Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azayokai

    újonc

    Sziasztok. Gondoltam én is kipróbálom a telenor mobilnetet. Alapcsomag(alap modem/5Mbit)+100GB éjszakai, hűségidő nélkül... Jól hangzik, miért ne... Bírta is egy darabig... A nappali csomag(~3GB) már alapjáraton egy vicc, de most nem is ez a lényeges. November 01.-én 00:30 perckor torrent kliens start, futott 01:30ig és kaptam is az sms-t, hogy az adatmennyiségemből 20% maradt. Mondom mi a halál ez, csak nem az éjszakait számolták el nappalinak, mondom nem érdekes. Eltelt vagy 2-3 perc, mire jön a következő sms, hogy az adatmennyiség elérte a keretben meghatározott maximumot és innentől kezdve belassítanak. A torrent kliens jelezte is, hogy itt bizony gubanc van, nincs sebesség. Na mondom szép, vártam reggelig, hívom a flottát, hogy nem százas a dolog, majd ők intézkednek, kaptam válaszul. Hetedikéig nem történt semmi, a flottától azt mondták, hogy látták a hibát a telenornál és technikusok vizsgálják, mi történhetett... na mondom b+ elég volt, hívom a telenort közvetlenül. Telenor diszpécser közli, hogy szüksége van a telefonszámra és a számlázási azonosítóra, na mondom olyat kérhetsz, a flottánál se tudják mire vágysz (vagy csak nem akarják), viszont ők anélkül nem tudnak intézkedni. Mondom legalább annyit mondjon a telefonszám alapján, hogy mi történik. A kártya aktív, tehát ha azt mondták vizsgálják, akkor vizsgálják, mást nem tudnak mondani. Kérdezek egyet... Ilyenkor nem az lenne a logikus, hogy ha fél hónapja nincs net (erre visszatérünk), hogy ilyenkor annak a kibeba..ott ügyfélnek adunk ideiglenesen egy másik kártyát, hogy tudjon netezni, ha már szerződésben állunk? Hát ezzel kapcsolatban sem tud mit mondani, talán a flottánál próbáljam... Kérdezem a flottától később, válasz: Akkor az új kártyát is fizetni kellene erre a hónapra! Mondom "is"? Gondolod hogy ezért még fizetni is fogok?... Na visszatérve, nov. 01-én észleltem tehát, hogy az éjszakai csomag eltűnt a kártyáról. A flottától legelső reakció az volt, hogy a technikusok éjszakai adatforgalmat egyáltalán nem észleltek ebben a számlázási időszakban, tehát az elejétől fogva nem volt aktív éjszakai csomag. Nappali adatforgalmat alig generáltam, max 1-200MB, de ez is erős túlzással, a többi mind éjszakai forgalom volt. Tehát október 24-től a mai napig azaz november 10-ig nem észlelhető éjszakai csomag, de ők még vizsgálgatni akarják a dolgot és közben baromira lényegtelen, hogy tudom e használni a netet, vagy sem... A nappali csomagot akaratlanul is, de elhasználtam éjszaka, az éjszakai meg alapjáraton halott, sebesség csökkentett üzemmódban... Így se nappal, se éjszaka nincs lényegében net, ide is ezzel a 32kbit/sec sebességgel vagyok kénytelen írni. A probléma egyszerű, valamiért leválasztódott az éjszakai csomag a kártyáról és ezt nem képesek inaktiválni(ha beakadt), vagy aktiválni, újraaktiválni.. (9 napja) Nincs válasz se e-mailben a flottához, se közvetlenül hozzám. Telenor 2013...lassan 2014. Na ez a minőség skacok, szánalmas.

Új hozzászólás Aktív témák