- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Yettel topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
DS39
nagyúr
a Yettel app indításánál a kezdőképernyőtől kiég a retinám. Nagyon kellemetlen ez az árnyalat. (uv-zöld)
-
MODERÁTOR
-
bopeti98
őstag
válasz Somatom #86947 üzenetére
Erről már panaszkodtam itt korábban, hogy a Huawei routereiről nagyon nehéz érdemi információt kideríteni. Pl a B628-265 routerről sem tudni semmit azon kívül, hogy Cat12-es és 600 Mbitet tud. Hogy milyen felállásban támogatja a CA-t, meg hogy egyáltalán milyen bandekre képes csatlakozni azt senki nem tudja. Neten lehet találni 1-2 infót de azok is ellentmondanak egymásnak. Érdekes, az Alcatelnek pl sikerült egyértelműen leírni mit is tud a saját termékük ( [link] ). Nem tudom, hogy a Huawei miért nem ugrotta meg ezt a szintet.
-
Somatom
veterán
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #86960 üzenetére
Szerintem nincs, de mit lehet tenni, ha a gyártók nem csinálnak minden egyes verzióhoz pontos specifikációt? Világszinten a mobilnetnél amúgy sem a kimaxolás a lényeg, hanem az, hogy legyen egyáltalán az adott helyen valami adatforgalmazásra lehetőség. Magyarországon mi egy kicsit el vagyunk kényeztetve...
-
darvinya
titán
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #86959 üzenetére
Nem használják ezeket a soho eszközöket, csak kereskednek velük. Ugyanazt a sales támogatást kapják hozzájuk, amit a Huawei consumer oldalain megtalálsz.
Normális helyen ilyenkor azt mondják, hogy OK, vagy leírod, mi a szart tud a cuccod, vagy nem értékesítem egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #86961 üzenetére
"az más kérdés, hogy az előfizetőknél lévő eszközöknek is kell tudnia támogatni ezeket a frekvencia összefogásokat."
Ezt Te írtad. Mégis, kitől kéne infóhoz jutnia a usernek a szolgáltatójától vásárolt eszközének hálózati képességeiről?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
válasz darvinya #86962 üzenetére
Több készülékkel tapasztaltam olyat, ha az APN protokollja IPv4/IPv6 vagy IPv6 volt, akkor a különböző appok (vagy a net egyáltalán) nem működött.
IPv4-re állítva nem volt gond.
Szóval egy próbát tehetnél ezzel.
Persze, szidhatod a Yettelt is, csak annak itt, a topikban nincs sok értelme.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
#76055552
törölt tag
válasz Viktor0610 #86573 üzenetére
Az összefoglalót kinyitva 17x köszön vissza a "telenor" mint brand...Ejnye Viktor, csak a topik nevét írtad át
-
MODERÁTOR
-
darvinya
titán
válasz 4Grider #86964 üzenetére
Nem értem a kérdésed?
Más APN-nel működne a többi szolgáltatás is?
Mert anno szórakoztam vele, s vagy net nem volt, vagy hívást fogadni/indítani nem tudtam.Amúgy írtam, nem bizergálom az APN-n, amit beállított anno, az van most is.
Viktor0610
Kérlek magyarázd belém, hogy én van ökör, mert 5G induláskor minden oké volt, aztán valami elb …odott, s 3G felett semmilyen net nem volt.
Most már legalább a 4Dzsí működik.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
Rá van írva: max. 300/50 Mbps. És így is van igény rájuk, mert minden hazai frekvenciát ismernek. Ennyi erővel a teljes routolási képességüket, a max. session-ok számát, az összes támogatott és nem támogatott protokollt is fel kellene sorolni, sőt kézikönyvet sem kellene hozzájuk adni, mert mindent fel kellene sorolni az eladás során. Életszerű lenne egy webáruház oldalon egy 30 oldalnyi felsorolás...
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #86968 üzenetére
Sztem meg a szolgáltatónak igenis felelőssége van az ilyen fontos infók publikálásában. Kötök két év hűséget és kiderül, hogy az eszköz nem tudja azt, amit a szolgáltató az adott helyen nyújtani tud?
4Grider (#86971):
Épp az előbb idéztem tőled, hogy ez szted is lényeges lenne.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #86972 üzenetére
De ha nem kapja meg a gyártótól, akkor nem elvárható, hogy feltüntesse.
Persze, most jöhet asdf_ által írt mondás, hogy vagy megadja a gyártó az infót, vagy nem árulja a Yettel a terméket, de ez nem ilyen egyszerű.
A felhasználók igen kis százaléka kíváncsi erre az infóra, ha nem ismert ez a tulajdonság, attól még a felhasználók jelentős részének simán megfelel így is az eszköz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
bopeti98
őstag
válasz 4Grider #86971 üzenetére
Nem a webáruház, meg a mobilszolgáltató honlapján kell felsorolni 30 oldalnyi specifikációt, de az szerintem jogos elvárás, hogy a gyártó a saját termékének pontos tulajdonságait közzétegye legalább a saját weboldalán. Mert az hogy valami ebay-es vagy aliexpress-es leírásból lehet csak azt is kideríteni, hogy egyáltalán mely frekvenciákra tud csatlakozni a router, az nonszensz. Ezeknek a leírásoknak a hitelességéről meg inkább ne is beszéljünk.
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #86973 üzenetére
Azt értsétek meg, hogy itt nem csak a termék van, hanem az kapcsolódik a szolgáltatáshoz. Ha a szolgáltató fejleszt, de az általa forgalmazott eszközök ezt nem követik le és erről egyáltalán nem informálja a vásárlóit, akkor hogyan vásároljak tudatosan? Nem egy régen vásárolt eszközről van szó, hanem egy aktuálisan vásárolhatóról.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #86974 üzenetére
Igen, de akinek meg fontos egy infó, nem tudja meg, az meg visszamegy asztalt verni, abból meg nálatok van gond (állandó vesszőparipám pl. a sim lock megléte, vagy meg nem léte, TI rendeltétek azt a nyomorult telefont, TI tudjátok, hogy sim lockos-e vagy sem, de csakazért sem közli a cég). Egy normális értékesítő/szolgáltatócég pedig minél kevesebb panaszos ügyfelet akar, így próbálja ezt elkerülni.
Nemrég pl. a Dymo lépett egy olyat, hogy az etikettnyomtatójának papírtekercseit RFID chippel szerelte fel (gondolom a tekercsmagban), így a nyomtató automatkusan tudja, hogy milyen méretű, hány darabos cimkét helyeztek bele, ezt a gép szoftvere a számítógépen nyilvántartja, a user boldog. Majd mondott egy hold my beert az egyik fejlesztő, ha már ez benne van, ugyan, miért ne használnánk ezt arra, hogy kizárólag a saját gyártmányú, RFID chippel rendelkező papírra nyomtasson a nyomtatónk? És meglépték, beletolod a bármilyen random etikettet, a nyomtató meg cseszik rá nyomtatni.
Megdöglik ezen gyártó korábbi terméke, amit nagyon boldogan használtál, ismered is a használatát, nem kell új sw-t, kezelői felületet megtanulni, van egy tonna hozzá való etiketted, megveszed az utódot majd koppansz, hogy semmi maradékanyagot nem tudsz használni vele, mert az már csak a sajátjával megy. Normális, épeszű boltos ilyenkor azt csinálja (már csak elvből is), hogy etikettnyomtatóból van annyi mint a szemét, ezt az egyet kilistázza a p-ba, és aztán a gyártó látva az eladási számokat (ahol meg meg lehetett kapni, ott az 1*-os értékelések hadát) majd újragondolja ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
A Telenor készülékvásárlás weboldalán az első csillagos rész fixen az volt, hogy a készülékek csak a szolgáltató sim kártyájával működnek. Szóval nem mondhatod, hogy nem szóltak. Az más kérdés, hogy jó ideje ez a mondat nem volt igaz a készülékek zömére. De szóltak előre...
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #86978 üzenetére
Ezt értem, csakhogy itt fordított a helyzet. Nem az van, hogy vettem egy eszközt, aztán a szolgáltató fejlesztett, hanem az, hogy fejlesztés után olyan eszközt árul, ami nem tudja azt a fejlesztést, de erről a vásárlót nem informálja.
Viszont, mint olvashattuk, ha egy eszköz nem tudja kezelni a fejlesztés utáni hálózatot, azon nemhogy sebességnövekedés nem lesz, hanem még a fejlesztés előtti szint alá is zuhan a sebesség.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Pcm
tag
Akkor még mindig a Yettel app: a Yettel Wallet működik, próbára letöltöttem a Yettel szerbiai appját, indul, működik, nyilván a magyar telefonszámot nem fogadja el.
De a Yettel Magyarország kilép. Hovamenjekmicsináljak?@Viktor: újratelepítés ezerszer vótmá. Kikapcsolás-bekapcsolás, repülő ki-be, hálózatválasztás automata-kézi, simkártya ki-be, mindent próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Nem látom, hogy írtad volna, hogy az újratelepítésen túl vagy-e.
Amennyiben nem, akkor tedd meg.
Ha igen, akkor várj. Jelentsd be a hibát, pl. az App Store-on keresztül.
Ha valami dolgod volna (számlabefizetés, feltöltés, szolgáltatásmanipuláció, stb.), a https://fiok.yettel.hu/ oldalon el tudod intézni addig is.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Pcm
tag
válasz Viktor0610 #86989 üzenetére
Közben szerkesztettem a hozzászólást, azért nem láthattad, sokszori újratelepítés megvolt. Köszi, próbálok az általad írtak szerint eljárni.
-
TODI1111
addikt
Aki szokott itt olvasgatni biztosan emlékszik a vásárlástól való elállás ügyemre. Annyira szavahihető ez a szolgáltató, hogy e-mailben biztosítottak a következőről:
"A szükséges vizsgálatot követően, amely vizsgálatot az érintett készülék gyártójának márkaszervize végez el, a vizsgálat eredményétől függően, lehetőséget biztosítunk a 14 napos elállásra, melyről nyilvántartási rendszereinkbe bejegyzést készítettünk."
A vizsgálat elkészült, a hibát nem én okoztam (hibátlan). Ma visszaért az üzletbe és közölték, hogy nem érvényesíthetem mégse az elállási jogot, mert letelt a 14 nap.
Nem akartam, de ebből fogyasztóvédelmi eljárás lesz. -
MODERÁTOR
válasz TODI1111 #86991 üzenetére
Megértelek, de szerintem szükségtelen a fogyasztóvédelmi eljárás. Gondolom, nem szavahihetőségi probléma lesz ez, hanem "csak" félreértés.
A levél alapján jogosult vagy az elállásra, max. a kolléga nem nézett utána alaposan, esetleg nem történt meg a bejegyzés.Samsung Galaxy A54
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #86992 üzenetére
Az üzletben a hölgy segítőkész volt. Telefonált, hogy mi a menete a dolognak és fentebbröl utasították, hogy nem indíthatja el az elállást.
-
MODERÁTOR
-
bul07
nagyúr
válasz TODI1111 #86993 üzenetére
Én azért még hívnám őket telefonon is hátha ott mást lát az ügyintéző
És tud valamit tenni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Landsmann
addikt
válasz szabonagyur #86997 üzenetére
Kocsiban ülve volt a teszt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz szabonagyur #86999 üzenetére
Autózgattam a városban, a Network Cell Info szépen feltérképezte hol van 5G lefedettség. Elvileg a Cellmapperre is felkerül majd, mert el volt indítva. A térképrészleteket csak sok darabban tudnám feltölteni, nem akarom ezzel terhelni a fórumot.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest