- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #78489 üzenetére
Az biztos, hogy a Telenor jól megszívatta a Telenor Magyarországot a ZTE-vel. Semmivel nem kompatibilis csak önmagával, így az 5G-nek is ezzel a fossal vágnak neki. De legalább valamilyen szinten működőképes a rendszer, olcsó is, csak épp ne akarj rajta hibát találni...
-
tomp
félisten
válasz Somatom #78558 üzenetére
Oké viszont szoftveres Chromecaston indítva nincs hiba!
Mi Box, TCL TV, Shield TV-n is tökéletes.Amúgy mostanában a Cast mint Google szolgáltatás eleve f0s. HBO GO Android TV-n akadozik/szaggat. Vagy ha nem akkor a minősége nem megy VGA fölé. Android TV-s appból viszont jó.
Szóval nem csak a MyTV szenved...[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #78775 üzenetére
Csak Netes (flottás kártyák).
APN-nek a NET van megadva.
A manual Network Search esetén látok hálózatokat, de nem tudja regisztrálni egyiket sem és Failed lesz a vége:
[kép]Érdekes, mert van itthon egy másik ugyanilyen router, csak azon a Telenor szoftvere van, azon meg oda vissza mennek a kártyák.
[kép][ Szerkesztve ]
20 éve a Prohardveren
-
simpley
őstag
válasz Somatom #78837 üzenetére
Figyu.
Nem lesz Laa., legalább is idén biztos nem. Habár, azt mondták meghosszabbították a névhasználati jogosultságot, semmilyen közlemény nincs ezzel kapcsolatban.
Egyébként más tud számlát befizetni? Tudom, volt ez a változás a bankkártyákkal kapcsolatban, én rendben vagyok vele.signed by simpley.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #78898 üzenetére
Azért arra kíváncsi volnék, a világban hány olyan rendszer/vállalat van, aminél nincs szükség hibabejelentésre.
Abban igazad van, hogy ideális esetben így kellene működjön minden rendszer.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79409 üzenetére
Úgy látom a linket, hogy az engedély csatolása nem kötelező (nem csillagozott), én megpróbálnám anélkül elküldeni az adatokat.
Sok szám átírását kell elvégezzék a kollégák, így időbe telhet, mire visszahívnak.
Bővebbet én sem tudok sajnos.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79421 üzenetére
A Credit Prime nevén lévő megosztó megmarad, átírható.
Azt, hogy a te nevedre is kerülhet-e, sajnos, passzolom. Nem tudom, miként azonosítanak.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #79424 üzenetére
A háttérben az van, hogy január elsejétől a magánszemélyek nevére szóló számlákat is be kell küldeni a NAV-hoz. Nem igazán szabályos már az, hogy van előfizető és számlafizető, az meg főleg nem, hogy az egyik cég, a másik meg magánszemély. Ezt rendbe kellett tenni, erre való a Telenornál pl. a dolgozói csomag, amibe a számlafizetőket most átírják, és annyi előnye van, hogy mostantól a számlafizetők legalább önállóan tudnak ügyeket intézni az előfizetésükkel kapcsolatban. Ez mindenképp előrelépés.
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #79426 üzenetére
Nekem pl. az x db adatmegosztóm közül többet felfüggesztettek még tavaly, a mai napig nem derült ki, hogy miért, és a mai napig nincsenek visszakapcsolva. Az elküldött e-mailekre semmi válasz a flottakezelő részéről. (Minden e-mailemben kérek, soha nem fenyegetőzöm, illetve támadok. Talán ezért negligálnak.)
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79426 üzenetére
Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő előfizetéseket használsz. Az emiatt történő szívást nem igazán lehet felróni a Telenornak. Mit mondhatnék: ha ez így túl bonyesz vagy kényelmetlen, érdemes szolgáltatót váltani.
Megjegyzem, én az egész átíratási dolgot telefonon intéztem, felhívtak, telefonon megkötöttük az új szerződést, oszt ennyi, sima ügy volt. Épp kocsiban ültem, mentem valahova, 10 perc alatt letudtuk a 6 SIM kártya átírását. Az első pár számla kicsit eltért, de később ezt rendbe rakták visszamenőleg is, saját maguktól.
Kifejezetten jól jött, hogy most már saját magam intézhetem a dolgaimat közvetlenül, a netes kártyák esetében is. Pl. szükségem volt SIM cserékre (nano SIM kellett), beslattyogtam decemberben egy Telenóri boltba és 5 perc alatt megvolt minden. Ez a lehető legjobb dolog ami történhet, mármint hogy mindenkinek a nevére írják az előfizetéseket. Persze, ha kavartál anno, akkor ez most kényelmetlenség, de erről csak te tehetsz, nem a szolgáltató, és még csak nem is Péterék.
[ Szerkesztve ]
-
Bferibörs
addikt
válasz Somatom #79409 üzenetére
Telefonszám,e- mail cím amin elérnek. Személyi ig. szám, lejárati ideje,születési hely ( kerület ha van) anyja neve, Adószám. Lakcím.
Kitöltöd a webes oldalt,csatolmány nem kell. Kapsz egy visszaigazol9 e- mailt,hogy megkapták és majd visszahívnak. Engem 2x hívtak,először ellenőriztek,hogy én vagyok e én és elérnek e az adott telefonszámon. 2.x a 202000000 számon hívtek,ezen történik az adategyeztetés,hívni nem tudod! Írok privátot!Pixel 8 Pro,Galaxy S23 ultra, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79439 üzenetére
Tényleg no offense, de nem értem a problémáid.
1. Nem volt kötelező más nevére szerződni. Ha nem volt a Telenor számára elfogadható lakcímed, akkor kereshettél volna más megoldást, ami az akkori lehetőségeiddel elintézhető. Nem a Telenor miatt kellett kavarnod, hanem a saját igényeid miatt.
2. Ez az átírás egy egyszeri probléma (lesz), a szolgáltatásban kiesést jó eséllyel nem tapasztalsz majd.
3. A temetéses helyzetet nem tudom elképzelni. Nyilván, ha nem veszi fel a barátod, akkor újrahívja majd a kolléga.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79439 üzenetére
A sufni flotta azért jó ajánlatot kínált, működőképes volt, szóval...
Én sem értem a problémádat igazság szerint. Minden szolgáltatónak vannak feltételei a szolgáltatás nyújtásához, amiket megkövetel. Te ezeknek valamiért nem feleltél meg, én ezt nem érzem a Telenor hibájának. Bejelentett lakcímet azért nem olyan nehéz szerezni, még akkor sem, ha állandóan úton van az ember.A másik: flottásként a publikus áraknál sokkal kedvezőbb árakon használhattad a hálózatot. Ennek most az a kellemetlensége, hogy van egy kis "feladatod" az átírás kapcsán. Maga az átírás frappánsan működik, nálam 5-10 perc volt az egész. Felhívnak, megbeszélik mikor alkalmas neked, és utána abban az időpontban keresnek, amikor neked is jó, teljesen korrekt. Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő kártyákat használsz, ez a te problémád. Fogadd el, hogy a Telenornál a háttérfolyamatok így működnek (megemlíteném, hogy egyébként máshol is), és nem tudod te ad-hoc kezdeményezni ezt az átírást. Értem, hogy ez neked most szívás, de sajnos ez van, erre nincs megoldás. Azt kell elérniük, akinek a nevén vannak a kártyák, sajnos csak vele tudják intézni és pont. Ez szerintem teljesen érthető. Ha ez nem felel meg, akkor nézz körül más szolgáltató/flotta környékén...
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79441 üzenetére
De van, például egy klassz COVID szitu. Intézhető a folyamat telefonon? Igen. Ebben az esetben én sem tenném lehetővé a helyükben a személyes ügyintézést, ugyanis felesleges. Flottás előfizetés, most ezek a feltételei. Ha nem felel meg, akkor csak másikat tudsz választani, van olyan szolgáltató, akinél köthetsz személyesen netszolgáltatást. Ez a te kínod, hogy ebben a szituban vagy, ez nem a szolgáltató hibája/baja, így nem is neki kell megoldania.
És ismételten: COVID szitu van, ha nem muszáj, nem intézünk személyesen semmit ebben a két hétben. Van megoldás: telefonon megkeresik az ismerősödet, többször is fogják hívni, és amikor épp jó neki, akkor 5 percet igénybe vesznek az idejéből. Ez kellemetlen, igen, de erre akkor kellett volna gondolni, amikor más nevében lett megkötve a szerződés.
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79444 üzenetére
Nézd, nem akarok érzéketlennek tűnni, de a szolgáltató helyében én is azt mondanám, hogy így járás van. Az ügyfélszolik nem azért vannak most nyitva, hogy olyan random átírásokat intézzenek embereknek, akik hobbiból szeretnének bemenni mert az jó úgy nekik. Ráadásul ezt az átírást amúgy telefonon 5 perc alatt le lehet tudni az ismerősöddel. A te igényed jelenleg marginális, ezért nem is fognak vele foglalkozni. Leírhatod még nagyon sokszor, de ettől még nem változik semmi. Az egyetlen út az, hogy felhívják őt, és elintézi 5 percben. Vagy fel lehet mondani a szolgáltatást, és probléma megoldva. Bocs, de ez most nem az a szitu és időszak, amikor ilyen szintű nyűgökkel kellene a szolgáltatónak foglalkoznia, és ezt helyesen is teszi. VAN alternatív megoldás: beszél velük telefonon majd az ismerősöd. Vagy lemondjátok az előfizetést. Ez a két út van, nem vagy rászorítva se az átírásra, se a lemondásra. Flottás előfizetés, nem publikus, így ezek a "nehezített" feltételek tartoznak hozzá, ez ilyen. Cserébe igen sokat megspóroltál az elmúlt X hónapban. Ennyi.
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79565 üzenetére
Számok nélkül csak arra tudok gondolni, hogy papír alapú számlát kaptál, az kapásból 1-2 ezer plusz.
Hogy miért lett annyi a számla, azt a 1220 szerintem meg tudja mondani.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #79565 üzenetére
Jóvá fogják írni a következő számlában. Eddig is Hipernet Unlimited + adatmegosztó volt számlázva. A Hipernet Unlimited listaára 12500 + ÁFA, de neked kedvezménnyel ez 5250 Ft lesz, az adatmegosztó pedig emellé 590 Ft bruttó. Az első havi számla többnyire nem szokta tartalmazni a kedvezményeket, de tudtommal önmaguktól ezt korrigálják. Erre rásegíthetsz, ha panaszt teszel.
-
KicsiRegő
tag
válasz Somatom #79647 üzenetére
A weboldalon szolgáltatások módosítása - beállítás menüpont
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79651 üzenetére
Az átírás után újra kell regisztrálni a MyTelenoron.
Korábban cégesek voltak, most magánszemély néven vannak a számaid.Ja, a másik.
Intézhető telefonon. Jelszót tudod.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79919 üzenetére
Működött az rendben. Ha jól emlékszem, egy ügyfél postot hozott be a link, amire a Telenor is válaszolt.
Valami gáz van a Facebookkal, most nekem sem hozza be. De az egész Facebook megfeküdt, úgy látom.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
PitLee
őstag
válasz Somatom #79919 üzenetére
Ahogy Viktor írja, a Telenor válasza egy 2019-es kérdésre, a face az érdekes, mert nekem is dobott ilyen csak bejelentkezve elérhető, majd később errort, most pl megint jó, a fene tudja mi folyik ott.
Itt a képernyőmentés nem túl jó minőségben , mert lekellet kicsinyítenem , hogy kiférjen a képernyőn
https://i.postimg.cc/knXmjgPQ/tel.jpgUi: a válaszban van egy olyan rész, hogy az "első hét az ingyenes", bár a playwing-et nem ismerem, de ha ott is ez a módi, akkor könnyen előfordulhat hogy aki a fizetési SMS idején agyal hogy mit nyomhatott meg esetleg az téves úton jár, mert lehet egy héttel ezelőtt aktiválódhatott az a vacak csak, most jött az első SMS.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Politika
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- EA Sports WRC '23
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen