Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz asdf_ #24982 üzenetére

    Van mindenkinek igaza.
    Félig igazság,hogy "átírás",de náluk ez trükkösebb,és ezért is hívják tulajdonjog tisztázásnak,mert ez lehet,hogy 10 éves eset,és már rég kuka a teló is,amit vett mellé az illető,de rövidtávú esetben lehetnek visszaélések,stb...
    A gond ott kezdődött,hogy a régi tulajt úgymond "inaktiválták" a rendszerben,és csináltak engem "újként",de mégse,és itt csúszott gond a dologba,hogy az email számhoz rendelt,és hogy 2 helyen is volt,a régi tulaj átment archívba,így inaktív lett.
    Él a fiókom,be tudok lépni a Telenor honlapon,megy telefon klienssel,PC levelezővel,megvannak a leveleim is...
    CSAK küldeni nem tudok,ha próbaként küldök a címre mailt,visszaír a daemon,hogy ilyen cím nincs.

    ÜFSZ-el beszéltem,de hiába mondtam,hogy a mail a fontos,eltereltek a Mytelenor-probléma felé,ami meg is oldódott,ott a gond az volt,hogy hiába regiztem újra,a számom ottrekedt a régi névre szóló loginban.
    Ez jó lett,a mail nem.
    Este irtam a FB-s Telenornak,ma kértek hívási lehetőséget,meglátjuk....az irásos hibabejelentés jobbb,az ember le tudja szépen írni,mi baja,elolvashatják x-en,x-szer,és rákészülhetnek,nem kedves,de zenélős,ide-oda irányító amúgy aranyos hangú lánykák+fél óra.Apróságokra jó az ÜSZ,de ilyen komplexebbre úgyis valami szakihoz küldik az embert.

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák