Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz Viktor0610 #59004 üzenetére

    Nekem az az érdekes, hogy miközben ez a magyarázat érthető, a másik T-nél már 2000 körül is magától értetődő volt, hogy ha bekapcsoltak egy szolgáltatást, az abban a pillanatban élt is, akár önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, akár telefonon, akár személyesen. Például nem értem, hogy miért kell néha órákat várni egy új sim kártya aktiválására, amikor a másiknál alap, hogy úgy jössz el az üzletből, hogy működik a szolgáltatás (annak idején ott helyben egy próbahívást is szokás volt csináltatni új előfizetéseknél). A pirosaknál sem értettem, amikor az ügyfélszolgálatos átrakott másik díjcsomagba, akkor egy nap kellett ahhoz, hogy ténylegesen megtörténjen a dolog, miután láttam egy világosabb színárnyalat esetében, hogy ugyanez működhet simán gombnyomásra is.

Új hozzászólás Aktív témák