- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Windows CE fórum
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecó88
tag
válasz Viktor0610 #97009 üzenetére
Köszi a választ meglátjuk mi lesz nem nekem kellene hanem a barátomnak most csak a tv miatt meg nem akar előfizetéses lenni. Ezért szomorú hogy a yettel különbséget tesz számlás meg kártyás előfzető között. Pedig a kártyás előfizető ugye előre fizet nem utólag mint a számlás. Na de ez van.
Ipone13 Samsung Galaxy A22 5g Samsung galaxy tab s6
-
kovacsmi_74
aktív tag
válasz Viktor0610 #97078 üzenetére
Igen, ott is van ez a kétféle feliratozás, viszont ott ugyanúgy a teletext-es típusúnak látszik (fekete háttérrel txt betük), rtl-en ez az automatikusan megjelenő háttér nélküli másfajta betűkkel.
Én a tévém menüjében ha kikapcsolom központilag, akkor utána sehol nem jelenik meg automatikusan a felirat.
Passzolom akkor. Amúgy én meg örülök ennek a fajta feliratozásnak, hogy nem kell minden csatornaváltás után txt, oldalszám bepötyögése, stb.
De ez az én gondom, nem részletezem. -
thebeegee
tag
válasz Viktor0610 #97087 üzenetére
Igen de én úgy tudom hogy pl. Sony Philips hiába Android TV nincs közte. De majd bemegyek Media Marktba ma és rájuk nézek.
-
Renwick
őstag
válasz Viktor0610 #97087 üzenetére
Én a Sonymra le is töltöttem, most azt írja a Play Store, hogy nem kompatibilis vele.
Eleve két verzió van fent a Play-ben (ez, na meg ez), de egyik sem telepíthető a tévémre, amin egyébként vígan fut az app a mai napig.I see you blaming each other -- And I love you still
-
DS39
nagyúr
válasz Viktor0610 #97074 üzenetére
Az jó kis türelemjáték lesz (mire a menürengetegben megtalálom vagy ügyintézőt kapcsol).
Ezt nem lehet online (regisztrált fiókban) beállítani? -
FattyDove
őstag
válasz Viktor0610 #97129 üzenetére
Na de várj.. működik az az 5G, csak nem feltétlen Yettel hálózaton. Ők a Samsung hivatalos specifikációját közlik nem?
-
VGYke
addikt
válasz Viktor0610 #97129 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Igen a Yetteltől vettem 2023.03.11-én, 149 900 Ft-ért, igaz 22 havi részletre (holott máshol kb. 125 eFt lett volna egyben kicsengetve) és mint írtam, kötöttem is emiatt 24 hónap Yettel hűséget.
Tudsz tippet adni hogyan, hol tudok jelezni a szolgáltatónak?Még annyit, hogy ahol én próbáltam az 5G kapcsolódást:
kicsit távolabb egy helybéli fórumlakó társam ezt mérte:
Tehát csak nem én vagyok a nagyon béna[ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
FattyDove
őstag
válasz Viktor0610 #97131 üzenetére
Korábban írtam, hogy esélyesen nem úgy hirdetik, hogy konkrétan a yettel hálózatán menni fog (pláne, hogy független a telefon). Ugye régebben volt a B20 baszakodás.. Papíron 4G képes volt az eladott telefon (amit szolgáltatók is árultak)? Az. Gyakorlatilag tudta itt? Nem.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #97131 üzenetére
Na azért nem lenne szokatlan ez a fajta szolgáltatói support a Telenornál/Yettelnél...
Hiába írja a szolgáltató a saját oldalán, hogy egy adott telefon tudja az adott technológiát, pont náluk nem megy... -
FattyDove
őstag
válasz Viktor0610 #97137 üzenetére
Én panaszkodtam és azt mondták ez a Vodafone hibája
-
VGYke
addikt
válasz Viktor0610 #97137 üzenetére
Itt egy Samsung A53 társ bejegyzése, pl, OK, SIM kártyát nem váltott, viszont az én SIM kártyám 07. hóban lesz 2 éves. Lehet akár ez is baj az 5G hiánya miatt?
[ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Gloob
addikt
válasz Viktor0610 #97139 üzenetére
Csak elvi kérdés: egy gyári romos Samsung esetében miért érdekes a vásárlás helye, ha az Magyarországon történt, Tudtommal a szolgáltató már nem piszkál bele a romba. Persze más a helyzet akkor, ha a készülék nem erre a régióra készült.
Samsung Galaxy A52S
-
VGYke
addikt
válasz Viktor0610 #97142 üzenetére
Hát ha már megírtam EA's hit által javasolt levelem (izé, kitöltöttem azt a nagy bonyolult adatlapot, ami mérnök létemre majdnem kifogott rajtam), várjuk meg a választ és ha kapok eredményt, minden képen beszámolok róla itt.
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
VGYke
addikt
válasz Viktor0610 #97142 üzenetére
Jól tudom, hogy csak 2 évnél öregebb SIM kártyát cserélnek ingyen?
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Avayasoft
tag
válasz Viktor0610 #97217 üzenetére
Szerintem az, ha hat nap után még nem elérhető, az nem feltétlen jelenti azt, hogy ne lett volna sikeres a teszt.
Informatikai rendszerekkel is foglalkozok, így saját tapasztalatom az, hogy ha a tesztidőszak végén már alig vagy egyáltalán nincs több hiba, akkor már készülünk is fel az éles indításra. Azonban ha az utolsó napon is ömlenek a hibák, akkor valóban kell még jó néhány nap...
Mondjuk érdekes lehet az a projektmenedzser, aki még megsaccolni sem tudja, hogy mikor készülhetnek végre el.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #97294 üzenetére
Gondolom, azoknak fontos, akiknél gyenge a lefedettség. Ha ennyire népszerű a téma, akkor sok helyen gyenge a lefedettség. A péntekezés meg nyilvánvalóan a késlekedésre utal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bopeti98
őstag
válasz Viktor0610 #97220 üzenetére
Igen, közben beszéltem az ügyfélszolgálattal, ők is megerősítették hogy március 31-én törlödött az HBO Max az előfizetésemről. Ha minden igaz a számlán is időarányosan, március 31-ig fog szerepelni.
Ettől függetlenül még mindig nem szűnt meg a hozzáférésem, szóval ezek szerint most így ingyen van az HBO. -
Kronk
őstag
válasz Viktor0610 #97338 üzenetére
Nekünk egy kisebb flottánk van, és addig piszkáltam az ügyfélmanagert amíg bele nem rakott a tesztbe.
Tudok róla doksit is megosztani, ha megengeded.
Hogy mások hogy kerültek bele, azt nem tudom, de gyanítom hasonlóanhttp://totesz.myminicity.com/
-
Kronk
őstag
válasz Viktor0610 #97342 üzenetére
Nekem azt mondták, feltehetően a hónap végéig tart a teszt, majd az adatok alapján további finomhangolás fog történni, és várhatóan q3-ban indul élesben, de szerintem senki sem tudja pontosan, vagy csak nem mondják meg
http://totesz.myminicity.com/
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor0610 #97356 üzenetére
Csinálnak saját szolgáltatót, 0 Ft-os havidíj, korlátlan minden, és évente, 1500-al csökkentik a díjat.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
dunc
nagyúr
válasz Viktor0610 #97356 üzenetére
Nem baj, de az információ követés görény indok, én kapok inflàció követésére kompenzációt? Legalább a hűségidő végét meg kéne várni.....
[ Szerkesztve ]
-
MolTol
tag
válasz Viktor0610 #97379 üzenetére
úgy emlékszem pár éve megcsinálták, hogy ha prepaid ügyfél hívja a 1220-at akkor automatikusan menjen ki egy egyenleginfo-s SMS, mert a prepaid hívások nagy része egyenleginfó volt a CC-ben.
-
Gubu0101
veterán
válasz Viktor0610 #97403 üzenetére
Udv!
No te hatha tudsz okosat mondani.
Hetvegen rendeltem tabot,ma jott egy email,hogy sikeresen toroltem a megrendelest (what?) semmit nem toroltem.Hivtam ugyfsz. erre mondta a srac,hogy mivel premium kategorias (ipad) igy ilyet csak 180naponta lehet rendelni elofizetessel
(Nem is tudtam,hogy ilyen letezik)
Mivel rendeltem egy iphonet tavaly igy valoszinu ezert lett torolve( ez a megrendeles fel eve volt).De az email meg ugy erkezett,hogy en toroltem
A masik,hogy nem kaptam semmi vissza igazolast megrendeleskor csak a barion szamlat emailben,amiben befizettem egy havi elofizetesi dijat.Termeszetesen vegigmentem a megrendeles folyamatan es mikor minden kesz lett irta,hogy sikeres megrendeles.
Annyit mondott a vegen az ugyintezo,hogy varjak azt majd kiderul megkapom e,ez igy normalis?…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Pasteur
csendes tag
válasz Viktor0610 #97379 üzenetére
Nincsenek appok a telefonon. Ez egy nyomógombos telefon.
-
Gubu0101
veterán
válasz Viktor0610 #97445 üzenetére
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
zseko
veterán
válasz Viktor0610 #97454 üzenetére
Az elmaradt számlán kívül semmi egyebet nem fizettem ~4400Ft
HR24.hu
-
Bferibörs
addikt
válasz Viktor0610 #97454 üzenetére
Szerintem 1 év után nem reklamálhat a szolgáltató.
"négy éve lejárt"
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
Bferibörs
addikt
válasz Viktor0610 #97458 üzenetére
Nem is kiszúrásra gondoltam.
NMHH:
"A szerződéseket szerződésszerűen, a vonatkozó jogszabályokban és a szolgáltatói ÁSZF-ben foglaltak szerint kell teljesíteni. A szolgáltató fő kötelezettsége a szolgáltatás megfelelő nyújtása, az előfizető fő kötelezettsége a díj megfizetése. A szerződésből eredő igények (pl. előfizetői díjfizetés, szolgáltatói kötbérfizetés) egy év alatt évülnek el."
Ha közben persze nincs fizetési felszólítás.[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
atirag
őstag
válasz Viktor0610 #97467 üzenetére
A mobil L korlatlan beföldi hívás plusz az EU roaming korlátlan és korlátlan net
Mobil xl plusz gigaerős korlátlan net. Korlátlan EU hívás nem csak roaming helyzetben -
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #97472 üzenetére
Ahha. Szted milyen lenne a személyes ügyintézés, ha mindenki, mindent az utolsó betüig átrágna egy ilyen szerződésen, mielőtt aláírná? De, ha már gonoszkodunk, akkor nem azt szokták hangoztatni, hogy az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb? Ezt nem lenne nehéz úgy csinálni, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Valahogy mégsem sikerül. Akkor ostobák, vagy hazugok a Yettel illetékesei?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #97476 üzenetére
Bocs, de ezen nem tudtam nevetni! Ha ezt vki élesben előadná, mire a másik galacsint gyúrna a szerződésből és beletolná az illető szájába, na, az vicces lenne.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zseko
veterán
válasz Viktor0610 #97474 üzenetére
Egyébként ezt (a másodikat) nem lehetett volna egy értelmes emberrel megfogalmaztatni, az sem ártana ha magyarral?
HR24.hu
-
veterán
válasz Viktor0610 #97338 üzenetére
Mert hivatalosan még nem indult el, csak egy kisebb felhasználói kör kapta meg egyelőre a VoWIFI-t.
Úgy látom a kedvező üzleti flotta megkapta a VoWifit-t. Remélem működik is, mert korábban ha véletlenül bekapcsolva maradt, akkor nem lehetett a telefonomat ( S22U) hívni.
[ Szerkesztve ]
-
Sword
őstag
válasz Viktor0610 #97564 üzenetére
Hasonló ok miatt akadtam le a Yettel DNS-ről és és is már Cloudflare-el tolom. Lehet be kéne jelentenünk, mint hiba és nem workaround-okat keresnünk
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
nagyúr
-
kl122
tag
válasz Viktor0610 #97729 üzenetére
Köszi.,
Ő is bejelentette, erre jött neki a válasz, hogy központilag minden rendben, frissítse a szoftvert. Kérdés. vajon miért hazudik az ügyfélszolgálat? -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #97739 üzenetére
Persze nem hazudott csak szimplán azt se tudja miről van szó így hát alkalmazta az 1 bites választ. Vagy bejön vagy nem.
Legalább nézett volna utána vagy valami...
De a többi szolgáltató ügyfélszolgálata is ugyan ilyen. Valamelyik azt se tudja melyik cégnek dolgozik... -
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #97742 üzenetére
Ez mehetne egy tell me hogy rosszul csináljátok without telling me hogy rosszul csináljátok meme-be
-
kl122
tag
válasz Viktor0610 #97739 üzenetére
Szép dolog a szolidaritás tőled, komolyan, de ha nem tudja a kollega akkor miért nem néz, kérdez utána, miért csípőből válaszolja, hogy idézem:
Tájékoztatjuk, hogy bejelentését kivizsgáltuk és a Yettel Tv működésével kapcsolatos központi problémát nem regisztráltunk. Tesztjeink során a set-top-box használata során az RTL és TV2 csatornákon a felirat alapértelmezetten nem jelenik meg, azonban elérhető és be- illetve kikapcsolható.
Az Android rendszerre letölthető alkalmazás esetében ez a hiba 15.0-ás szoftververzió telepítésével oldódik meg
Így, vastaggal kiemelve. A legszebb az egészben hogy nincs is 15.0-ás szoftververzió, a 2.13.3-as eléhető.
És a tudatlansága után még úgy is írja alá, hogy technikai csoportNa most a gond az, ha nem irok be ide és adja tomp a megoldást akkor a kollegám még mindig szív a problémával.
-
anzo
senior tag
válasz Viktor0610 #97753 üzenetére
Lehet túl naiv vagyok de van rajta egy választó gomb Box vagy TV és ha átkapcsolom akkor TV-nel villog a led.
-
anzo
senior tag
válasz Viktor0610 #97755 üzenetére
Hol találtad ezt a leírást? Két napja turom a netet de semmi használható infó nem jött elő.
A másik kérdés a box irányítása bt-n megy vagy ki lehet nyerni esetleg az IR kódokat? Be kellene tanítani a Broadlink RM Pro-t, hogy Home Assistant alatt is tudjam vezérelni.[ Szerkesztve ]
-
adam1400
tag
válasz Viktor0610 #97729 üzenetére
ha ezt úgy érted ahogy gondolom akkor kár itt is politizálni
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #97784 üzenetére
Ha ez tényleg így van akkor meg mondhatta volna. Nem értem amúgy ezek az infók miért nincsenek a Yettel volte oldalán? Feleslegesen terheljük az ügyfélszolgálatot is. Na mindegy, remélem akkor majd aktiválódik. Kb. mennyi idő mire kiderül? Pár nap?
Bici: akkor jó, én se veszek emiatt új telót.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #97784 üzenetére
Na és milyen telefonok támogatottak?
A yettel oldalán lévő lista gyakorlatilag csak tájékoztató jellegű...
Jó pár telefon rajta sincs a listán amelyek amúgy támogatottak. Konkrétan a Yetteltől van a VoLTE konfiguráció de a listán nincs rajta...
Majd megnézzük a varázsgömb segítségével. -
yanna
őstag
válasz Viktor0610 #97793 üzenetére
És mi alapján támogatott vagy nem? Mert a lista kissé siralmas.
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #97793 üzenetére
Rossz listát nézek? Pl. az enyémet nem is forgalmazza a Yeti, de megy rajta a Yeti Volte. Viszont, az S23 -at forgalmazza, de a lista szerint nem támogatott. Akkor az aktuális flagshipen nem megy a Volte?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #97796 üzenetére
De, akkor honnan tudja a leendő vásárló, hogy melyek a támogatott készülékek? Ha jól láttam, akkor az a lista 2022. márciusi. Azóta történt ez-az mobilfronton.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #97793 üzenetére
2 ismerősömnek van Oppo telefonja.
Find X5 Pro 5G és Reno 7 5G. Előbbi független, utóbbi a Yetteltől.
Find X5 Pro-n bekapcsolta a rendszer a VoLTE-t, Reno 7 5G-re nem. Hívta a 1220-at. Nem támogatott. Nos. Mit is ír a Yeti oldala a Reno 7 5G-nél? VoLTE képes: Igen
3. ügyintéző kapcsolta csak be akit sikerült meggyőzni, hogy de támogatott...
Szóval ez a "támogatott akkor bekapcsolja ha nem akkor nem" olyan mint a lottó. Sorsolják...
Ha ott a telefonban gyárilag(azaz nem kell semmit sem csinálni) a VoLTE kapcsoló vagy a 4636-os menüben a szürke VoLTE kapcsoló engedélyezve van akkor ne mondják már, hogy nem tudják bekapcsolni mert nem támogatott. Akkor miért is adta át a szolgáltató a megfelelő beállításokat a gyártónak? Poénból mert unatkoztak...yanna
Szombatonként sorsolják este 6-kor, hogy kinek kapcsolják be...[ Szerkesztve ]
-
Isats
csendes tag
válasz Viktor0610 #97806 üzenetére
És az őket nem zavarja, hogy használhatatlan a netem?
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #97854 üzenetére
Oké akkor magyarázd ezt meg: Yetteltől vásárolt telefont úgy hirdetik, hogy VoLTE képes a Yettel hálózatán de a rendszer mégsem veszi le a tiltást. Ilyenkor ha kéri az ember akkor jogosan nem veszik le a tiltást?
Szóval leveszik vagy fogyasztóvédelem a megtévesztés miatt?
Vagy adott egy telefon amelyen ott van a HIVATALOS Yeti VoLTE konfiguráció akkor miért nem kapcsolják be?
Úgy bírom, hogy a yeti mindig mindent jól csinál csak hát sokszor saját magukat köpik szembe...
Hibázott amiért bekapcsolta egy olyan telefonon amelyiken a VoLTE tudás konkrétan a szolgáltatótól van. Oké...
Úgy érzem mára is megvolt a napi yeti vicc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Proxmox VE
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen