- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert
csendes tag
válasz Viktor0610 #89237 üzenetére
Most szállt el a mobilnet a Yettelnél ezeken a készülékeken.Szóval engem erősen a Yettelen keresztül érint, mert csak a sim kártya van tőlük, a készülékeket az jófogáson vettem. Reklamációmat azzal a szöveggel rázzák le, hogy nem tőlük van a készülék, csak a tőlük vásárolt készüléken tudják garantálni a vételt. Azt, hogy valójában miért vált lehetetlenné a vétel, mi változott az istennek sem mondják meg. Minimum elvárná az ember, hogy közöljék, hogy mely készülékek és milyen szoftverrel alkalmasak a yetteles és telenoros mobilnet vételre, mert így ha valaki csak sim kártyát vesz netezésre és vesz hozzá a szabadpiacon egy olcsóbb B20-as vételre alkalmas routert akkor simán vásárolhat egy olyat, ami városban működik, de vidéken nem. 4G+ fejlesztés lehet a háttérben esetleg?
-
Syl
nagyúr
válasz Viktor0610 #89042 üzenetére
Végül webes formon küldtem be a panaszomat és ugyanazt a semmitmondó választ kaptam, mint a telefonos megkereséskor: náluk minden oké, bokszoljak a Google-lal... (Azt az apróságot, hogy a Microsoft Store-ba sem tudom felvenni a Yettel előfizetési számot fizetési módként, simán figyelmen kívül hagyták)
A dologban a legbosszantóbb, hogy a múlt heti SMS után, ma két e-mail is érkezett a Yetteltől, hogy fizessek a Google Play Store-ban a telefonszám terhére [kép]Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
dchard
veterán
válasz Viktor0610 #89257 üzenetére
Ha van elérhető bármilyen hálózat, akkor ez az állítás igaz.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #89257 üzenetére
Sajnos a terület jellegzetessége, hogy kiesés esetén vélhetően csak elég távoli cellákra tud ráállni a telefon. Áramszünet esetén a Yettel és a Telekom tuti elmegy. A Voda és a Digi hálózatára rákapcsolódhat segélyhívni (náluk nincs előfizetésünk). Nekik nem tudom, van-e UPS, de azért megnyugtatóbb lenne, ha a saját hálózat is tudna üzemelni egy kicsit áramszünet esetén.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Viktor0610 #89280 üzenetére
Köszönettel veszem, minden megoldást tárt karokkal fogadok (kivéve a "cseréljen készüléket" javaslatot).
-
Littoral
aktív tag
válasz Viktor0610 #89280 üzenetére
Megnéztem az A51-ben, ezek vannak:
APN protokollja IPv6
Hozzéférésipont-név... IPv4 -
Littoral
aktív tag
válasz Viktor0610 #89280 üzenetére
Visszaraktam a kártyát, a beállítás ez, amit írsz.
-
Zoolee19
senior tag
válasz Viktor0610 #89345 üzenetére
Nekem is fura, most hívtam a ügyfélszolgálatot a "kedves hölgy" azt mondta hogy nem a Yettel gondja.. és hogy a telefonok a hibásak
Mondtam neki hogy akkor, kapcsoljon egy műszakis kollégát azt mondta hogy nem kapcsol mert felesleges.[ Szerkesztve ]
Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
Zoolee19
senior tag
válasz Viktor0610 #89347 üzenetére
Minden más routherre gond nélkül csatlakoznak a telefonok szóval tuti nem itt van a gond.
Meg próbálom a resetet hamarosan.Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
Zoolee19
senior tag
válasz Viktor0610 #89365 üzenetére
Köszi az infót, ha megint csinálja, akkor viszem vissza.
Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
kekedi
senior tag
válasz Viktor0610 #89421 üzenetére
Akkor az alacsony dijcsomagom az oka...
Mert a készülékek ugyan annyiba kerülnek mint nem belépve.
Igen, egyedül az előleg nélküli készülék vásárlást lehetne felhozni. Bár nem mint ha sok üzletbe ezt ne lehetne megtenni (oké oda kell munkáltatói)
-
andrás47
senior tag
válasz Viktor0610 #89419 üzenetére
Köszönöm válaszod.
-
Prodidzsáj
tag
válasz Viktor0610 #89441 üzenetére
Köszi! Akkor ma beszaladok a helyi yettelbe.
-
eisento
addikt
válasz Viktor0610 #89471 üzenetére
flottas ja. Ezen a TAK kodos vonalon megprobalom elinditani koszi szepen.
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
TomPack
őstag
válasz Viktor0610 #89474 üzenetére
Köszi a tippet, csak mivel flottás, így nem egyszerű bármit is intézni vele kapcsolatban.
-
Zoolee19
senior tag
válasz Viktor0610 #89508 üzenetére
Bent az üzletben csinálták meg, az óta hozzá se nyúltam.
Csak annyira hogy meg kapta az áramot és ennyi.
Majd az lesz, csak most 2 napig haza se megyek, de majd a feleségem intézi ezt a dolgot.4Grider:
Még előtte be raktam a telefonomba a sim kártyát, azon se volt net.
Aztán be raktam tabletbe és azon sem.
Meg állítólag, a router is "állítva" reset után aki kicsit érdekesnek hangzik.[ Szerkesztve ]
Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
juve600
nagyúr
válasz Viktor0610 #89562 üzenetére
-
MadMancs
veterán
válasz Viktor0610 #89562 üzenetére
Így van.
1220 kimenő only. Se bejövő se kimenő más hívás nincs.
Sms viszont ki és be is működik. 40ft/db áron.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Viktor0610 #89590 üzenetére
Szép összeesküvés elmélet.
Nálunk semmi baj Lidl ben térerővel. Voda 5G, Yettel/Telekom/Digi 4G.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #89590 üzenetére
Ugyanaz van náluk, mint nálunk. A szendvics panel ablakok nélküli oldala piszkosul árnyékol, ha nem 1-200 méteren belül van a bázisállomás, akkor ez az eredmény.
-
Syl
nagyúr
válasz Viktor0610 #89590 üzenetére
Az meglehet, csak sajnos a környékünkön a szabad ég alatt is gyakran ilyen: [link]
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #89590 üzenetére
Nem hiszem, csak simán az épületeik szerkezete miatt lehet. Nálunk eddig a Lidl jó volt, az Aldiban volt vakfolt, most már a Lidl is rosszabb lett. Biztos sokan használják a Lidl telefonos appját is a boltban, meg pénztárnál is le lehet húzni a kuponokat szintén appon. Múltkor nekem azt is alig bírta betölteni, 3G-n volt.
-
RoyalAirForc
tag
válasz Viktor0610 #89615 üzenetére
"Sima számlázási probléma..."
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Viktor0610 #89627 üzenetére
Ezt én elhiszem, csak nem egyedi( egyszeri) esetről beszélünk hanem sokrol.
És miért is nem tudnak nekem vagy bárkinek jó számlát kiállítani?
Jóváírják rendben. Vagyis ha most befizetem a rosszul számlázott havidíjat akkor elméletileg a jövő hónapban megint egy 0 ás számlát kéne kapnom. Kiváncsian várom. A mai világban tényleg rohadt nehéz strornozni egy e számlát és kiküldeni a jót. Főleg, hogy elismerték a hibát de nem javítjuk minek is . Nem itt bonyolítjuk a dolgokat. Jóváírják vagy nem. Szerintem ez inkább röhejes.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Viktor0610 #89630 üzenetére
Az alapján ,hogy az összes ismerősöm igy járt akinek TelenorOtthonNete van és a neten rendelte. Az egyik poénkodott is, hogy várjam ki a végét mert ők már megkapták a rossz számlát és akkor én még nem. Neki lett igaza.
Tudom nem szándékos csak mégis így sikerült.
Mint említettem aki 7990Ft előlegel vette azok jártak így szerintem. Legálább is nálunk mindenki.
Magyarán szerintem automatikusan azt állították be havidíjnak amit először befizetett.
Csak éppen az előleg.dok helyen nem = a havidíjal.[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
juliabrilke
addikt
válasz Viktor0610 #89636 üzenetére
Csütörtökön jelentettem be, számlát fizetni meg 06.03 határidővel kell.
Mondjuk én nem ragaszkodom, hogy reklamációként kezeljék a kérésemet.
Elég ha az ügyfélszolgálatos elemzi a problémát és korrigálja, utána meg továbbítja a visszajelzést a központba, hogy másoknak ne legyen már hasonló. -
RoyalAirForc
tag
válasz Viktor0610 #89641 üzenetére
Valótlan információkat, rossz tájékoztatásokat van jogköre adni?
-
juliabrilke
addikt
válasz Viktor0610 #89641 üzenetére
Akkor erre mi a megoldás?
Várok 30 napot, számlát nem fizetem be és imádkozok, hogy 1 hónapon belül legyen valami válasz? Azzal, hogy befizetem elismerem a számlát, tehát ha azt mondják 8k mostantól akkor ez van.
Pl. az utolsó ügyfélszolgálatos azt monda, hogy 8k van a számlán, 8k az előleg, ezért 8k havonta. -
#08176384
törölt tag
válasz Viktor0610 #89623 üzenetére
Persze, hogy van, de arányaiban sokkal jobb a hálózatuk mint a mienk, pedig egy alpesi ország alapvetően. Itthon a szolgáltatások egyszerűen nem tartanak lépést a fejlődéssel.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor0610 #89668 üzenetére
Végig olvastad? Írta, hogy vak.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
FIREBLADE78
addikt
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor0610 #89727 üzenetére
Én is erre gondoltam. Különösebben nem izgat, csak mint érdekesség írtam le. Főnököm száma meg kicseng akkor is, ha ki van kapcsolva a telefonja, ő T Comos. Mindenhol vannak furcsaságok.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
RoyalAirForc
tag
válasz Viktor0610 #89807 üzenetére
Ismerősnél egy hete volt a kolléga. 45 percig bohóckodott a routerekkel, rakta őket mindenhova, 40mbs volt a max sebesség, nem értette, mi van. Aztán angolosan távozott. Azóta se halottak felőle.
-
bozsozso
őstag
válasz Viktor0610 #89887 üzenetére
Ez igaz, rosszul fogalmaztam.
-
bozsozso
őstag
válasz Viktor0610 #89889 üzenetére
Köszönöm.
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #89953 üzenetére
Persze bejelentettem, aról híresek hogy nem szarják le az ügyfeleket.
Rettenetesen sajnálom hogy egyeseknek hőbörgés az ha jelzem a topikban hogy valahol nem jó a hálózat.
Elnézést a létezésemért is.
Moderátor vagy, töröld nyugodtan a hozzászólásaimat, ha ez esik jól, hajrá.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
félisten
válasz Viktor0610 #90031 üzenetére
Köszönöm szépen az információt!
-
félisten
válasz Viktor0610 #90031 üzenetére
Eszerint ez kisvállalkozói, akkor a vállalatira ez lesz az érvényes?
Yettel Hordozható Vállalati Internet tarifák nagyvállalati ügyfelek részére
-
félisten
válasz Viktor0610 #90035 üzenetére
Értem, köszönöm.
-
prozodus
őstag
válasz Viktor0610 #90030 üzenetére
És ez mennyire macerás? Mennyi ideig lehet visszaigényelni uazt a számot? Az egyenleget visszautalják, v a kártyára teszik vissza ilyenkor?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #90039 üzenetére
Visszautalják. Így volt mikor anyámnak szűnt meg egy kártyás száma. Körülbelül 1 héttel később meg is jött a pénz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
prozodus
őstag
válasz Viktor0610 #90039 üzenetére
Jól emlékszel, sima nemfeltöltés miatti lejárt visszaigénylésekor 1 év. És a trénél utalják, ott csak ez van, és csak saját névre szóló számlára. Szóval nem tudom, piripócsi Biri néne hogyan igényelné vissza, ha nincs számlája.
De h a számot felár nélkül vissza lehet kérni még, az nekem új.
Ill a görög tartalékkártya kapcsán rémlik vmi ilyen, de Mo-n most hallom először.A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90069 üzenetére
Nincs harag, csak szeretet árad, amúgy is kiváló trollkodási alap lett a mondat.
Hibabejelentést flottánál egyénileg nem fogadnak, csak a flottakezelőtől.
Pontos időpontot, helyszínt (lehetőség szerint koordinátákkal) csatolva utólag beküldöm hogy *********** szám ekkor-itt, ####### szám akkor-ott találkozott problémával ,azán majd vagy történik valami vagy nem, de a vagy az biztos.
Szóval marad az hogy
hőbörgök, elsírom a bánatomat a yettel topik vállán.kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
-
-
gabor9991
őstag
válasz Viktor0610 #90095 üzenetére
Küf csomag módosítása működik az appban vagy csak telefonon?
Adatkeretet emelném de még hasonló menü sincs ezzel kapcsolatban az appban. -
válasz Viktor0610 #90095 üzenetére
Megnéztem a flotta tarifacsomagjait. A KÜF-ben vagyunk, ott a leírás szerint a korlátos csomagoknál az egész adatkeret felhasználható az EU-ban. Ez alapján olcsóbban kijövök, ha magasabb csomagra váltok, mintha a nyári 100 GB adatot kérném, amiből csak 13,2 GB használható az EU-ban.
Jól látom a helyzetet? Ennyire jó feltételeket harcolt ki a flottakezelő?ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
betyar1974
senior tag
válasz Viktor0610 #90130 üzenetére
Azt értem, hogy nem a "névváltoztatás" végett, de az eredmény váltás után azonnal jöttek a problémák, "hálózatfejlesztés" címén. Na mindegy, pár hetet várok, addig próbálok Telekom lefedettséget, mert még mindig csak 2mb(Invitel csúcson) van nálunk és így már a Yettel ár/érték szempontjából is gyenge. Köszi a választ!
-
DDA40X
aktív tag
válasz Viktor0610 #90030 üzenetére
Bocs, de rohadtul nem ezt írják.
"Ha az érvényességi idő lejárt, az egyenleged elveszik. Az érvényességi időt egyenlegfeltöltéssel tudod meghosszabbítani az érvényességi idő lejárata előtt, illetve a lejárattól számított 30. napig egyszeri feltöltéssel még vissza tudod aktiválni a SIM kártyádat. Ezt követő időszakban már csak új hívószámra szerződhetsz."
Ettől függetlenül egy rakás sz@r lett ez az új cég. A normális kártyás csomagokat megszüntették. Egy pénzéhes f0s lett, mint minden az országban.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Viktor0610 #90150 üzenetére
Hát úgy, rossz hálózaton.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen