Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mappa

    addikt

    válasz albert8 #4897 üzenetére

    vígan elviszi amúgy :K én is meglepődtem, hogy aránylag milyen jól fut a gépemen.

    nagy pályák kis pályák mindenféle van. 10x hangulatosabb a mw-nél sztem annyira ki vannak dolgozva a pályák hogy bexarás, rombolhatóság (nem minden) főként épületek, campelés ellen GL azt kirobbantod a nyomorékot a fal mögül, nem úgy mint mw-ben becövekel egy helyre és próbálod már 3-4-djére kiszedni de mindig kilő, na itt ilyen nincs! mert tudja a játékos hogy bármelyik pillanatban kiszakad egy ház emeletéről - például.
    A pálya maximálisan kihasználható, épületekbe lehet bemenni azon belül szobákba (snipereknek maga paradicsom)...egyterű kocsiknak hátuljába meghúzhatod magad :D

    Conquest - ami DOM/DEM CFG keveréke, ezek általában a nagy mappok ahol földi, vízi, levegő, jármű használat van(ha nincs korlátozva)... leges legelső játékkezdésem pont ez volt 24 fős szerveren, ahol egyből helikopterbe szállva zuhantam be a pálya közepébe mint kamikaze... :DDD úgyhogy ezt addig nem is erőltetem amíg nem szoktam meg a BF világát, addig csak fegyver gyűjtögetés.

    TDM-része sokkal csapatmunka mint mw-nél voltaképp össze sem lehet hasonlítani a kettőt... 16 fős serverekre megyek fel hogy ne legyen mély vizes a dolog majd utána jöhet a hardcore része. tehát TDM mész ölsz meghalsz - és itt jön az érdekes része. tök vad idegen odajön és feléleszt defibrillátorral - értelme van az egésznek ha egyedül tolod is.

    perk rendszer nagyon jól megvan csinálva + több kiegészítő egy fegyverre - fegyver viselkedés szokatlan mw után de ez is jobb azt kell hogy mondjam (bár most megy ott is a vita hogy állítólag gyengítik a fegyvereket stb stb. én ebből mit sem érzek mert csak most vettem meg)
    hangban mindent visz és ez még akkorát rádob az amúgy sem unalmas játékélményre. mw3 gyerekcipő abszolut visszalépés mw2 után, pedig azt nagyon szeretettem :(

    nem kötelező megadni

Új hozzászólás Aktív témák