- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG G6 - hozza a kötelezőt
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Egy kicsit én is beleszólok, ha már megy a vita, a héten történtek érdekességek.
Nem Telekomos dolgozó vagyok, csupán a Telekom a hozzáállásával jobban meg tudok békélni.Többen is tapasztaljuk, hogy a Telenor hálózata mélyen alul teljesít a kínált díjcsomagokhoz képest.
Én személy szerint nem egyszer nem kétszer, hanem tucatszor vagy többször bejelentettem a hibákat, helyszín és időpont megjelöléssel, első alkalommal 1 helyszín 1 időpont volt amire a válasz:
Lehetett pillanatnyi zavar ezért ha rendszeresen jelentkezik szedjek össze 2-3 alkalmat s úgy jelentsem be.
(Itt megjegyzem a Telekom 1 hely 1 időpont bejelentéssel is érdemben foglalkozott az esetemben, sőt mivel 72 órán túlnyúlt magától jóváírást adott a számlából, Telenor kérésre se)
Hát legyen feljegyeztem 1 nap alatt 5 időpontot s bejelentettem, 1 nap múlva hívott a technikus, hogy a vizsgálatuk szerint a hálózatban nincs hiba a készülékkel lesz a gond, pechükre pont készülék csere is volt nap közben, mivel megérkezett a reggeli postával az új telefon. Na erre nem tudott mit mondani a hálózat OK, a hibajegyet lezárja, ha tapasztalom a hibát, jelentsem be újra. Mivel olyan a hálózat amilyen, másnap megint feljegyeztem 5 időpontot, s bejelentettem. Majd felhívott az egyetlen normális technikus akivel beszéltem a bejelentések alatt, s nyíltan nem is de burkoltan elismerte, hogy sz@r a hálózat ő sajnos nem tud mit tenni, megkértem továbbítsa a kérésem egy illetékes felé, pár nap múlva felhívott az illetékes, hogy használjam a (Telekomhoz képest dupla áron eladott) mobiladatcsomagomat 2G-n mert úgy működnie kell, gondoltam ha ez kell a hiba megoldásában, akkor legyen használom 2G-n egy darabig. 1 nap nem telt el s megint csak segélyhívás, adathálózat megszűnés út közben. Újra felhívtam Őket megint leráztak, hogy a hiba nálam lesz... Utána ismerős tanácsára 4G próba, legyen a próba ára nem is drága(ennyiért kéne adniuk alapból).
Érdekes módon, ahol volt 4G megszűntek a szakadozások minden jó volt. Próba leteltével újra telefon, kérelmeztem, hogy a DPI mintájára az én munkáltatóm 1,5G csomagjához is engedélyezzék a 4G-t, mert úgy nem tapasztalok problémát. Természetesen az egyedi igénykezelési csoport szerint ilyet nem tudnak csinálni, hogy hozzá rendeljék a Dolgozói MobilOnline 1,5G csomaghoz a 4G elérést csak a DPI 1,5Ghez van...
Itt betelt a pohár s eljöttem a Telenortól magánszámmal(a céges sajnos maradt, sokan jeleznek problémát a Telenor sajnos tojik rá, a hűség köti a céget)A megszüntetéskor megkérdeztem, hogy mit kell befizetni, befizettem s gondoltam az ügy letudva(Egy normális szolgáltatónál, ha az ember megszűnteti a kapcsolatot, akkor nem kell várni, hogy kiderítsék mennyit is forgalmazott az adott napig).
A múlthéten kaptam egy ügyvédi irodától levelet, miszerint a Telenor többszöri felszólítása ellenére sem fizettem a számlát ezért átadta behajtó cégnek, s a számla összegét+15ezer forintot kérnek behajtás kezelés címén. Felkerestem a behajtó céget, ahol az ügyintéző nagyon megértő volt, mondtam, hogy mielőtt fizetnék kérem a számlát(felmondás után nem kaptam semmit), illetve a könyvelt felszólító küldemények bizonylatait, 2 nap múlva hívtak, hogy eltekintenek a behajtási díjtól s menjek be egy Telenorba s nézzem meg a számlát s ha arra az időszakra nem fizettem még akkor fizessem be.Bementem s kiderült, hogy a csodás Telenor megszüntetéskor megszünteti az online regisztrációt az adott telefonszámra s a felszólításokat, később kiállított számlákat a megszüntetett telefonszám MyTelenor fiókjába küldi(teljesen logikus), ahol én már nem látom mert a telefonszám lekerült az én mytelenor accountomról, de szerintük minden rendben van.
A számla jogos volt, hiszen mint most már többen tapasztaltuk a Telenor a megszüntetés pillanatában nem tudja kiszámítani a fizetendőt csak és kizárólag számlazáráskor...
Tehát ha valaki eljön a Telenortól előtte váltson papír alapú számlára, mert könnyen behajtóhoz kerülhet az ügye.Nem lenne ennyi panaszos ember, ha pl a Telenor a kínált színvonalhoz igazítaná az árait, pl a full korlátlan csomag a Telekom és Voda 9990ft ára alatt lenne 2-3 ezressel vagy a percdíjak nem az 50 forinthoz, hanem a 20hoz közelítenének.. Szerintem senki nem panaszkodna, hogy sz@r a hálózat ha árban is tükrözi ezt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Synology NAS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Metal topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest