Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pgere

    újonc

    Segítséget kérek.
    Telenornál volt előfizetésem, a számlazárás minden hónap 25.-én volt. A szerződést a hűségidő lejárat után január 26.-tal felbontottam. A Telenor 1 nap szolgáltatás helyett egy teljes havi díjat számlázott ki 01.26.-02.25 időre. Arra az időszakra is fizetni kell a szolgáltatásért, amikor már azt nem is vettem igénybe! A számlát reklamáltam, de azt elutasították, kimásolom a válaszlevelükből az Általános Szerződési Feltételek 1/A 2.3.2 pontja alapján „2.3.2. Tarifacsomagok havidíjai Tarifacsomagok havidíjainak tekintetében mindig teljes havidíj kerül kiszámlázásra. A tarifacsomagokban foglalt vonatkozó kedvezmény szintén teljes mértékben felhasználható.
    Azaz szerintük miért nem telefonáltam le 1 nap alatt a csomagban lévő havidíjat, interneteztem le a keretet, ők a lehetőséget megadták. Valamilyen szinten igazuk van, de szerintem ez így nem korrekt, főleg mert előtte ezt nekem senki nem mondta hogy ezt náluk igy van, meg a rendszerük alkalmas hogy csak napokat számlázzon ki, egy éve szerződéskötéskor tudtak számlát küldeni 2012.01.14-2014.01.25 időszakra.

    Ezzel az üzletszabályzattal levédték magukat és így jártam, ez a tanulópénz miért nem néztem utána lemondás előtt vagy van mit tenni? Hiába megyek reklamálni ezzel levédték magukat el fogja utasítani pl a fogyasztó védelem a reklamációmat? Amugy, olvastam az interneten, hogy volt aki Béketestület elé vitte az ügyet igazat adtak, de a Telenor nem fogadta el. http://www.bekeltet.bkik.hu/ajanlas/671-BBT-1251-2013-a-Telenor-Magyarorszag-Zrt-2040-Budapest-Szabadsag-ut-45-vallalkozassal-szemben-indult-ugyben

Új hozzászólás Aktív témák