- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Üdv.
Online indítottam számhordozást a Yettelhez. Ott ki lehetett választani a számhordozási időablakot, azt a kb. 3 órát amikor a régi szolgáltatónál már nem vagyok elérhető de az újnál meg még nem elérhető. A legkorábbi időpont amit ki lehetett választani az Május 5 volt. Most kaptam egy SMS-t a Yetteltől, hogy Kedves ügyfelünk. A számhordozási eljárás sikeresen befejeződött. A számhordozás életbelépése: 2023.04.21
Tehát már Pénteken betehetem a Yettel-es SIM-et?
Thanos was right.
-
nagyúr
-
nagyúr
Ekkora szemétséget, hogy az ügyintéző nem aktiválja nekem a Volte-t... Hagyjuk már ezt a támogatott meg nem támogatott készülékek dolgot.
Thanos was right.
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #97784 üzenetére
Ha ez tényleg így van akkor meg mondhatta volna. Nem értem amúgy ezek az infók miért nincsenek a Yettel volte oldalán? Feleslegesen terheljük az ügyfélszolgálatot is. Na mindegy, remélem akkor majd aktiválódik. Kb. mennyi idő mire kiderül? Pár nap?
Bici: akkor jó, én se veszek emiatt új telót.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
nagyúr
Ez nem semmi gyerekek. Most hívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondta a csaj, hogy leveszi a Volte tiltást amit ÉN kértem. Mondom mi van??? Az első hivasnál az idióta ügyfélszolgálatos tiltást tett rá mivel gondolom nem támogatott a készülékem ami ugye egy bullshit. Mondom én biztos nem kértem de akkor vegye már le. Levette és már meg is jelent a Volte jel a statusbar-on. Szóval lehet tényleg nincs automata tiltás vagy tényleg 1-2 túlbuzgó ügyfélszolgálatos tiltogat, lehet ha nem hívom fel őket akkor már tegnap este megjelent volna magától a Volte jel...
Thanos was right.
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #98039 üzenetére
Szerintem teljes joggal ha valaki olyat tesz amit én nem kértem. Aki ma levette a tiltást először azt se tudta miről beszélek de ha nincs automata tiltás akkor azt az első ügyintéző miért nem mondta? És miért tiltja le ennek ellenére? Aztán a 2. ügyintéző azt mondja, hogy én kértem a tiltást. Szerintem cégen belül sincs erről egyértelmű utasítás ezért fordulhat elő a fenti eset és ezért nincs leírva feketén-fehéren ez az egész a Yettel oldalán.
Thanos was right.
-
nagyúr
Nekem az első ügyintéző nem is mondta, hogy tiltást tesz rá, annyit mondott, hogy nem lehet aktiválni mert nem támogatott a készülékem de nyilván ez azt jelentette, hogy még tiltást is tett rá. Szóval nem kellett volna telefonalnom és akkor nem lett volna probléma. Igazából hibazhat mindenki csak azért ez elég rosszul jött ki.
Thanos was right.
-
nagyúr
Én nem látom, a 2. ügyintéző pedig azt mondta, hogy nincs tiltás alapból, azért mondta, hogy én kértem... Tehát elképzelhető, hogy az alap szituáció az, hogy minden új szám vagy számhordozott esetén idővel tényleg aktiválódik. Nekem is 72 órát mondott a 2. ügyintéző miután levette a tiltást amit az első rakott rá, de azonnal lett Volte.
Thanos was right.
-
nagyúr
Nem ment sose, én felhívtam, hogy kapcsolja be, azt mondta megnézi, utána annyit mondott, hogy nem lehet bekapcsolni mert a készülék nem támogatott. Elköszöntünk egymástól. Na felhívtam ma a 2. ügyintézőt, hogy most már nem hagyom magam, de ő nem is értette a kérdést, azt mondta az megy magától, mondom nekem nem megy, megnézte, azt mondta tiltást kértem rá azon napon amikor az első ügyintézőt hívtam. Mondom én biztos nem. Kérdezi, hogy akkor levegye a tiltást? Mondom igen. Levette és egyből lett Volte. Én már annak is örülök, hogy megoldódott de szerintem nagyon sajátosan értelmezik az ügyintézők ezt a témát.
Thanos was right.
-
nagyúr
Vettem egy OnePlus Nord 3 5G-t használtan, az első tulaj csak Telekom hálózaton használta, elvileg nálam látott először Yettel-t, mindenestre 24 órán belül lett VoLTE amin meglepődtem...nem hívtam ügyfélszolgálatot, nem állítottam semmit. A másik meg, hogy 5G itt Szegeden csak kültéren van, legalábbis külvárosi részben. Térkép szerint beltéri lefedettség is van 5G-n, na mindegy, nem nagy dolog csak érdekes.
Thanos was right.
-
nagyúr
válasz sfdrakex #103917 üzenetére
Igen, de itt a topikban olvastam VoLTE-re keresve, hogy valakinek ügyfélszolgálatos mutatta/mondta, hogy új készüléknél "újraindul" az engedélyezési idő és, hogy mutatta neki, hogy kiveszi a pipát, hogy készülékcsere esetén ne legyen ilyen. Persze lehet azóta ez változott vagy kamuzott valaki, nem tudom. Azt vártam, hogy megint olyan tortúra lesz bekapcsoltatni mint Poco X3 Pro-nál de akkor szerencsére nem.
Thanos was right.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #104381 üzenetére
Te jó ég, 14 éve Yettel alkalmazott vagy? Akkor már gondolom tea vezetők között vagy...
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
nagyúr
Na milyen a VoWiFi? Mindenkinél szuper?
Thanos was right.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
El kellett végeznem az adategyeztetést, szerencsére sikeres volt, mondom megnézem már milyen számlás csomagok vannak, aszondja Yettel Start Net e-Komfort csomaggal, 11 hónap hűséggel 10GB mobilnet 150 perc beszéd 7490Ft.
Ennél olcsóbb csak a Yettel start 1 GB nettel 100 perccel, e-Komfort csomaggal, 11 hónap hűséggel és akkor 3990Ft/hó de miért vennék ilyet mikor feltöltősként is megkapom az 1GB netet? A lebeszélhető percek nem érdekelnek, az sms-ek se. Szóval azért vannak árak és még szerintem ezután emelnek márciusban, nem?
Thanos was right.
-
-
nagyúr
Most akkor kártyásoknak nem jár alapból 1GB net 30 napra miután levonta azt az ezer akárhányszáz forintot? Az új kártyás tarifában.
Thanos was right.
-
nagyúr
válasz trec12 #107734 üzenetére
Azért a megújuló internetet szépen megszüntették kártyásoknak, vehetek 5 napos mobilnet jegyet vagy 4 ezerért 1 GB-ot számlásként. Biztos nem sok pénzt láttak tőlem, havi ezer nem tudom hányat vont le eddig 1GB netért de pont ezért nem kéne erőszakkal terelni a számlás felé az embereket mert ebből szolgáltatóváltás kerekedik, nem az, hogy beadom a derekam és tök feleslegesen előfizetek. Egyedüli pozitívum, hogy technikailag a hálózattal nem volt problémám, bár amennyit én használtam... még 5G is van itt.
Szerk: Jó hát KÜF, KAF, KIF meg mindenféle spéci földi halandónak el nem érhető kedvezményes flotta az más tészta, de én meg arra írtam ami a nagy többséget érinti.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest