoron" dolgokra gondolok
Azt szeretném megkérdezni mire számíthatok szerintetek. Nyilván a kora alapján meg a teljesen ismeretlen előélet miatt csodákat nem kell várni... nem társat keresek 15 évre, hanem olcsó kis hatszázast amivel szerezhetek egy kis rutint az első 1-2, esetleg 3 év alatt. Utána majd esetleg nézek valami újabbacska gépet ha kell.
Van valami típusspecifikus dolog amit érdemes figyelni ? Ismeri-e esetleg valaki a motort vagy a gazdáját ? Környéken jó szerelőt ?
Összefoglalót elolvastam. Előre is köszi!
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
Köszi a válaszokat. Voltam megnézni a motort egyedül. Korához képest összességében elég jó állapotban van. Sajnos a magyar tulaj részéről az elhanyagolás(vagy pénztelenség) jeleit látom. Úgy szól a sztori hogy 2005-ben le lett támasztva a vas németországban, és ezek után lett behozva tavaly. Még hihető is lehet, ha azt nézzük hogy a motoron 17(!) éves gumi van, ami nem kőkemény és nem repedezett. Matricák egy kivétellel a helyükön. Tárcsák lehetnek neccesek. Sajnos elfelejtettem tolómérőt vinni így nem tudom mekkorák, de nem tűnnek vállasnak tapogatásra. Lánc nem tűnt megnyúltnak. Első kör tartályában a fékfolyadék aranysárga volt. viszont motorolaj nem tudom mikor volt cserélve benne(elfelejtettem megkérdezni) Központi rugóstag amennyire láttam nem szivárgott. A blokk gyönyörű tiszta, sehol egy folyásnyom, se víz, se olaj, se semmi, és a hangja is nagyon jó volt a könnyű indulás után. Az egyetlen bajom hogy nem vagyok benne biztos hogy hideg motorral várt a tulaj.(mielőtt megtapogathattam volna a blokkot már beröffentette)
Érdemes szerintetek egy szerelős kört futni, és ha van kompresszió, meg nem kell azonnal tárcsát cserélni, akkor venni rá egy gumit és élvezni ? Tudtok budapesten szervizt aki átvizsgálná hétköznap délelőtt, vagy hétvégén ?
[ Szerkesztve ]
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz Pocee #101926 üzenetére
Túl hasalós kollégámén ültem, az már gyakorlatilag fekvés. Béllel is kell számolnom, így nem akarok nagyon tankra hasalni. Ha nem ZZR-600, akkor már valami CBR F2 vagy F3. Az csak kicsit hasalósabb. Őszintén eddig tapasztalatom valós motorozásban CBF600-al volt(oktatómotor), meg Kawa ZR-7S-el(kölcsön), mindkettő gyakorlatilag egyenesen ülős, és nem csutkakormányos. Nem akarok ennél jobban hasalni
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz V.Stryker #101994 üzenetére
Már végigzongoráztam. Nincs abból az évtizedből ami tetszik a ZZR600-on, YZF600R-en, és CBR600-on kívül. Ha ilyet tudtok szóljatok
Poén kedvéért rákerestem ABS-es motorkra is. Alig pár van ami milla alá csúszott... elég kemény hogy ekkora felára van a potenciális életbenmaradásnak motoron (meg hogy csak 2017-től lett kötelező motorra, de autóra már 2004-ben)
Majd márciusban visszatérünk erre a motorvásárlásra
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz Lomha 8V #103051 üzenetére
Van szerszámkészlet, jobb szélen látszik kicsit, a fekete tasak. Azért furcsa csak nekem ez a hely, és lennék meglepődve hogyha általános tárolóhely lenne, mert a két szélén ott vannak azok a kampók, amibe ezeket a szíjakat lehet akasztani, amivel a szerszámkészlet is rögzítve van. Aztán persze nincsen kizárva.... de érdekelne gyárilag hogy nézett ez ki. Nem ismertek valakit akinek volt új Thundercatje ?
Inter Arma Enim Silent Leges
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen