- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #59004 üzenetére
SMS -ben? Az eleve felejtős. Próbáltam, de nem mertem használni, mert nem kaptam visszaigazolást az aktiválásról. Felhívtam az ÜFSZ -t, ahol közölték, hogy sajnos, a külföldről történő SMS rendelés kimenetele bizonytalan.
azbeszt:
Olvastad a példát? Egy roaming adatjegynél a 72 óra elfogadhatatlan késés, mert nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek. Azt is leírtam, hogy ha technikailag másképp nem megy, akkor hogyan tudna a Telenor ezen változtatni. Szted ehhez prémium szolgáltatás kéne? Lóf..t! Csak egy kis tenniakarás.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #59004 üzenetére
Nekem az az érdekes, hogy miközben ez a magyarázat érthető, a másik T-nél már 2000 körül is magától értetődő volt, hogy ha bekapcsoltak egy szolgáltatást, az abban a pillanatban élt is, akár önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, akár telefonon, akár személyesen. Például nem értem, hogy miért kell néha órákat várni egy új sim kártya aktiválására, amikor a másiknál alap, hogy úgy jössz el az üzletből, hogy működik a szolgáltatás (annak idején ott helyben egy próbahívást is szokás volt csináltatni új előfizetéseknél). A pirosaknál sem értettem, amikor az ügyfélszolgálatos átrakott másik díjcsomagba, akkor egy nap kellett ahhoz, hogy ténylegesen megtörténjen a dolog, miután láttam egy világosabb színárnyalat esetében, hogy ugyanez működhet simán gombnyomásra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen