- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
Hirdetés
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
BéHGT
senior tag
Leírom a kis történetemet.
December 16.-án vettem egy Samsung Tab 3 8.0-át a Telenornál, Tablet 1-es díjcsomaggal. Addig Hipernet 5-ös díjcsomagom volt, de arról nem lehet átváltani a Tablet 1-re. Ezért kaptam egy bejegyzést, hogy nekem engedélyezik a váltást, ezt mondtam az egyik boltban, ahol persze nem sikerült, mindent próbáltak. Se a váltást nem találták, sem a készüléket nem tudták kiválasztani. Átmentem egy másik Telenor üzletbe, ahol elmondtam a problémámat, elolvasták ott is a memot, ott sem sikerült. Mondom akkor kihozok egy új előfizetéssel egy Tabletet, addig úgyis él a bónuszprogram, és csak utána mondom vissza a régit. Ez meg is történt, viszont nem tudtam beregisztrálni a Telenor Online-ba. Telefonáltam a múlthéten egyet, és azt mondta az ügyintéző, hogy vissza lett mondva mind a kettő előfizetés 16.-án. (Ahogy megvettem 2 év hűségre, vissza is mondtam, jó nem?!) Mondom itt félreértés történt, akarom használni, csak a régit nem. Azt mondta teleofnáljak vissza máskor reggel 8 és este 8 között mert csak akkor van ott az a hátteres aki tud segíteni. Erre tegnap jött a csekk, hogy 112 ezer Ft-ot fizessek ki 8.-áig, ebbe ugye a Tablet hátralévő összege és az idő előtti felmondási díj is benne van. Csörögtem egyet ma is, a kiscsaj azt mondta, hogy továbbítja a panaszt, és 2 munkanapon belül elvileg reagálnak rá, ami ugye legkésőbb kedd. Nem lenne rossz, mert szerda a csekk határideje. De a csaj már persze a régi Hipernet 5-ös előfizetésemet nem látta a rendszerben, de 1 hete még ott volt.
Érdekel, hogy ez hogy lehet, hogy telefonon vissza lehet mondani mindenféle gond nélkül a 15 percen belül vásárolt 2 éves hűségidős tarifát? Ja, és úgy, hogy ugye a Telenor boltban az ügyintéző telefonált nekem (ott előttem, hallottam, hogy a régit mondta vissza, nem mind a kettőt), az én nevemben, mert nekem nincs telenoros előfizetésem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen