- Google Pixel 6/7/8 topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
BandiHUN
veterán
ÉN ezt nem tekintem hibának...leszámitva persze,hogy a MyTelenor-os ticketemre válasz sem jött.
De a telefonos érthető.Betelefonálsz,lámpalázas vagy,mellé tudod,hogy sokan mások is ezt teszik,vagyis túlterhelés hegyek,és EVIDENS,hogy nem lehet minden ügyfélszolgálatos mindenben otthon,és nem férhet hozzá mindenhez!
Viszont az FB és minden irásos dolog előnye,hogy LEIROD,mi bajod,nem köt az idő,ha 10percig fogalmazod,akkor annyi.
És a másik félnek is lesz ideje,lehet az irásomat a 10 perc alatt elolvasta pl.20-30 ember is,avagy közvetlenül továbbitották olyannak,akit telefonon nem érsz el,csak 3-4 szamárlétra végigjárása után.
Engem sem a klasszikus ügyfélszolgálat hivott vissza,hanem akinek ezzel törődni a dolga,jó eséllyel olyan,aki egyébként csak tényleg adott esetben kommunikál igy.Egyébként csak ha belegondol az ember,hogy mennyi de mennyi "laikus" ember van,akinek tényleg mindent magyarázni kell,aki tényleg nem ért a telefonjához sem...én azt mondom,hogy nem lennék ügyfélszolga,amikor a 8általánosos ügyes-aranyos ember telefonál be,ogy netezni akar,de még a telefonját bekapcsolni is alig tudja,használatit nem olvas,fingja sincs az egészről,benne van 3 feles,és először problémáznik a net miatt,aztán meg anyázik a számla miatt...
Minden tiszteletem az ügyfélszolgálatos kellemes hangú lánykáké,akik 10 hülye után is kedves,majdnem láthatóan mosolygós hanggal veszik fel a 11-ediket...reménykedve...Én egyébként a normál életben is úgy vagyok,hogy komplex,később is emlékezős problémákat irásban kell megoldani.A szó egyszerű dologra jó,de ha a gond is egyedi,és a válasz is komplex,kell az irás.
A FB léte pedig,ha tetszik,ha nem,alap.ÉS egyébként nem kell az FB-t se megitélni az alapján,hogy sokan azon lógnak,ott élnek,mindent osztanak,spamolnak,attól még nem MUSZÁJ.
Nyugodtan lehet az FB-re regelni,nem kell semmi felesleges adat,nem kell ismerős,stb,nem másabb,mint bármely fórum alapból.Az,hogy az emberekkel elszalad a ló...az nem az FB hibája.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Új hozzászólás Aktív témák
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB/16GB DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Intel DC P4510 2.5 SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Asrock H97M PRO4 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest