- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Depression
veterán
Sziasztok!
Külföldön élő édesapámnak volt egy feltöltős száma, amit a csodás kormányunknak köszönhetően elbukott, mivel januárban még nem lehetett regisztrálni, vagy hogy is hívják a műveletet, most meg gondolom már késő.
Szóval jött az ötlet részéről, hogy vesz egy előfizetést, amit szüneteltetne, amikor épp nem nyaral, vagy karácsonyozik itthon. Ez járható út?
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
válasz Depression #58951 üzenetére
Abban az esetben, ha tényleg csak nyaralni és karácsonyozni jön haza, akkor szerintem nem jó ötlet az előfizetés.
6 hónapnál hosszabb időre nem lehet szüneteltetni, de ez idő alatt is fizetni kell egy adott díjat[kép] és a szüneteltetési folyamat elindítása is pénzért cserébe kérhető a Telenornál...
6 hónap után pedig visszakapcsolják a szolgáltatást, ha kéri az ember, ha nem.
Szóval, ha tényleg csak az év egy töredékét tölti itthon ahogy írtad, nyaralás és karácsonyozás okán, akkor anyagi szempontból nem a legjobb választás egy havidíjas csomag. -
Ksix
tag
válasz Depression #58951 üzenetére
Semmiképpen sem szeretnék bántó lenni, de ha az évenként egyszeri adategyeztetést, amit telefonon/neten is meg lehet tenni (és lehetett már januárban is, valamint a határideje előtt fél évvel bármikor), azt nem sikerült megoldania, akkor vajon a szüneteltetés miatti Telenor üzlet felkeresés, az előfizetési, szüneteltetési díjak időben történő fizetése, a felfüggesztés feloldásának ügyintézése, az biztos, hogy jobban fog neki menni? Szerintem mind árban, mind ügyintézés mennyiségében sokkal rosszabb választás az. És még az sem biztos, hogy a feltöltős száma elveszett, ha már ki is kapcsolták az adategyeztetés elmaradása miatt, egy ideig még visszaszerezhető annak pótlásával, attól függően, hogy mikor volt utoljára feltöltve.
-
Sziasztok!
Most nézegettem ezt a Telenor Hello Data Start csomagot.
Elvileg havi 5520 forintért ígér korlátlan mobilnetet és 50 perc beszélgetést.
Nekem a net a lényeg.
A kérdésem az lenne, hogy engedélyezett e az USB netmegosztás, vagy wifi hotspot. Mert édesanyáméknál nincs net, ezért amikor ott vagyok, akkor az ott lévő notebookra megtudnám osztani a netet. Ez nekem nagyon fontos lenne. És mivel korlátlan, gondolom azért a youtube ilyesmi is mehet.
Mi a véleményetek?Előre is köszi a válaszokat.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Zozo®
tag
A telenor rendszer összefosta magát az este, mert 14 GB felhasználható adatforgalomnál, ki küldte az smst, hogy 20% alatt vagyok, mindezt számla zárás előtt két órával. A My Telenorban nem volt elérhető a fogyasztás. Most reggel még nincs lenullázva a forgalom, ott vigyorog a 14GB elérhető (20GB helyett) és 141ft. fogyasztás.
iPhone 12 Pro Max Pacific Blue 256GB, MacBook Air 2017, Apple Watch Series 5, Airpods Pro , 2x Mi Box 3, 1X Mi Box S
-
-
nagyúr
-
Zozo®
tag
válasz aprokaroka87 #58959 üzenetére
Értem, köszi
iPhone 12 Pro Max Pacific Blue 256GB, MacBook Air 2017, Apple Watch Series 5, Airpods Pro , 2x Mi Box 3, 1X Mi Box S
-
Depression
veterán
Nincs itt bántás. Januárban személyesen volt bent a telenornál, ahol mondták neki, hogy még nem lehet, majd megpróbálta egyszer áprilisban telefonon külföldről, akkor elmondása szerint még vonalat sem kapott. A net sem a ő világa, nyugdíjaskorú emberről van szó.
De érkezésekor, és elmenetelekor személyesen bemenni és aktiváltatni, illetve szüneteltetni nem fog gondot okozni számára.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
snooze
veterán
Sziasztok!
Mennyi ideig tart egy csomagot modositani?ismerösöm bent volt csütörtök reggel a telen.o..rba,és egy családi csomagot modositott,de még ma sem kapott semmit,hogy modosult volna!valami 72orát mondtak neki,de azt is csak elméletileg,mert korábban szokott megtörténni...a 72 meg már lejárt!
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
válasz snooze #58962 üzenetére
Ha kipontozod is, olvasok a gondolataidban a telenyomor szóval, így ha olyan volnék, nem válaszolnék a kérdésedre. De mivel én jófiú vagyok, leírom, hogy valóban 72 órára vállaljuk a szolgáltatások bekapcsolását, de ha ez nem sikerült, akkor a 1220-on/boltban kérdezhettek rá, mi a helyzet.
Samsung Galaxy A54
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #58964 üzenetére
Ami kb egyenlő azzal hogy 72 órán belűl reklamációnak helye nincs?
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #58965 üzenetére
Pontosan.
A feltöltéseket is ennyire vállaljuk például, a panasz felvételét csak 72 óra elteltével indíthatjuk, mert addig megérkezhet a "levegőben lógó" feltöltés.
Samsung Galaxy A54
-
#08205312
törölt tag
válasz Viktor0610 #58964 üzenetére
Miért nem bíztatod soha sem kötbér igénylésre a fórumtársakat?
Most is jogos lenne... -
nagyúr
válasz Viktor0610 #58966 üzenetére
Mondjuk nekem sose volt olyan hogy eltelt 72 óra.
Általában 5 percen belűl aktiválodik a szolgáltatás.
-
dawez
tag
sziasztok lenne nekem egy telenoros kártyám, amin sajnos elfelejtettem az adategyeztetést így tiltották (másodtelefonomba volt amit ritkán használok) kérdésem hogy meg lehet e még oldani vagy kuka a kártya?
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58964 üzenetére
1220-on?hümmögés,mint mindig..Hát ez nem sikerült még most sem,letelt már a 72óra is!hmm..bezzeg ha te nem fizetsz be valamit határidöre jön a dádá..igaz a szolgáltatoknak mindent lehet,még a multkori sem jött nekem semmi kompenzácio..biztos emlékszel rá..
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58971 üzenetére
72óra miota 3munkanap???az sehol sincs leirva!vagy igen?
Aprokaroka87:jo neked,te kiválasztott és szerencsés vagy!
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58974 üzenetére
Tudod a másik az,hogy a boltba háromszor kellett visszamennie,mert állitolag nem müködött a rendszer csütörtök reggel,de csak neki,mert elötte is,utána is voltak..de amilyen peches volt,eddig amikor bement,sohasem volt jo,vagy csak az ottani alkalmazott nem tudott mit kezdeni a dologgal..eléggé nincsen képbe egyes alkalmazott a dolgokkal,de a telefonos üfsz-n sem!
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
nagyúr
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #58968 üzenetére
A gyakorlat csak egy dolog. A vállalás a mérvadó és nem értem, hogy egy digitális rendszerben mihez kell 72 óra. Egy példával vázolom a problémát. Veszek egy roaming adatjegyet. Kiderül, hogy tovább maradok, rendelnék újat. Előre nem tudom megtenni, mert érvényes adatjegyre nem lehet újat rendelni. Tehát, megvárom, amíg lejár és megrendelem. De, b..6om a rendelésemet, ha a Telenor csak a vállalt 72 óra múlva aktiválja. Ott állok külföldön, net nélkül, három napig és aztán mehetek Hitlerhez panaszra. Nem jól van ez így.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz snooze #58975 üzenetére
"vagy csak az ottani alkalmazott nem tudott mit kezdeni a dologgal..eléggé nincsen képbe egyes alkalmazott a dolgokkal,de a telefonos üfsz-n sem!"
Ebben részben igazad van, viszont egy ügyfélszolgálatos a számitógépén elvégzett dolgokkal ha jól sejtem utasitást ad valami központi számitógépes rendszernek.
Ha neki azt jelzi vissza a rendszer hogy igénybe tudod venni, akkor bekapcsolja ennyi.
Onnantól kezdve már a központi rendszeren múlik hogy mi fog történni.
Ha a rendszer nem aktiválja be 72 órán belül akkor az ügyfélszolgálat ügyfelekkel foglalkozó része továbbitja a panaszt, oda ahova azt kell.
-
nagyúr
-
hemaka
nagyúr
válasz Lalikiraly #58955 üzenetére
Siman megy tobb keszulekkel is.
-
snooze
veterán
válasz aprokaroka87 #58976 üzenetére
Érdeke lenne!de ezek szerint nem az,hogy a mai világban ahogy irta a kolléga is,mi kerül 72orába?nem dolgoznak hétvégén,akiknek aktiválni kellene?
Most akkor hivja a 1220-at?
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
Lall
veterán
Sziasztok. Hipernet Praktikumnál is korlátlan a mytv adatforgalom?
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
MODERÁTOR
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #58979 üzenetére
Ezt a felelősség alól történő kibújásnak hívják. Ha én technikai hibát követek el a kötelezettségeimnél, akkor vállalnom kell a retorziókat (tiltás, kötbér, behajtás, stb.) Ha a Telenor technikai hibát követ el, akkor vállalja a következményeit!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #58984 üzenetére
Ne csináljátok már...
Az előbb elkezdtem írni egy szerencsére nem túl sűrű, de azért előforduló hibát, de kitöröltem.
Szóval.
A szolgáltatások, szerződések aktiválása, feltöltések elküldése automatikusan történik, de mivel sok rendszer (számítógép, hálózati eszköz, stb.) együttműködése kell hozzá, ha valamelyik nem működik megfelelően, ilyenkor lehetnek késések, vagy manuálisan kerülnek aktiválásra a kért dolgok.
Ezért van az ÁSzF-ben is leírt vállalási idő, amit ha tetszik, ha nem, néha ki kell várni.
Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #58985 üzenetére
A Telenor ne csinálja már! Gondold végig! Ha az ügyfélnek hátránya (kára) származik abból, hogy a Telenor rendszerébe hiba csúszott, akkor nem úgy a korrekt, hogy ezt a Telenor kompenzálja? Nem a levegőbe beszélek, az általam említett példa nem is egyszer történt meg velem. Elfogadom, hogy minden rendszerbe becsúszhatnak hibák. De, az ügyfél érdekében nem lehetne ilyen lehetséges hibákra is előre gondolni? Jelen esetben miért kell megvárni, amíg megszűnik a netem, mielőtt újrarendelném? Mellékesen, net nélkül, nem EU -s országból mennyibe is kerül egy ilyen újrarendelés? Csak annyit kéne tennie a Telenornak, hogy élő szolgáltatást is lehessen időpontra újrarendelni. Ez a lehetőség vajon kin múlik?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #58986 üzenetére
Szokott kompenzálni a cég.
Nem egyszer láttam már olyat, hogy a Családi Csomag be nem aktiválása miatt keletkezett többletköltséget jóváírtuk az ügyfélnek. (Hogy a beszélgetés kiindulására is reagáljak.)
Arról meg hogy mi kerülhetne bele a rendszerbe, nekem is van ötletem, meglátásom, de sajnos, ahhoz, hogy ez elérhetővé is váljon, elég sok emberek kell keresztülmenjen.
Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #58987 üzenetére
Szokott kompenzálni? Lássuk ezt az adott példára vonatkoztatva! Az ügyfélnek leketyeg az ideje. Utána EU -n kívüli tarifával felhívja a Telenort, hogy megrendelje a csomagot. Aztán használja a "keretet" 72 órán át, mielőtt a Telenor aktiválná neki, és szerinted a különbözetet bevállalná a Telenor? Hány éves vagy, királyfi? Ez akár többszázezres tétel is lehet. Úgy elhajtanák az ÁSZF -re hivatkozva, mint a huzat.
Az, hogy hány emberen kell keresztülmenjen attól függ, hogy honnan indul a változtatás. Mibe fogadjunk, hogy ha én lennék a Telenor vezér, akkor egy hónapon belül nagy mértékű javulást tapasztalnának az ügyfelek? Az más kérdés, hogy mit szólnának a részvényesek a kitalicskázott osztalék drasztikus csökkenéséhez.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58987 üzenetére
Kiváncsi leszek a mytv-baki kompenzálására..azt hogy fogja?
GO Gunners!!!
-
-
lugosi
MODERÁTOR
Tegnap próbáltam a netet amikor volt a Németország - Svédország meccs és hibátlan volt. Pedig rendesen volt forgalmam.
-
prozodus
őstag
válasz Depression #58951 üzenetére
Azért irígylem, akinek ennyi felesleges pénze van kidobni, h előfizetés akar venni tök fölöslegesen,,,
Egyrészt nem biztos, h végleg elveszett, mint azt már írták. Ráadásul, ha időben, még te is megcsinálhatod neki az adategyeztetést időben, mint sokan mások az idős szülőknek.
Egyébként pedig bmikor lehet adategyeztetni, egész évben, szal ez a január csak kamu kifogás.
Másrészt, ami ugyan kérdéses, de érdemes utánakérdezni, h az egyenleget vissza lehet igényelni a megszűnő kártyáknál, lehet, h ezeknél is.
Feltöltőst pedig simán tud venni bmikor, ha annyira kell neki magyar szám, de nem tud adategyeztetést megoldani.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz Viktor0610 #58987 üzenetére
Ez a példa a jóváírással nem kompenzálás, csak kártalanítás. És ez a minimum, amit egy kicsit is normális cégnek illik megtenni, a jó cég majd ezen túl kezdődik, amikor vban kompenzál is...
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
gyalu 1
aktív tag
Üdv! Egy kis megerősítés kellene. Úgy olvastam hogy Norvégia az 1 díjzonába esik. Tehát az EU roming keretemet használhatom ott is...?
-
MODERÁTOR
-
gyalu 1
aktív tag
válasz Viktor0610 #58996 üzenetére
Köszönöm
-
azbest
félisten
válasz Somatom #58988 üzenetére
az aktiválásról van visszajelzés. Az már a ló túlsó oldala, hogy a kommersz előfizetéssel prémium szolgáltatást vársz dedikált ügyintézéssel, azonnal ugró ügyeletes mérnökökkel.
Az, hogy mondjuk az esetek 99%-ában eléri a prémium szintet a szolgáltatás, inkább pozitívum. Benne van a szerződésedben, hogy 3 nap átfutási idő is lehet az ügyintézésben. Csak persze könnyű mgeszokni a jót, hogy többet kapsz a pénzedért, de csak az jár, amire szerződtél, minden azon felül csak pozitívum.A 2-3 ezer forintodért nem jár az, hogy több százezerért ugrasszák a mérnököket éjjel vagy hétvégén, hanem csak panasz esetén kapsz egy hibajegyet, amit idővel feldolgoznak. Majd, ha egyedi szerződést kötsz több százezerért vagy millióért, akkor lesz jogos a panaszod. De persze rögtön kiderül, hogy annyira nem is fontos ez a szolgáltatás számodra, hogy igazi pénzt fizess érte
(#58999) Somatom
bizony, amikor az ügyfél saját hülyeségéből okoz kárt magának, akkor csak méltányosság, a jó imidzs miatt kap jóváírást. Mert telesírja az ilyen ügyfél a világot, hazugságokkal hárítva a saját hibáját másokra. Amikor a szerződésben vállaltak sérülnek, azt kötbérnek hívják, amelyet a szerződés alapján fizet egyik fél a másiknak.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz prozodus #58993 üzenetére
Sztem nem az a lényeg, hogy jóváírásnak, vagy kompenzálásnak nevezzük. A lényeg a művelet alapja, ami jelenleg a "méltányosság". Vagyis, a Telenor jóindulatán múlik, hogy az ügyfél részesül-e benne, vagy sem. Ennek kötelezettségi alapon kellene működnie. A Telenor felelősséget vállal a technikai hibáiból eredő hátrányokért. Nem 72 óra, hanem a digitális rendszerben reális 7,2 másodperc, és ha annyi időn belül nem aktiválódik a szolgáltatás, akkor minden ebből eredő hétrányt, kárt automatikusan a Telenor fizet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz azbest #58998 üzenetére
Milyen ugrasztás? Az egész egy számítógépes rendszer. Az nem prémium szolgáltatás, hogy ha egy digitalizált, számítógépes rendszerben átbillentek egy flaget, az emberi mértékkel azonnal megtörténjen. Ha nem történik meg, arra a rendszer azonnal error üzenetet kell dobjon. Ennek kijavítása tartana három napig? Ez még viccnek is rossz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest