- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Botsanat
csendes tag
Sziasztok! Mindenkinek szeretném felhívni a figyelmét ami most nem olyan rég történt velem! Volt egy levelezési címem, amire a szerződésemet megkötöttem, később elköltöztem arról a címről! Próbáltam kirendeltségen megváltoztatni a levelezési címet, de azt mondták csak telefonon lehet! Sajnos semmilyen papírom nem volt már meg a szerződéssel kapcsolatban, tehát semmilyen módosítást nem tudtam volna telefonon intézni! Személyesen le tudtam volna magam igazolni hogy én vagyok a számla tulajdonosa, de akkor is azt hajtogatták csak telefonon lehet elintézni! Hozzáteszem ott ült 4 semmirekellő ember az üzletben, és nem csinált semmit sem! Azt nem értem milyen munkakörük volt, mert készülék értékesítéssel nem foglalkoztak, ügyfélszolgálat volt csak! Kérdem én ha ügyfélszolgálat, miért nem lehet 3 perc alatt személyigazolvánnyal igazolva magam új levelezésí címet módosítani! Az utóbbi 4 hónap számláit 2 részletben fizettem be, sajnos mivel nem kaptam meg a számlákat, időm pedig elég korlátozott volt, hogy el tudjak menni egy kirendeltségbe befizetni a számlákat!
Március végén eldöntöttem megszüntetem a számlámat, mert viccnek tartom azt hogy valamit ne lehessen elintézni személyesen, ha egyszer én azt szeretném! Elmentem egy kirendeltségbe, ahol kértem a megszüntetést! Minden jól ment, azt hittem! Kifizettem közel 15e forintot, és megkaptam az ilyenkor keletkező papírhalmazt! Igaz semmi értelme nem volt a felének, felesleges pazarlás volt! Megkérdeztem az ott éppen dolgozó hölgyeményt, hogy van -e valami még, kell-e még valamit fizetni, Nem! Volt a válasza! április 14én megszünt az előfizetésem, szerződés szerint. Abban a tudatban hogy sikerült lezárnom az előfizetésemet, boldogan elvoltam. Most májusban tudtam meg hogy április 15én küldtek egy csekket, amiben 3000 forintot kell fizetnem!
Értetlenül álltam a dologgal szemben, hisz azt mondták nem kell semmit sem fizetni már! Ma voltam bent, most jutottam el odáig hogy időt tudjak szakítani, megkérdezni mi is ez a csekk! Odabent közölték hogy én vagyok a h.lye, aki nem figyel arra amit ők mindenkinek elmondanak, mindig. Igaz hogy a megszüntetéskor nekem elfelejtették mondani, hogy ők csak 15én zárnak le számlát, előre nem tudnak terhelni, és hogy még lesz egy 3000forintos számla amit előre nem tudok befizetni! Tanúm is van rá hogy nem mondta el nekem a megszűntetésnél, hogy még kell majd fizetnem, és hogy ők nem tudják előre terhelni a számlát!Minden esetre azt tudom, hogy ahol csak lehet mindenkit lebeszélek arról hogy előfizetése legyen a Telenorral. Sajnálatos módon, nem túl sok pozitívumot tudok nekik tulajdonítani!
Tudom nem sok az a 3000 forint, de az hogy engem állítanak be h.lyének, mert valaki hibázik és nekem kell kifizetni, az erős. És az a baj, hogy nem az első eset volt!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest