- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #16892 üzenetére
Ja, gyerekkoromban meg 2 ft volt egy gombóc fagyi, most meg már nincs is 2 ft-os.
Akkoriban a 10 ft-os is papírpénz volt. Ma a papír 500-asnál kezdődik.
Akkor ha azt mondtam volna, hogy 20000 ft-os, akkor azt mondták volna, hogy praktikus, ha 1 db pénzzel akarsz kocsit venni. Ma az alsókategóriás mobilokat kapod meg ennyiért ha le vannak értékelve vagy akcióban vannak.Amikor az első mobilomat vettem, a szervusz díjcsomaggal nyomtam csúcsidőben 124 ft / percért.
Maradjunk annyiban, hogy ezek az idők elmúltak. Ennyi erővel mondhatnánk azt, hogy ne foglalkozzunk a mai betegségek gyógyításával, örüljünk neki hogy ma már az influenza nem okoz halálos járványokat. Szóval maradjunk annyiban, hogy nézzük meg hogy máshol mennyi a telefonálás, és úgy tűnik hogy hát nálunk azért drága.
-
LEGIOX
tag
Napi telenor, van még ennél lejjebb ????
-
#35104512
törölt tag
válasz LEGIOX #16904 üzenetére
Ő is a tipikus hőzöngős fajta lehet, ezt írja: "Egy a lényeg: került másfél órámba, + 2x 50 perc utazásba, hogy felvették a mellékletben csatolt jegyzőkönyvet, a telefonszámok továbbra is élnek, és fizetem őket ugye...." Ahelyett, hogy felhívta volna a 1220 -at és fél óra alatt lerendezte volna.. az ő kis lelkivilágának ez gondolom jobban esett
-
#35104512
törölt tag
válasz LEGIOX #16906 üzenetére
Nem ezt mondtam, de nem értem miért kell azonnal az ember szavait kiforgatva válaszolni.
Azonban felfoghatta volna azt amit mondtak neki (én is aláírom, hogy hülyeség, de ha ez van, akkor ez van, máshol is vannak idióta, logikátlan dolgok, magyarország így szeretlek) és fele ennyi idegeskedéssel és fele ennyi idő alatt elintézhette volna.
Nem mellesleg 2 hónapja én is bementem, hogy felmondjak 4 előfizetést, én is meglepődtem azon amit mondtak, hogy csak 1220, ott helyben felhívtam és 5 perc alatt!!! megszüntették mindet... de emberünknek ez így most biztos jobb.[ Szerkesztve ]
-
-
Ez nagyon bonyolult, holnap sokat fárasztom őket. Csak a teóriámat akarom megerősíteni. Én most djuiceos vagyok és számlás telenorosra térnék át. Lehet e számhordozással. Ha igen oké ha nem akkor marad minden a régiben.
-
-
St3ven
addikt
válasz Kolondrum #16898 üzenetére
Nekem múltkor kerek 30 perc zenebona után szétkapcsolt. Aztán kezdhettem elölről az egészet. Mindez éjjel fél 12-kor. Gondolom nem ülnek bent ilyenkor 140-en az ügyfélszolgálaton, de biztos rengetegen is telefonálnak ilyenkor.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
asdf_
veterán
Nem mostanában volt valami jogszabály/rendeletváltozás, hogy a szolgáltatónak az összes olyan módon lehetővé kell tennie a szerződés megszüntetését, amilyen módon kötni lehet azt? Tök úgy rémlik, hogy egy hónapon belül olvastam valami hasonlót (persze lehet, hogy még nem hatályos). Nem rémlik valakinek?
[ Szerkesztve ]
-
Varszegig
veterán
válasz #35104512 #16907 üzenetére
Nem gondolod, hogy épp az az oka ennek, hogy a 1220 gyakorlatilag elérhetetlen hónapok óta, és pl. ha átcsúszik a köv. hónapba, akkor megint leveszik egy hónap díjára? (Ugyanis a telenyomornál nincs törthavi számlázás se.) Ha olyan lenne a 1220, hogy felhívom, max 5 percen belül beszélek az ügyintézővel, még akkor sem lenne ok ez az eljárás, mert mi van, ha én szeretem kezembe kapni a papírt (főleg céges ügyekben)? (Mondjuk én pont nem vagyok olyan, mint a homárra posztoló, mert utálom, ha valaminek személyesen kell utánamennem, nem tudom neten, vagy telefonon intézni, de megértem, hogy nem vagyunk egyformák, és azt is, hogy a telenor nem korlátozhatja a lemondást a szinte elérhetetlen telefonos üsz-re.)
-
darvinya
titán
válasz Varszegig #16916 üzenetére
Akkor fáradj be bp-i Asztoria bemutató termébe és ott lemondható személyesen.
Amúgy teljesen logikus, hogy alvállalkozónál nem tudsz lemondani semmit.
Ez pont olyan mint a közértes árú.
Azért mert ott veszed meg a terméket reklamálni a silány minőségű árúért nem a boltban kell, hanem aki gyártja.
Az más kérdés, hogy a bolt cserélheti jó indulatból.Még mindig a központi felfogás a dominál.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #16917 üzenetére
Tévedsz. A boltban kell reklamálni a silány portéka miatt, mert úgymond azzal vagy "szerződéses viszonyban". Kártalanítani is az üzlet fog, nem a ygártó. Aztána bolt a gyártóval/importőrrel elrendezik egymás között. Az más dolog, hogy fordulhatsz a ygártóhoz is, de nem biztos, hogy ott kielégítenek. Ha pedig külföldi az a bazár, akkor mehetsza ygártóhoz, rád se néznek. Bár itt is vannak jó példák, én is tudok ilyennel szolgálni. De nem ez az ügymenet rendezési módja.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #16919 üzenetére
Nem a boltos a felelős, de velük állsz úgymond szerződéses viszonyban a vásárlás miatt. Ők adták a nyugtát is, amivel tudod igazolni, hogy mikor, hol vetted. A gyártó akkor fog veled szóba állni az ügyben, ha azt jónak látja. Példádnál maradva a húsüzem azt mondja, ők jó terméket szállítottakki a boltba. HOgy ők meddig tárolták és hogy, az már az ő dolguk, ők kártalanítsanak. Ha jogos a reklamáció, azt a gyártó felé úgyis lerendezik. Boltban dolgfozok, úgyhogy tisztában vagyok a jogaimmal és kötelességeimmel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Varszegig
veterán
válasz darvinya #16917 üzenetére
Engem mint ügyfél, nem érdekel, hogy az adott bolt szerződött partner, vagy központi ügyfélszolgálat. Megyek az utcán, látok egy telenyomor logót, bemegyek elintézni a dolgaimat. Pont. Nem kérem ki előtte az adott bolt cégkivonatát a cégbíróságon, hogy megállapítsam milyen viszonyban vannak a telenyomorral. Semmi közöm hozzá. Kint van a telenor logo? Kint. Ennyi. Ha nem tudok ott mindent elintézni, akkor az a vásárló megtévesztése. Akkor tessék kitenni egy megkülönböztető logót (telenor propeller áthúzva, vagy mittudomén), amiből tudhatom, hogy itt bizony nem lehet mindent elintézni.
(Mellesleg ne velem példálózz, mert én ami előfiz. volt azt tavaly áthurcoltam, a minap a kártyásaimnál leegyeztettem az adatokat, mert épp arra jártam (ott sem néztem, mi az a bolt, telenor logo, akkor intézzék el, elintézték, pedig szerződött partner volt), így már semmi akadálya a számhordozás megindításának.)A példád azért nem jó, mert a szerződött partnerek már nem olyanok mint régen, hanem a telenor teljes márkaarculatát viselő helyek.
Mellesleg a Pólusban hivatalos telenor üsz van nem szerződött partner. Idézet a telenor holapjáról:Telenor Pólus Center
1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131
Teljes termékskála +36 20 960 0990 H-V: 10:00-20:00
Számlás, Új Generációs Kártyás és kártyás előfizetések értékesítése Nem hangalapú termékek értékesítése (pl. Mobil Internet) Feltöltőkártyák értékesítése Szolgáltatások módosítása (tarifacsomag-váltás), megrendelése vagy lemondása Bónusz Program igénybevétel ÜgyfélszolgálatAkkor ez mi? Megtévesztés?
(Az alvállalkozók neve Telenor Partner, tehát a Pólus az nem alvállalkozó.)[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz darvinya #16917 üzenetére
Amúgy teljesen logikus, hogy alvállalkozónál nem tudsz lemondani semmit.
Elég sajátos a logikád.
Ha neked logikus, hogy alvállalkozónál személyesen nem lehet lemondani (szerződést bontani) semmit, akkor az neked miért logikus, hogy alvállalkozónál lehet személyesen megrendelni (szerződést kötni) mindent?
Szerződéskötés - szerződésbontás, ugyanaz a jogesemény csak ellentétes előjelű![ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Varszegig #16921 üzenetére
Jelentsd mar fel b+. Ha egy cég eldönti hogy hol mit lehet csinalni, akkor ne Ti tudjatok mar jobban hogy TI mit akartok csinalni. Ez olyan mint facén a nő aki panaszkodott, hogy az ügyfélszolgálatos nem akarta beazonositani azon adatok alapjan amit megadott hanem kérte a jelszavát és az ugyfelazonositot a neve meg a telefonszáma mellé. Ha van ra szabalyzat es azt követik, ne ŐK legyenek már a szemetek...
Amugy a tegnapi időablakomban sem jött létre a számhordozás, szóval eddig 10e a kötbér. Holnap bemegyek, mar gyakorlottak és 2 perc alatt kinyomtatjak a papirjaimat. Hajrá a 35e-ig!
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
DarkByte
addikt
Sziasztok!
Mobilnettel és LTE-vel kapcsolatban lenne kérdésem. Ahol lakom van LTE lefedettség és most már kapható LTE képes WiFi router a Telenor-nál így gondolkodom rajta hogy upgradelem a mostani HSPA képes megoldásomat. A kérdésem az lenne hogy a régi Internet éjjel nappal csomagommal egyáltalán fel fog-e engedni a 4G hálózatra vagy ez csak a Hipernet csomagok esetében működik? Azt gondolom hogy nem fogok 100Mbps-el száguldozni (már csak a rádiós viszonyok miatt sem) de most arra vagyok elsősorban kíváncsi hogy az új hálózatra felenged-e.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz Varszegig #16921 üzenetére
Igen és Telenor Üzlet van kiírva?
Nézd meg jól hova van írva, „Üzlet”.[link]Azért ennyire ne legyél süsü.
„ Engem mint ügyfél, nem érdekel, hogy az adott bolt szerződött partner, vagy központi ügyfélszolgálat. Megyek az utcán, látok egy telenyomor logót…”Látsz 1 M-et az biztos USA-s.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sifarr
senior tag
válasz Varszegig #16924 üzenetére
Mondom, a homáros poszt a Pólusról szólt, ami nem alvállalkozó.
Értettem, de ebben nem is ez a lényeg.Én darvinya "logikájára" reflektáltam, ami nem logikus.
Valamint a homáros posztolónak arra a jogos igényére, hogy ahol szerződést lehet kötni (akár alvállalkozónál is), ott lehessen bontani is.
És lehessen személyesen bontani, nem csak 1220-on. Már csak azért is, mert egy szerződés bontásnak lehetnek folyamodványai is. Teljesen jogos igény, hogy főleg üzleti előfizetésnél legyen a kezében egy papír, hogy ekkor és ekkor a szerződést felbontotta.A Telenor gyakorlata pedig azért sem logikus, mert bármennyire ismeri a ptk a szóbeli szerződést, üzleti előfizetést kizárt, hogy a Telenornál szóban lehetne kötni. Kell hozzá mindenféle papír, igazolás, személyes jelenlét, papír, aláírás.
Akkor viszont miért csak szóban lehetne bontani? -
wwenigma
Jómunkásember
válasz sifarr #16927 üzenetére
Hangfelvétel van róla, köteles a Telenor rögzíteni és kiadni igény esetén, egy példányban díjmentesen.
Az meg hogy logikus nem azt jelenti hogy igy is van. Logikus lenne hogy európai szinten legyen a fizetésünk aztánmeg...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
sifarr
senior tag
válasz wwenigma #16928 üzenetére
Hangfelvétel van róla, köteles a Telenor rögzíteni és kiadni igény esetén, egy példányban díjmentesen.
Na és?
Szerződéskötésnél, módosításnál bármelyik fél ragaszkodhat az írásbeliséghez. És ezt a szolgáltató nem zárhatja ki! Ászf-ben sem.
Egy példa más területről. Hiába alakítja ki egy szolgáltató az elektronikus számlarendszert. Nem hozhat olyan ászf módosítást, hogy holnaptól a számlát csak elektronikusan teszi hozzáférhetővé. Aki igényli, annak köteles nyomtatott számlát adni.
Ha pedig hozna ilyen ászf módosítást, az törvényellenes lenne, tehát alapból érvénytelen. -
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16928 üzenetére
Azért ez a szóbeli szerződés felmondás kicsitr vicces. Tart ez addig, amíg probléma nem lesz belőle, illetve olyan méreteket ölt az elégedetlenség, mint a hívásirány megosztás, vagy éppen tömegesen fordulnak a NMHH-hoz. A problémát meg arra értettem, hogy ha mondjuk nekem birtokomba kerül valakinek az adatai, a hozzátartozó jelszó akkor én annak az illetőenk a szerződését felmondhatom. Jó, adott esetben kiadják a hangfelvételt. Na és? Ha senki nem ismeri fel a hangot, akkor mit csinálnak? Jó, nyilván visszaállítják az eredeti állapotot, de vajon kártérítést kap-e az ügyfél, akinek megszüntették az előfizetését? Esetleg még rásóznak kötbért is, mert mondjuk hűségszerződése is volt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Varszegig
veterán
válasz darvinya #16926 üzenetére
Az alvállalkozóhoz az van írva, hogy partner. A plóus az Telenor Pólus. Szerinted, ha nincs ott, hogy üzlet, akkor alvállalkozó?
De még egyszer: nekem mint ügyfélnek közöm nincs hozzá, hogy a brand képviselete mit tehet, mit nem tehet. Egységes arculat, IJ.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Landsmann #16930 üzenetére
Temették már 2004-ben is a pannont 8 éve, 2020-ban találkozunk. (ha nincs igaza a majáknak )
Az hogy telefonos ügyfélszolgálaton lehet felmondani, nem zárja ki a papíralapú elérhetőséget. De tehetsz egy próbát, mondd fel az előfizudat aztán menj be hogy nem él a számod és hogy te ilyet nem tettél.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
sifarr
senior tag
válasz Landsmann #16930 üzenetére
A problémát meg arra értettem, hogy ha mondjuk nekem birtokomba kerül valakinek az adatai, a hozzátartozó jelszó akkor én annak az illetőnek a szerződését felmondhatom.
Na, itt van a kutya elásva.
A telefonos (és internetes) ügyfélszolgálatot ha igénybe veszi valaki, akkor vállalja, hogy a jelszót nem teszi hozzáférhetővé senkinek. Tudomásul veszi és elfogadja, hogy a jelszót ismerő személy rendelkezéseit az ügyfélszolgálat teljesíti.
Viszont éppen azért, mert ez nem 100 %-os garanciájú (ellopják az adatokat és a jelszót), ezért nem mindent lehet telefonon elintézni.Lásd pl. telebankok. Sok banknál pl. a telebankos utalásnak van felső határa. Több helyen ezt az ügyfél határozza meg a max. lehetőségen belül. Pont a kockázat, a jogosulatlan utalás miatt.
De a legfőbb szerződési eseteket nem lehet az általam ismert bankok telebankjaival elintézni.
Épp a bankszámla felmondása is ilyen. Lehet telefonon kezdeményezni, de a bank kiküldi a felmondásról a papírt, ügyfél aláírja, visszaküldi és a visszaérkezéssel válik érvényessé a felmondás.Pont a kockázatok miatt kell lehetővé tenni mindent személyes ügyfélszolgálaton keresztül, írásbeliséghez kötve, mert az ügyfélnek jogában áll nem vállalni a telefonos, internetes kockázatokat.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz sifarr #16935 üzenetére
Ha elhagyod a bankkártyád és mellette van a pinkódod majd leveszik a havi fizud, akkor ki a hibás? A bank?
Pont a kockázatok miatt kell lehetővé tenni mindent személyes ügyfélszolgálaton keresztül, írásbeliséghez kötve, mert az ügyfélnek jogában áll nem vállalni a telefonos, internetes kockázatokat.
Törvény kimondja? Nem. ASZF-ben aláírtad? Igen. Akkor mirol beszelunk? Tessék máshova menni ha nem tetszik... Lehet elképesztően kifinomult és gyönyörű körmondatokat irni erről, attól még nem lesz igazad.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16937 üzenetére
Aki évekkel ezelőtt kötött szerződést, az nem azt írta alá, hogy szóban moondhatja fel a szerződést. Neki aztán hiába tologatják az orra alá az ÁSZF-t, amit ugye havonta többször módosítanak. De kérdem én, kapott valaki akár csak SMS-ben is értesítést arról, hogy így módosítják az ÁSZF-t? Meg mi az, hogy egyoldalúan módosítgatják? A szrződés éppen arról szól, hogy két fél valamiben közösen megegyezett és ahhoz tartják magukat. Én kötelezném a szolgáltatókat arra, ha módosíthja egyoldalúan a szerződést, akkor igenis névre szólóan mindenkit érintettet értesítsen róla. Aztán aki nem ért vele egyet, annak el lehet menni. Aki egyetért, az meg befogja a száját, ha az adott módosítás miatt valami hátrány éri az előfizetőt, amit ő korábban elfogadott, vagy el sem olvasva kihajította a levelet. De ez a két napilapban, meg SMS-ben való értesítés egyenesen bohóckodás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Landsmann #16939 üzenetére
Aki évekkel ezelőtt kötött szerződést, az nem azt írta alá, hogy szóban moondhatja fel a szerződést.
....
De ez a két napilapban, meg SMS-ben való értesítés egyenesen bohóckodás.Pedig ezt mondja a törvény az ASZF modositas közléséről. Most a jogkövető magatartás a baj?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
darvinya
titán
válasz Landsmann #16939 üzenetére
Amiről, most te írtál az meg pont a jogalkotók hibája.
Aki szándékosan így írta meg.
Annak idején elég lett volna egy kis példányszámú lapban megjelentetni, hogy nincs tovább nyugdíj.
Evvel a köteletségnek eleget tettek és te nézel mint boci az újkapura, miért nem jön.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16940 üzenetére
Nem a jogkövetés a baj, hanem az, hogy ilyen törvények megszülethetnek. Példával élve, mondjuk egy olyan látássérültnek, aki újságot nem tud olvasni, se SMS-t, vagy éppen vak az illető, akkor az ő érdekei nem csorbulnak? rajta kívülálló okok miatt nem jut el hozzá információ. Akkor itt most mi a helyzet? Hírekben, híradóban nem mondják be a változást, ahonnan tudna tájékozódni. A napilapokat meg aligha készítik vakírással, hogy el tudja olvasni. Sok esetben bebizonyosodott már, hogy a jogalkotók teljesen alkalmatlanok a jog megalkotására a szakértőikkel együtt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
sifarr
senior tag
válasz wwenigma #16937 üzenetére
Törvény kimondja? Nem.
Idézek a ptk-ból a szerződések részből:
218. § (1) Ha jogszabály vagy megállapodás írásbeli alakot rendel, legalább a szerződés lényeges tartalmát írásba kell foglalni.
(3) Ha jogszabály vagy a felek megállapodása a szerződés érvényességét megszabott alakhoz köti, az ilyen alakban kötött szerződés megszüntetése vagy felbontása is csak a megszabott alakban érvényes. A szerződésnek a megszabott alak mellőzésével történt megszüntetése vagy felbontása is érvényes, ha az annak megfelelő tényleges állapot a felek egyező akaratából létrejött.A szerződéskötéskor a felek (szolgáltató és ügyfél) az írásbeliségben állapodtak meg. Ehhez ugye a szolgáltató ragaszkodik. Nem véletlen! Érdeke, hogy pl. leverhesse az adósságod.
A (3) bekezdés szerint, olyan alakisággal felmondani a szerződést, amilyennel kötötték.
Tehát, ha írásban kötötted, akkor írásban mondhatod fel.
Mondj te olyan jogszabályt, ami az általános rendelkezéssel szemben erre speciális szabályt rendel mobilszolgáltató esetében. -
kapi12
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a Telenornál van ilyen, hogy pl a kétéves előfizetés utolsó 3 hónapjába lépve már hosszabíthatod az előfizetést és vehetsz új telefont, mintha lejárt volna a két év, persze csak akkor ha újra aláírsz két évet. A T-nél volt vlmi ilyesmi régebben.
Köszi előre is.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz sifarr #16943 üzenetére
(I)A szerződésnek a megszabott alak mellőzésével történt megszüntetése vagy felbontása is érvényes, ha az annak megfelelő tényleges állapot a felek egyező akaratából létrejött.(/I)
Azaz az ügyfél HA AKAR akkor kaphat papirt rola. Ezt nem tagadtam.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
darvinya
titán
Komolyan mondom magyar nyelv értelmezés oktatásba fordult ez a topik.
Látszik, hogy mennyire nem tudnak magyarul a Magyar emberek.
(#16948) kapi12
1220 Üsz humanoid, vagy bármelyik boltban tudnak választ adni.
Mivel ez előfizetés ügyfélszintű.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
asdf_
veterán
válasz kapi12 #16944 üzenetére
Lehet elobb keszuleket vasarolni, de csak ha nem modosul kesobb (a 2 ev huseg lejartaval) a tarifabesorolasod (nem valtasz tarifacsomagot, melynek eredmenyekent mas kategoriaba kerulsz). Tehat csak a jelenlegi tarifakategoriad szerint tudsz keszuleket venni, ezzel azonban ala is irod arra a 2 ev huseget (pl L kategorias elofizu), ergo 1-2-3 honap mulva nem tudsz emiatt lefele modositani mondjuk (S kategorias elofizetesbe).
En pl. pont emiatt szopok epp, alairtam az uj szerzodest (ceges, nem privat), es mehetek vissza meg egyszer, mert a seggfej rendszeruk szerint en most nem vasarolhatok keszuleket a jovobeni besorolasom alapjan (amire mar alairt, ervenyes szerzodesem van, amit epp 2 perce csinaltunk meg).
Vegulis tok logikus, szivassuk az ugyfelet, generaljunk folosleges forgalmat a bemutatoteremben, mert tok jo az, amit egy kanyarban, egy varakozassal, egy ugyfelszolgalatipont-felkeresessel el lehetne intezni, azzal foglalkozzon csak ketszer az ugyfel, menjen be masodjara is, mert az annyira tok jo/kerjen kiszallitast, es gondoskodjon rola, hogy ott uljon aznap es malmozzon es varja, hogy egy futar egyszercsakvalamikoranapfolyaman odaguruljon a megvasarolni kivant keszulekekkel. Cegnel kulon jo, hogy ha esetleg nem az kototte a szerzodest, aki majd atvenne a keszuleket (es egyben ez nem alairo) akkor lehet ujabb meghatalmazasrol is gondoskodni. Nem tudom, hogy ki volt az, aki ezt a rendszert igy kitalalta, de hogy nem normalis, az teljesen biztos. Ha ott vagyok abban a rohadt bemutatoteremben, hadd intezzek mar el mindent, egyetlen alkalommal ott helyben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest