Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BéHGT

    senior tag

    Leírom a kis történetemet.
    December 16.-án vettem egy Samsung Tab 3 8.0-át a Telenornál, Tablet 1-es díjcsomaggal. Addig Hipernet 5-ös díjcsomagom volt, de arról nem lehet átváltani a Tablet 1-re. Ezért kaptam egy bejegyzést, hogy nekem engedélyezik a váltást, ezt mondtam az egyik boltban, ahol persze nem sikerült, mindent próbáltak. Se a váltást nem találták, sem a készüléket nem tudták kiválasztani. Átmentem egy másik Telenor üzletbe, ahol elmondtam a problémámat, elolvasták ott is a memot, ott sem sikerült. Mondom akkor kihozok egy új előfizetéssel egy Tabletet, addig úgyis él a bónuszprogram, és csak utána mondom vissza a régit. Ez meg is történt, viszont nem tudtam beregisztrálni a Telenor Online-ba. Telefonáltam a múlthéten egyet, és azt mondta az ügyintéző, hogy vissza lett mondva mind a kettő előfizetés 16.-án. (Ahogy megvettem 2 év hűségre, vissza is mondtam, jó nem?!) Mondom itt félreértés történt, akarom használni, csak a régit nem. Azt mondta teleofnáljak vissza máskor reggel 8 és este 8 között mert csak akkor van ott az a hátteres aki tud segíteni. Erre tegnap jött a csekk, hogy 112 ezer Ft-ot fizessek ki 8.-áig, ebbe ugye a Tablet hátralévő összege és az idő előtti felmondási díj is benne van. Csörögtem egyet ma is, a kiscsaj azt mondta, hogy továbbítja a panaszt, és 2 munkanapon belül elvileg reagálnak rá, ami ugye legkésőbb kedd. Nem lenne rossz, mert szerda a csekk határideje. :DDD De a csaj már persze a régi Hipernet 5-ös előfizetésemet nem látta a rendszerben, de 1 hete még ott volt.
    Érdekel, hogy ez hogy lehet, hogy telefonon vissza lehet mondani mindenféle gond nélkül a 15 percen belül vásárolt 2 éves hűségidős tarifát? Ja, és úgy, hogy ugye a Telenor boltban az ügyintéző telefonált nekem (ott előttem, hallottam, hogy a régit mondta vissza, nem mind a kettőt), az én nevemben, mert nekem nincs telenoros előfizetésem. :U

Új hozzászólás Aktív témák