- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Drágább lett a Pixel 8a
- Netfone
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Realme GT 2 - aláírjuk
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beniii06
őstag
válasz Somatom #58074 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Nem terveztem mytv-t nézni, csak kipróbáltam, hogy működik-e kint + azért is kérdeztem, mert csatlakoztam ugyan wifire, amit gyenge jel miatt el is dobott, csak fullscreen nézetben nem vettem észre. Szerencsére csak kb. 30 s-et ment 540p-ben(gyanús lett hogy wifin van ilyen sebesség és kiléptem, eredetilegbis csak kipróbálni akartam) Semmi baj, maradt még vagy 10GB, ja és még el nem felejtem a tapasztalat megosztást: orange LTE-n 20 Mbps sebesség volt le irányban jó térerő mellett, így ha valakinek nem megy a 4G, ne aggódjon a sebesség miatt, ettől jobb nem lesz és szabadon lehet kézileg hálózatot regisztrálni."Got any other secret weapons?"
-
#08205312
törölt tag
válasz Somatom #58106 üzenetére
Kérdésedre a válasz:nem furcsa.
Okfejtés:
Elmész pl. a MediaMarktba. Látsz egy Galaxy S9-et, mellette az árat. Eszedbe jut-e megkérdezni élő embert vásárlás előtt, hogy ugyanilyen telefon, ugyanúgy új/bontatlan/dobozos/számlával van-e a pult alatt olcsóbban? Na ugye.....
Gondolkodj már az egyszerű felhasználó fejével, aki nem napi szinten bújja a fórumokat/ászf-et.
Ő azt látja, hogy nincs app-ban a klikk1GB, van helyette 1GB 1500-ért. Nem fogja felhívni a 1220-at, nem fog ászf-et bogarászni. Elkönyveli, hogy egyik nincs, másik lett helyette. -
#08205312
törölt tag
válasz Somatom #58108 üzenetére
Az egyszerű szót, mint olvashattad, arra írtam, aki adott szolgáltatást használja, de nem hobbija a telekommunikáció...ennek ellenére tudja és akarja is teljeskörűen használni az okostelefonján lévő appot/webes telenor fiókját.
Vagy te azt hiszed, aki mobilnetet használ annak nincs feltelepítve az app?
Amit te írsz, az műszaki analfabéta. -
MODERÁTOR
-
Ksix
tag
válasz Somatom #58267 üzenetére
A Telenor is olyat tesz, amire nem kötelezi a jogszabály. Az ugyanis úgy szól, hogy „A határozott idejű előfizetői szerződés lejártát követően …”, márpedig a feltörtőkártyás szerződés határozott idejú, és az érvényességi idő lejártával szünik csak meg, azaz a törvény szerint nyugodtan várhatnának 180 napig a függetlenítéssel.
-
MODERÁTOR
-
RoSSo3
senior tag
-
RoSSo3
senior tag
válasz Somatom #58529 üzenetére
Sajnos ez utóbbit (Chromecast) nem ismerem, de utánaolvasok a dolognak.
A Telekomos előfizetés beltéri egységgel van, ami hálózatról megy. De furcsa lenne, ha egy mobil tenné ugyanezt. Biztos kőkorszaki vagyok, de nem csak a magam szempontjából nézem a dolgokat, hanem a család idősebb tagjaira is gondolok. (Ki-be kapcsolás, csatornaváltás pl.)
Új nekem mind a TV GO, mind a MyTV, így érdeklődéssel olvasok minden lehetséges megoldást. Szerintem ezek szuper megoldások, de a "családi TV-t" nálunk biztosan nem tudná kiváltani.
-
RoSSo3
senior tag
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #58613 üzenetére
Egyszerűbb módszer megnézni a router admin felületén a router kapott ip címét és összehasonlítani az általad említett (vagy az azenipm.hu) oldal által jelzettel. Nat-olt hálózaton különböző lesz a kettő. De a net apn-t tényleg nem nat-olják.
-
Bferibörs
addikt
válasz Somatom #58721 üzenetére
hát lehet, a m.net nem torrentezésre való szerintem- mellesleg tesznek fel 200 feletti sebességet mért képeket is flottások , tőlem kb. 300 méterre is mért valaki kétszáz felett, nekem még 90-nél több nem volt pedig tudja mindkét telóm.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Somatom #58719 üzenetére
Nem akarok kárörvendőnek tűnni, de én meg üdvözlöm azokat a nethuszárokat, akik annyira menők hogy nekik nincs tévéjük, meg tévé-előfizetésük, mert ők ennyire progresszíven menők. Tudomásul kell venni hogy a mytv és társai ma még nem igazán fő szolgáltatásnak valók, arra tévé-előfizetés való kábelen. Annak köszönd meg aki ezt megmenőzte, hogy neki csak mobiltv-je van mobilneten, otthon a szobában, miattuk nem tudod nézni a meccset a kamionban, ami mondjuk valós mobiltv felhasználás lenne kb.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Somatom #58731 üzenetére
A 15/10-re lekorlátozás túl kevés lenne. Ha meg van osztva és két ember használja akkor már kevés. Mikor utaztunk és két gépről használtuk a HD előfizetést akkor a 20-30 körüli sebesség sem volt elég két gépre, szenvedés volt.
A többivel egyetértek, de 15/10 2018-ban már gyík. -
bul07
nagyúr
válasz Somatom #58731 üzenetére
Ha van korlát akkor az már nem korlátlan net, és mindegy hogy adat vagy sebesség mert mindkettő korlát
Ugye ha sebességet korlátoz akkor adatott is mert egy adott sebesség meghatározza hogy elméletileg mennyi a maximum adatletöltés
Azt ugye tudod hogy terrenten nem csak illegális adat van, akkor minden léttöltést korlátozni kellene bármely tárhely szolgáltatótól, mivel rosszabb egy torrent mint mondjuk Origin rendszerében letölteni egy 80GB-os játékot
Egy két kivételes oldaltól eltekintve a felötlést már nem figyelik így nincs is értelme feltölteni, így aki torrentezik leszedi a filmet és le is állítjaÉs sokkal több adatott generál az aki folyamatosan netten videózik tv-zik mint aki pár naponta torrenten leszed 2-3filmet
Én youtube videók nézésével napi olyan 5-9GB használok el, mivel jobb ez mintha letöltenék két 2GB-os filmetHa növekszik a terheltség és nem tudják kiszolgálni akkor nem szabad több előfizetőt bevonni, fel kell függeszteni az eladásokat, vagy bővíteni kell a kapacitást
Öcsémnek például nem kötötték be a vezetékes Telekomos netet mert nem volt szabad kapacitás, bővítették és utána kötötték be( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zseko
veterán
válasz Somatom #58735 üzenetére
Alapvetően egyet szoktam érteni veled, de ebben nem teljesen. Utazáskor például az én telefonomon a navigáció megy, ezért (vagy mert az én telefonom ne b.sztassa más), megosztom a netet, és a másik pedig az ő telefonjáról játssza a zenét a kocsi magnójához bluetooth-on csatlakozva. Ezért például nem lennék hajlandó pluszban fizetni. Mint ahogy azért sem, mikor például időnként (mondjuk nyaraláskor) a tabletre osztom meg, mert egyszerűen jobb rajta böngészni, youtube-ról és mondjuk mytv-ről nem is szólva. PC-re vonatkoztatva természetesen egyetértek, és a keményen feláras torrent használatban is határozottan.
HR24.hu
-
darvinya
titán
válasz Somatom #58756 üzenetére
Egyszer már írtam az értelmes tarifákról:
Tarifa csomagok:
Max. 256Kbps 1000Ft/hó (Alap)
Max. 2Mbps 2500Ft/hó (Netkezdő)
Max. 10Mbps 6500Ft/hó (Nethaladó)
Max. 30Mbps 8000Ft/hó (Netaktív)
Max. 70Mbps 13000Ft/hó (Netfüggő)
Max. 150Mbps 30000Ft/hó (súlyos Netfüggő) [link]Persze ez értelmes, s nem lehet rajta 3 havonta változtatni.
Mert most az megy, egy kicsit ebből adnak, de másik részéből elvesznek, hogy fenntartsák fogyasztó érdeklődését.
Csakhogy magyar nem olyan buta, hogy ezzel tudjanak több előfizetőket csábítani.
Nyugati és Észak EU-s emberek ebből a szempontból buták és kajálják ilyen átveréseket.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
szabogabor10
veterán
válasz Somatom #58866 üzenetére
BBC iPlayer-re gondoltam.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #58984 üzenetére
Ne csináljátok már...
Az előbb elkezdtem írni egy szerencsére nem túl sűrű, de azért előforduló hibát, de kitöröltem.
Szóval.
A szolgáltatások, szerződések aktiválása, feltöltések elküldése automatikusan történik, de mivel sok rendszer (számítógép, hálózati eszköz, stb.) együttműködése kell hozzá, ha valamelyik nem működik megfelelően, ilyenkor lehetnek késések, vagy manuálisan kerülnek aktiválásra a kért dolgok.
Ezért van az ÁSzF-ben is leírt vállalási idő, amit ha tetszik, ha nem, néha ki kell várni.
Xiaomi 13T
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #58986 üzenetére
Szokott kompenzálni a cég.
Nem egyszer láttam már olyat, hogy a Családi Csomag be nem aktiválása miatt keletkezett többletköltséget jóváírtuk az ügyfélnek. (Hogy a beszélgetés kiindulására is reagáljak.)
Arról meg hogy mi kerülhetne bele a rendszerbe, nekem is van ötletem, meglátásom, de sajnos, ahhoz, hogy ez elérhetővé is váljon, elég sok emberek kell keresztülmenjen.
Xiaomi 13T
-
azbest
félisten
válasz Somatom #58988 üzenetére
az aktiválásról van visszajelzés. Az már a ló túlsó oldala, hogy a kommersz előfizetéssel prémium szolgáltatást vársz dedikált ügyintézéssel, azonnal ugró ügyeletes mérnökökkel.
Az, hogy mondjuk az esetek 99%-ában eléri a prémium szintet a szolgáltatás, inkább pozitívum. Benne van a szerződésedben, hogy 3 nap átfutási idő is lehet az ügyintézésben. Csak persze könnyű mgeszokni a jót, hogy többet kapsz a pénzedért, de csak az jár, amire szerződtél, minden azon felül csak pozitívum.A 2-3 ezer forintodért nem jár az, hogy több százezerért ugrasszák a mérnököket éjjel vagy hétvégén, hanem csak panasz esetén kapsz egy hibajegyet, amit idővel feldolgoznak. Majd, ha egyedi szerződést kötsz több százezerért vagy millióért, akkor lesz jogos a panaszod. De persze rögtön kiderül, hogy annyira nem is fontos ez a szolgáltatás számodra, hogy igazi pénzt fizess érte
(#58999) Somatom
bizony, amikor az ügyfél saját hülyeségéből okoz kárt magának, akkor csak méltányosság, a jó imidzs miatt kap jóváírást. Mert telesírja az ilyen ügyfél a világot, hazugságokkal hárítva a saját hibáját másokra. Amikor a szerződésben vállaltak sérülnek, azt kötbérnek hívják, amelyet a szerződés alapján fizet egyik fél a másiknak.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Somatom #59000 üzenetére
miért, szerinted ki billenti át az a flaget? Pistike majd bemegy a szerverterembe csavarhúzóval és átcsavarja a bitet? Meg, hogy bárki a cégnél össze-vissza állítgathat kedve szerint bármit a számítógépéről? Nem így működik a világ és így nem is lenne képes működni, csak káosz lenne.
Azért, mert otthon a kockás füzetbe két pillanat felírnod, hogy befizettél egy számlát, az nem jelenti azt, hogy bármi hasonló primitív és egyszerű módon megy egy komoly rendszerben, ami több millió előfizetőt kezel, ráadásul törvényeknek, adatvédelemnek is megfelelő módon.
Ha hiba van, akkor a kijavítása akár sokkal tovább is tarthat, mint három nap. A három nap csak arról szól, hogy átbillentik a flaget számodra. Ha valami hiba történik eközben, az már egy másik történet.
Maradjunk annyiban, hogy fogalom nélkül háborogsz valamin, amiben még egy csepp igazad sincsen. Láthatod, hogy tőlem is megkapja a kritikát a cég is, amikor valami sunnyogás vagy hiba van, de most te beszélsz zöldségeket.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #58999 üzenetére
Kíváncsi volnék, hogy a 7,2 másodpercet honnan számoltad ki?
Én ezekkel a rendszerekkel dolgozom, és ez eléggé irreális elvárás.
Több háttérrendszer van, ahonnan adatokat kellhet lekérni, és bár megrendelésnél nem, de vannak olyan folyamatok, amikor Telenoron kívüli rendszereket is be kell vonni. Mivel az infó kis túlzással ide-oda cikázik, eléggé valószínűtlen elvárás, hogy megrendelés után 7,2 másodperccel már legyen is aktív, amit szeretnél.
Főleg külföldről, ami több szolgáltató együttes munkájával juttatja el a kérésed kintről idehaza.
Xiaomi 13T
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #59003 üzenetére
Bocs, azt hittem, SMS-ben történő megrendelésről van szó.
Bár a háttérrendszerekben való "infóáramlás" akkor is megvan.
Nem ismerem a rendszerünk teljes térképét, de azt így is látom, hogy egy szolgáltatás megrendelése legalább 3-4 rendszerben kell lefusson, és bár az esetek döntő többségében ez megtörténik azonnal, de sajnos, előfordulhatnak hibák, ami miatt késhet a megrendelt szolgáltatás beaktiválása.
Xiaomi 13T
-
azbest
félisten
válasz Somatom #59003 üzenetére
még mindig teljes fogalomzavarban vagy. 3 napot vállaltak a szerződésben. Nem lesi az egész cég a te óhajodat éjjel-nappal. Számtalan oka lehet annak, hogy nem 7 másordpercbe telik most. Lehet karbantartás vagy fejlesztés vagy esetleg valami hiba, ami miatt lassabb a feldolgozás. Teljesen mindegy. 3 napra szerződtél két fillérért, ez jár. Az, hogy általában 7 másodperc alatt megtörténik, az csak pozitívum, de nem jár. Sokkal többe kerül az, hogy körülötted forogjon a világ, ahhoz kicsit drágább szerződést kell kötni. Ezt nem érted meg, mert kötöd az ebet a karóhoz, hogy de neked akkor is jár, hogy csak veled foglalkozznak. Nem jár.
Ha neked fontos, hogy nagy legyen a rendelkezésre állás, akkor sokkal többet kell fizetned. Olcsóbb alternatíva, ha több egymástól független cégnél is van hasonló olcsó előfizetésed. Általában nem egyszerre duguknak be. De mindenképp több pénzbe kerül, mint 1 mezei előfizetés. Nekem például ezért van az otthoni vezetékes mellé hipernet home csomag (amellett hogy útra is jó, otthon az a tartalék, ami már több hétvégén megoldotta az internetet, amikor a másik szolgáltató vlaamiért kiesett, pl péntek esti vihar után hétfői javításkor).
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Somatom #59006 üzenetére
"72 óra elfogadhatatlan késés"
akkor miért fogadtad el a szerződés megkötésével?
"nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek"
az, hogy 3 napig vár arra, míg megérkezik az aktiválásról az értesítés, azt a "kárt" okozza, hogy addig nem netezik. Erre számítani kell a szerződése alapján. Az, hogy ész nélkül, aktiválás előtt kezd el valaki netezni, az a saját hülyesége. Ha annyira fontos az az internet, akkor valószínűleg a megéri a listaárat is. De valójában egyáltalán nem fontos, csak kényelmes. Erről van most is szó.
Ami jár, azt megkapod. Csak eddig nagyon kegyes lehetett veled az élet, hogy mindig jutott akkor is, amikor nem járt. Persze az is egy stratégia, hogy valaki kiveszekszik magának olyasmit, ami egyáltalán nem jár, csak a másik fél inkább enged, hogy hamarabb szabadujon. Amúgy meg tenni akarást emlegetsz, de általában a topicban filléreken megy a hiszti, a fizetni akarás hiányzik a másik oldalról, mert még mindig azt hiszik páran, hogy minden csak úgy jár, sőt még inkább ők fizessenek érte, amiért kegyeskednek igénybevenni
Amúgy marha jó érzés, hogy én ezt leírhatom, míg egy ügyfélszolgálatos sosem mondhatja ki az ügyfélnek az igazat, mert nem szabad megsérteni a pici lelkét az igazsággal
(#59009) snooze
ha a szerződésedben 7 másodperc van írva, akkor pattoghatsz. Ha 3 nap, akkor nem. Mégha fáj is. Páran azt hiszik, hogy a szabályoknak csak a rájuk nézve kedvező része számít, az nem, amikor rájuk nézve kedvezőtlen. Pedig az árban benne van mindkét rész.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #59024 üzenetére
Nekem ezek a. roaming adatjegyek általában másnapra szoktak működni. A másik t-nél volt úgy, hogy a böngészőben a telekom roaming oldala jött be, kiválasztottam, amit akartam, és abban a pillanatban az működött is. Egyszerűen nem ismertem ezt a "pár óra múlva aktiválódik" történetet, amit a két nem magenta szolgáltató csinál akár új előfizetéssel, akár ilyen extra megrendelésekkel vagy csomagváltásokkal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós kamerák
- Dragon Age: Origins
- Futás, futópályák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5590, 15,6" FHD Kijelző, i7-8650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, Nvidia 2GB VGA, W10, Szám
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen