- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A minap elindult a zárt béta teszt a játék új kiadásához, amely korábban csak mobilokon és tableteken volt elérhető.
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Tibee86 #29001 üzenetére
Telenor is válaszolt már kb 20x. De a válaszuk eléggé bicskanyitogatóak voltak. A lényeg, hogy náluk nincs semmi hiba, minden tökéletes. Aztán a karácsonyi időszakban kiderült, hogy a fantasztikus hálózatuk a rossz. Mi lenne ha egyszer valóban megnéznék a hálózatukat...
Landsmann
Október 24-én jeleztem elsőnek a hibát. November 17-én hívtak, hogy semmi gond nincs náluk, nálam rossz valami. (hiába cseréltettem 2x SIM kártyát és próbáltattam ki a telenor üzletben egy másik telefonnal amiben szintén rossz volt). Azaz onnantól számítandó a kötbér? Onnantól már csak "ötletet kapok" e kedves cégtől, hogy mi okozhatja. Természetesen egyik ötlet sem a saját hibájuk.pietrasko
Én is a hatósági levél felé hajlok. Még adok egy kis időt, hátha sikerül megtanulniuk a hibaelhárítást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen