- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katicza
tag
válasz aprokaroka87 #100340 üzenetére
Az nem baj ha pozitív változás lesz, csak akkor hűségidőn belül engedjenek váltani a jobb csomagra. Főleg ha a másik már lezárásra kerül. Nem szeretném ha most megkötöm a pro-t aztán beragadok két évet, miközben elindítanak egy még jobbat. Habár nem tudom mit tudnak ha van 5G router és szépen jön a net és a tv is. Mi lesz a másik név mögött majd a tartalom? 6G még nincs. Nagyobb sebességet sem tud. Megszüntetni a jelenlegit nem fogja, ott maradnia kell a korlátlan netnek. Tv csomagokban lehet változtatni de azt nem írták az ÁSZF-ben csak a netet.
-
TomPack
őstag
Sziasztok!
Van rá mód, hogy a kinyomott hívásokról ne jöjjön értesítő sms?"Kedves Ügyfelünk! Egy nem fogadott hívása volt az SMS feladójától. A hívás időpontja:..."
Tudom, hiszen én nyomtam ki...
Nagyon sok hívást kell kinyomnom, akiket azután rövid időn belül viszahívok.
Hasznos funkció lenne, ha csak akkor értesítene ha nincs térerőm, vagy ki van kapcsolva a telefon.
Lehet ezt valahol konfigurálni? -
aktív tag
válasz TomPack #100352 üzenetére
Szia!
Tárcsázóba írd be ezt a kódot:**62* telefonszám *11#A tekefonszám: 36309876543Ezt kapod, ha lekérdezed a beállítás utáni állapotot: [kép]Lekérdezés kódja:*#62#Forrása: [link]Nálam ezzel működik már sok-sok éve.
Szerk.: most nézem, valószínűleg eltévedtem. Ez a Yettel topik, nem aktuális. Bocsánat![ Szerkesztve ]
-
csaszi75
senior tag
válasz TomPack #100352 üzenetére
Amikor kinyomod, az ugyanolyan mint amikor hívásban vagy, foglalt vagy.. és épp beszélsz. SMS-t kapsz róla foglaltság miatt.
Ha bekapcsolod a hívásvárakoztatást, akkor amikor épp beszélsz, akkor halkan becsipog neked egy újabb bejövő hívás.. ilyenkor akkor kikapcsohatod a hívásértesítőt foglaltság esetére.
Kb ez segíthet. -
Landsmann
addikt
Kicsit szétnéztem Gyulán 5G ügyileg. Belváros, sétálóutca, buszállomás, kórház környéke nincs 5G. Pontosabban utóbbinál a Semmelweis utcán nyomokban lehet találni. Valóban úgy néz ki,.hogy az az 1844-es torony af 5G-t, valamint az Erkel Hotel tetejéről. Ez utóbbi elvileg B3 és n78, legalábbis a Netmonster szerint. A Csigakertben helyenként már lehet találni 5G-t. Azt viszont nem tudom mire vélni,.hogy a Cellmapper a Vodafone hálózatoz miért figyeli a Yettelen kóvül. Ugyanis nincs benne Vodafone SIM kártya. Tegnap volt egy kis időre, de most nincs.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Katicza
tag
válasz simpley #100359 üzenetére
Betű szerint lezárja. De a lényeg, hogy az nem lesz többet. Ebben a formában és paraméterekkel nem. Csak nem tudni mi lesz utána? Mindenesetre én igyekeznék minél hamarabb beköttetni, hogy aztán ha valami váltás lesz és esetleg korlátozás vagy rosszabb konstrukció lenne akkor ez meglegyen. Ha meg jobb lesz, akkor váltani fognak engedni, csak mit tud ennél jobbat csomagba tenni? De a nagy igyekezetem hiába, még mindig nem hívtak vissza. Mindenki akivel beszéltem és beköttete, másnap már hívták. Nálam a hétfői telefonbeszélgetés ellenére sem történt semmi. Nagy zavar lehet ügyfélszolgálati szinten, mert még a számlám sem készült el. Eddig minden alkalommal 24-volt, de most először nincs fizetendő számlám, miközben 23-án megvolt a hónapzárás. Kezd érdekes lenni, mindenesetre ma ismét hívom őket számla ügyben is, és a technikusra is rákérdezek. Hátha történik is végre valami.
-
Katicza
tag
Totálisan elkeserít, hogy ennyi idő alatt, ennyi ügyintézés után sem lehet elintézni egy olyan egyszerű műveletet, hogy megrendelni egy szolgáltatás módosítását nagyobb csomagra. Említettem, hogy egy messengeres csevejen vagyok túl a yettellel, 5 telefonálás és két személyes ügyintés de semmi előrelépés nem történt. Az első kettő érdeklődés elmegy, normális. Azt is rendben valónak tartom, hogy üzletbe kell menni elintézni. Meg is volt. Aztán mégsem, mert valami hiba folytán törölték, menjek ismét. Rendben, megértem, történhetnek hibák. De amikor egy megismételt folyamat során ami a normál 10 perc helyett másfél órát tartott, többszöri oda-vissza telefon és akkor úgy köszönünk el, hogy most már minden de minden rendben és akkor a hétfő, mert a központban is mondták. A hétfő is még rendben, hogy megvan a számom, és nincs semmi baj, fognak keresni legyek még egy kis türelemmel. Ok. De aki hétfőn ránézett a papírokra nem látta, hogy nincs rendben a megrendeléssel valami? Miért mondta hogy látja a megrendelést, élő aktív csupán várjak. Aztán ma egy 19 perces telefonálás után az derül ki, hogy ne is várjam, szó szerint ezt mondta a telefonba, ez nem jó megrendelés. Ok, de ha nem jó és látja hogy vab egy megrendelés nem kellene értesíteni, hogy figyelj te marha menj be harmadszor is mert nem jó? Ha nem telefonálok, ismét csak napokig várok. Kérdeztem a telefonos ügyintézőt, hogy akkor melyik boltba menjek, hol fogják úgy rögzíteni, hogy meg is kapjam a pro csomagot. Nem tudja. Kérdezem mi a legjobb teendő, mert kezd elegem lenni. Nem tudja, ő csak ennyit tudott segíteni, hogy látja a hibát és ne várjam. Kérdeztem mi a hiba, hogy kell megrendelni úgy, hogy minden stimmeljen? Ezt minden kolléga tudj az üzletben, menjek be. Mondom neki kétszer voltam, két kolléga becsülettel megcsinálta mégsem jó. Ő ennyit tud. És akkor ne legyek mérges sem. Most írtam az ügyfélszolgálatra, hogy mondják meg mikor hova menjek és odamegyek, de akkor legyen meg az egész, használhassam már az 5G-s netet otthon. Addig nem megyek sehova ameddig nem írnak. Nagyon bosszantó. Egyszer lehet elrontani egy rendelést, de kétszer úgy, hogy külön egyeztetik, már gyanús.
-
akaszajanos
tag
Valaki korábban linkelt itt egy csomó 5G-s routert forgalmazó áruházat, de már nem találom. El tudná valaki küldeni újból, pls?
M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
gabor9991
őstag
-
bopeti98
őstag
Az mennyire normális, hogy a telefon (Honor 90) folyamatosan váltogat 4G és 5G között? Ha valamit elkezdek letölteni, akkor a letöltés idejére 5G-n van végig, de sima böngészés, Facebook görgetés közben pár másodpercenként váltogat 4G+ és 5G között. Azt sejtem, hogy ha a hálózati forgalom nem indokolja, akkor eldobja a telefon az 5G sávot, de pl a Xiaomi telefonom folyamatosan 5G-t jelez, függetlenül attól hogy forgalmazok-e éppen vagy sem.
-
nagyúr
-
Landsmann
addikt
-
bopeti98
őstag
Az 5G lefedettséggel nincs gond. Pont a szemben lévő épületen van a Yettel antennája, és letöltés közben a Honor is stabilan tartja az 5G-t. De amint leállítom a letöltést rögtön levált 4G-re.
Beállításokban nem találtam semmilyen energiatakarékos 5G módra utalást.
Igazából annyi zavar az egészből, hogy sima netezés közben folyamatosan váltogat 4G+ és 5G között. -
Landsmann
addikt
válasz viktorhu #100376 üzenetére
Lehet. Éppen ma ma ahoyg tesztelgettem, a Netmonsterben látom, hogy 5G-n van a telefon de olyat is kiírt, hogy Disconnected. De volt amikor Connected-et írt. Nem nagyon tudtam mire vélni, de én is arra gondoltam, hogy amikor nem volt adatforgalom, akkor írta hogy Disconnected, mikor volt, akkor meg Connected. Az 5G NSA után írta hogy Disconnected.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
bopeti98
őstag
válasz viktorhu #100376 üzenetére
Lehet akkor hogy a Honor csak akkor ír 5G-t ha azt ténylegesen használja is, más telefonnal ellentétben.
Letöltöttem a Netmonstert a Honorra meg a Xiaomira is. Xiaominál amikor nincs adatforgalmazás írja hogy 5G NSA Disconnected, és marad az 5G jelzés, a Honornál a Netmonster sem írja ilyenkor az 5G-t (a Disconnectedet sem), csak a 4G frekvenciákat mutatja, és az 5G jelzés is eltűnik.[ Szerkesztve ]
-
tuto558
tag
Sziasztok,
Yettelnél van kilátásban a közeljövőben multiSIM, amit pl okosórában lehetne használni? Így nem kéne mindig nálam lennie a telefonnak. Telekomnál tudom hogy van, de váltás egyelőre nem opció, a mostani flottás csomag jóval kedvezőbb bármelyik magentánál.
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
válasz tuto558 #100379 üzenetére
A Yettelnél van egy Okosóra tarifa, de akkor külön száma lesz az órának.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
Schnorkel
tag
https://www.hwsw.hu/hirek/66423/yettel-fwa-irodanet-otthonnet-pro-5g-basic-mobilnet.html
Személyi edzőt keresel? tutitrener.hu
-
-
akaszajanos
tag
válasz DrBubo77 #100384 üzenetére
Az mondjuk nagyon fura nekem, hogy hasonló konstrukciókat akarnak hozni. Nem látom, miként lehetne variálni rajtuk... az egyetlen elképzelésem, hogy a kínált sávszélességet fogják lépcsőzetesen korlátozni. Ez egyfelől fáj, másfelől érthető, ha nem akarják, hogy a felújított hálózatuk is összeroskadjon néhány éven belül.
M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
4Grider
nagyúr
válasz akaszajanos #100385 üzenetére
QOS-el simán meg tudják oldani, hiszen 5G esetén sincs garantált letöltési sebesség.
-
azbest
félisten
válasz akaszajanos #100385 üzenetére
lehet például árat emelni
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Az imént hívott a +21636340681 szám, én hülye meg felvettem, mert várok egy fontos telefont, amúgy is külföldön vagyok, kitudja mi ez. 1 masodperc utan lerakta. Gondolom scam volt, most ilyenkor mivan, mit csinaljak? Okozhatott ez bármi kárt?Samsung Galaxy A55 5G
-
barnibooo
tag
Ma hajnalba kicsit ráértem, és az NMHH oldálán néhány rövidszámot leteszteltem, hogy mi a francért van annyi a Yettelnél.
Az eredmény:
1220 Yettel Ügyfélszolgálat
170 Hangposta
171 Yettel Kártyaaktiváló vonal
172 Számlaegyenleg lekérdőző vonal
173 Yettel ÁSZF változásairól tájékoztató vonal
1741 [Megszűnt] [T] Szolgáltatás megrendelő vonal
1744 [?] A hívás közben a vonal azonnal megszakad.
1748 Yettel hordozottszámok vonala
1750 [Megszűnt] [?]
1755 [Megszűnt] [?]
1756 [T] Telenor mobil lottó és totó vásárlási vonala
1770 [Megszűnt] [?]
1776 [?] Ügyfélkártyaszámot kér a tovább lépéshez
1777 [Megszűnt] [?]
1778 Yettel ügyfélszolgálatára kapcsol szerintem (1220)
1779 Yettel üzleti ügyfélszolgálata
_________________________________________________________________________________________
[?]: Nem tudom milyen szám lehetett, de az biztos, hogy a Yettel használja (Ha esetleg valaki ismeri letudná írni?)
[T]: A mai napig (2023.07.27) Telenorként köszönti a vonal a tárcsázó felet.Ha esetleg tudtok még ilyen rövidszámokat amit a listáról lehagytam, írjátok meg bátran!
[ Szerkesztve ]
-
Katicza
tag
Az otthon net átalakításra gondolva, hogy mi is lehet a következő lépés, olyat technikailag meg tud oldani, hogy három csomagot készít? Vagyis egy alap ami a mostani 4G ez lenne hasonló árban, és az 5G lenne kettébontva. Az egyiknél 500 Mbps a másiknál 1000 Mbps lenne? Ez kivitelezhető? Akinek pedig addig van a pro az marad így, hogy veszi annyival amennyit a router tud az adott helyen? Lehet azért törlődik, ezért lesz hibás mindig pár nap múlva a megrendelésem, hogy ne tudjam megrendelni az Otthon net pro-t? Ahányszor szeretném, annyiszor akadok el. Mert akkor lehet olcsóbb lesz picit de adnk 500 Mbps maximális sebességet, ha meg tudja oldani, hogy ne menjen feljebb akkor sem, ha a hálózat engedi és akkor majd szeptemberben kiajánlja nekem a mostani pro csomagnak megfelelőt ami meg drágább lesz. Nekem gyanús ez a nagy csend, folyamatos akadály a megrendelésemnél. Az írásos panaszomra sem jött még semmi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Katicza #100397 üzenetére
Technikai szinten valószínűleg megoldható, viszont kérdés hogy van-e értelme, mert sanszos hogy az 1000 mbit/sem érhető el minden otthon net pro felhasználó számára, lehet valahol csak 3-400 mbit/sec a max, az meg akkor már az 500-as kategória kellene hogy legyen.
Egyébként szerintem inkább az eszközökkel kapcsolatos változások lesznek.
Másfelől szerintem egyébként is alkalmazhat Qos a szolgáltató 5G-n is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Gainward GeForce GTX 1660 SUPER GHOST 6GB GDDR6 192bit eladó!
- 2x 2GB DDR3 ELIXIR 1Rx8 PC3-10600S-9-10-B2 1333 (M2S2G64CB88B5N-CG)
- MSI Radeon RX 6500 XT MECH 2X 4G OC - csavarmatricás
- Intel Core i7-9700F, 8 Core, 3.00GHz, 12MB, LGA1151, 14nm, eladó ajándék hűtővel
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest